סוארס סיכם באתלטיקו, קבאני בדרך לריאל מדריד?

דייגו סימאונה, לואיס סוארס | Quality Sport Images/Getty Images

ב"ספורט" דווח שהקולצ'ונרוס הציעו לחלוץ חוזה לשנתיים, בעוד מוראטה יגיע ליובנטוס בהשאלה. האורגוואי של פ.ס.ז' הוצע לבלאנקוס, אך לא ברור אם יחליטו לרכוש אותו. וגם: סיטי סיכמה עם קונדה מגן בארסה עזב ליוון

(גודל טקסט)

רשמי (21.9)

* המגן הסנגלי בן ה-21 של ברצלונה, מוסא ווגה, שפתח את העונה הקודמת כמושאל לניס, עבר בהשאלה נוספת – הפעם לפאוק סלונקי עד תום העונה.

* הקשר הבאסקי, מיקל סן חוסה (30), שגדל בקבוצת הנוער של ליברפול, שיחק בעיקר באתלטיק בילבאו ואף ערך שבע הופעות בנבחרת ספרד, הצטרף לברמינגהאם מליגת המשנה באנגליה.

* הקשר הרוסי ולדיסלב קמילוב (27) עזב את סק"א חברובסק מליגת המשנה והצטרף לאופה מהליגה הבכירה יותר, אשר שילמה עבור הצטרפותו כ-270 אלף יורו.

* מגן קבוצת המילואים של באיירן מינכן, לני בורז'ס (19), הושאל עד תום העונה לקבוצת הנוער של מילאן.

שמועות

* בעקבות התיקו המאכזב של ריאל מדריד נגד סוסיאדד במחזור הפתיחה, ב'מארקה' מדווחים כי שמו של מלך שערי פריז סן ז'רמן בכל הזמנים אדינסון קבאני עלה כמועמד, כאשר השיקול המרכזי לצרפו הוא עלותו הנמוכה מכיוון שסיים את חוזהו בפריז סן ז'רמן. אולם, במועדון עדיין לא התקבלה החלטה בנושא החלוץ.

* האם זו תהיה ההעברה המפתיעה של הקיץ? לפי "ספורט", לואיס סוארס, החלוץ בן ה-33 שלא נמצא בתוכניות של ברצלונה, סיכם באתלטיקו מדריד. הקבוצה של דייגו סימאונה, שלהוטה לחזק את החוד, הציעה לאורוגוואי חוזה לשנתיים. אלא שכעת יש שני מכשולים לעסקה: עזיבתו של דייגו קוסטה ובעיקר – הפיצויים שדורש החלוץ מברצלונה. קודם לכן הודיע פאביו פארטיסי, המנהל המקצועי של יובנטוס, שהחלוץ לא יצטרף לקבוצה.

* זמן קצר לאחר הדיווחים על מעברו האפשרי של סוארס לאתלטיקו במקום ליובנטוס, בספרד נטען שלטורינו יחזור אלברו מוראטה. חלוץ אתלטיקו מדדיד, שבעברו כיכב בביאנקונרי, לוחץ לחזור לקבוצה וכנראה יעשה את הדרך בהשאלה. לפי העיתונאי פבריציו רומאנו, הגברת הזקנה תשלם 10 מיליון יורו על שאילתו, עם אופציה לרכישה תמורת 45 מיליון יורו.

* באיטליה נטען כי דייגו גודין יעבור היום בדיקות רפואיות ברומא לפני שיחתום סופית בקליארי לשנתיים. הבלם בן ה-34 שהגיע בקיץ הקודם אחרי תקופה ארוכה באתלטיקו מדריד, רשם 36 הופעות באינטר  אך הצדדים החליטו על פרידה. הבלם הגיע להסכם על פיצוייו הכספיים.

* לפי "האתלטיק", מנצ'סטר סיטי סיכמה עם הבלם ז'ול קונדה על הגעתו. הצרפתי בן ה-21 הגיע לאנדלוסים רק בעונה שעברה מבורדו תמורת כ-25 מיליון יורו וכעת צפוי להימכר תמורת סכום כפול, סביב 55 מיליון יורו, אך טרם הושגו הבנות בין המועדונים. לפי העיתונאי פבריציו רומנו, מיד לאחר מכן ברצלונה תפעל לרכישת אריק גרסיה שהצהיר כי לא יאריך את חוזהו שמסתיים בקיץ 2021 וברצונו לשוב לבלאוגרנה.

ז'ול קונדה
ז'ול קונדה | Jose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images

* אחד מכוכביה של פורטו, המגן השמאלי אלכס טלס, קרוב מאוד למנצ'סטר יונייטד. לפי הדיווחים בפורוטגל, הברזילאי בן ה-27 כבר סיכם את תנאיו בתיאטרון החלומות לחמש שנים בשכר של ארבעה מיליון יורו לעונה, פי ארבעה משכרו הנוכחי, אולם קבוצתו דורשת עבורו 20 מיליון יורו ואילו יונייטד מוכנה לשלם 13. הסוכן פיני זהבי מתווך בין הצדדים וההערכה היא כי בשל סיום חוזהו בתום העונה, בסופו של דבר הוא יעבור לשדים האדומים בשבוע הקרוב.

* לפי "ספורט", ריקי פוץ' נחוש בדעתו להישאר בברצלונה על אף המלצתו של המאמן רונאלד קומאן שיעזוב בהשאלה. בכתבה הזכירו כי הקשר היה בדרך החוצה גם מבארסה ב' לפני כשנה כשמאמנו היה פטריק קלייברט, אך הספרדי הצעיר לא ויתר. "אם יש משהו שבולט אצלו זו אמונתו הבלתי ניתנת לערעור שהוא מסוגל להצליח בבארסה". הקשר יבקש צ'אנס מהמאמן ההולנדי כדי להוכיח לו שטעה לגביו, אולם נטען כי ברצלונה מקווה שהוא יעבור בהשאלה לאייאקס.

* דויד אלאבה דחה את ההצעה המשופרת שהגישה עבורו באיירן מינכן, כך נטען בתקשורת הגרמנית ("קיקר"). נציגי השחקן ממתינים להצעה חדשה אם כי הבווארים הבהירו כי זו הצעה אחרונה בהחלט. נזכיר כי חוזהו של המגן האוסטרי מסתיים בתום העונה.

דויד אלאבה
דויד אלאבה | Matthias Hangst/Bongarts/Getty Images

* אתלטיקו מדריד מנהלת משא ומתן על צירופו של לוקאס טוריירה, קשרה של ארסנל, כך דווח ב"מונדו דפורטיבו". הקשר האורוגוואי שלא נמצא בתוכניות של מיקל ארטטה, דחה הצעות מאיטליה והוא "משוגע" על הרעיון לשחק בקולצ'ונרוס. הקבוצה של דייגו סימאונה רוצה להשאילו לעונה עם אופציית רכישה בסיומה, התותחנים מנגד רוצים לכלול בעסקה את תומאס פארטיי.

* לפי הדיווחים בקרואטיה, לייפציג בצעה מחטף של הרגע האחרון ללידס של מרסלו ביילסה והיא על סף צירוף הבלם הצעיר יוסקו גווארדיול בן ה-18 שמשחק בדינמו זאגרב, שיעבור תמורת 17 מיליון יורו.

* מארסיי סיכמה עם בוטאפוגו הברזילאית על רכישת שחקן ההתקפה לואיס הנריקה בן ה-18, שישולמו תמורתו כ-10 מיליון יורו.

* קריסטל פאלאס מובילה במירוץ להחתמת ריאן ברוסטר, חלוצה הצעיר של ליברפול (20) בתמורה ל-20 מיליון ליש"ט, כך לפי "דייל מייל". החלוץ קושר גם לשפילד יונייטד ו-ווסט ברומיץ', מעוניין לעזוב את אנפילד כדי לזכות לדקות משחק והאלופה תדרוש אפשרות לסעיף רכישה בחזרה.

* מילאן בעקבות ניקולה מילנרוביץ', בלמה של פיורנטינה, כך לפי "דיילי רקורד". הקבוצה תפתח במשא ומתן מול קבוצתו הנוכחית. נראה שפיורנטינה תדרוש 40 מיליון יורו, סכום אותו הרוסונרי לא ישלמו.

לוקאס טוריירה
לוקאס טוריירה | Shaun Botterill/Getty Images

* פנרבחצ'ה מחפשת חלוץ לאחר שלא החתימה את ערן זהבי, ועל הכוונת נמצא מוסטפא מוחמד, חלוצה של זמאלק המצרית והנבחרת המקומית. הטורקים הגישו הצעה בגובה 2.5 מיליון יורו יחד עם סכום צנוע ממכירה עתידית. זמאלק כרגע דחתה את ההצעה שכן היא לא רוצה לאבד את החלוץ בן ה-22 לפני תחילת הקמפיין שלהם בליגת האלופות של CAF.

* ליון רוצה את לוקאס פאקטה, קשרה של מילאן. לפי התקשורת האיטלקית, גם ולנסיה התעניינה בשחקן בן ה-23 אך לא יכלה לשלם את הסכום הנדרש – 23 מיליון יורו. ליון עשויה לצרפו בתמורה לסכום שתכניס ממכירתו של ממפיס דפאי בין היתר.

* ראן ונאפולי התעניינו בז'אן קלייר טודיבו, בלמה בן ה-20 של ברצלונה, ופנו לספרדים כדי לצרפו. המאמן קומאן הבהיר כי עתידו אינו בקאמפ נואו, והקבוצה צריכה לגייס כספים בלי קשר באמצעות מכירת שחקנים בחלון הזה. גם שאלקה, אברטון, וולבס, לסטר ובנפיקה קושרו לבלם בשבועות האחרונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי