ברצלונה קרובה לסיכום על רכישת ממפיס דפאי מליון

ממפיס דפאיי
ממפיס דפאיי | JEFF PACHOUD / Contributor

דיווחים: קומאן ביקש לצרף את חלוץ נבחרת הולנד, ז'וניניו שמשמש כמנהל המקצועי של ליון אישר שהאפשרות קיימת: "ניסינו להאריך את חוזהו, בשנה הבאה הוא יוכל לעזוב בחינם"

(גודל טקסט)

יממה אחרי שליאו מסי הצהיר רשמית על הישארותו בברצלונה לפחות בעונה הקרובה, מסתמן שהקטלונים מגבירים את הקצב בכל הנוגע לבניית הסגל. אז "הפרעוש" נשאר, לואיס סוארס צפוי לעזוב השבוע ליובנטוס ולפי הדיווחים בספרד, הרכש הראשון בעידן קומאן עשוי להיות ממפיס דפאי, כוכב נבחרת הולנד וליון.

ז'וניניו, כוכב העבר וכיום המנהל המקצועי של ליון, אישר שבמועדון מטילים ספק גדול אם ממפיס יישאר בקבוצה ואמר על כך הלילה (בין שישי לשבת): "יש לנו שחקנים שמעניינים את השוק וזוכים לביקוש. אנחנו לא מתכננים למכור את ממפיס, מוסא (דמבלה) וחוסם (אאואר) ביחד, אבל בהחלט ייתכן שיהיו עזיבות ונצטרך למצוא מחליפים. ניסינו להאריך את החוזה של ממפיס, הנשיא עשה הכל בשביל זה, אבל בשנה הבאה הוא יוכל לעזוב בחינם".

לכן, ברצלונה, כך על פי הדיווחים הבוקר, צפויה לשלם 25 מיליון יורו "בלבד" על ההולנדי בן ה-26, שהגיע בקול תרועה רמה למנצ'סטר יונייטד ב-2015 ועזב כעבור שנתיים עם הטייטל המעליב "פלופ" .מאז הוא מככב בליון וגם את נבחרת הולנד הצליח לסחוף כל הדרך ליורו 2020.

ממפיס דפאי, רונאלד קומאן
ממפיס דפאי, רונאלד קומאן. האיחוד בברצלונה? | Eric Verhoeven/Soccrates/Getty Images

בימים הקרובים גם צפויה להתבהר התמונה בכל הנוגע לאפשרות שגרוג'יניו ויינאלדום יצטרף מליברפול. למרות ששמו של ההולנדי נקשר זמן רב עם ברצלונה, טרם נרשמו התפתחויות בגזרה וייתכן כי הדבר ייעשה במהלך השבוע.

יורגן קלופ וליברפול, מצדם, מביעים אופטימיות באשר לאפשרות שהוא יאריך את חוזהו, אך אם לא תושג הסכמה בין הצדדים הקרוב, בהחלט ייתכן שלמייטירדס יהיה אינטרס למכור אותו שנה לפני תום חוזהו ועם הכסף ממכירתו הם יוכלו לצרף את טיאגו אלקנטרה, קשר באיירן מינכן שמעוניין לעבור לאנפילד וכבר קיבל את ברכת הדרך מאלופת אירופה אם יוצעו עבורו כ-30 מיליון יורו.

ג'ורג'יו ויינאלדום
ג'ורג'ניו ויינאלדום | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי