פירלו: "נשלב בין איזון וכישרון". סוארס לא יצטרף

אנדראה פירלו וכריסטיאנו רונאלדו | Valerio Pennicino/Juventus FC via Getty Images

המאמן זכחים לשבחים אחרי ה-0:3 בהופעת הבכורה כמאמן. "כן, ככה יובה צריכה לשחק!", נכתב בתקשורת. האיטלקי הבהיר: "לא אעשה העתק-הדבק לשיטה". המנהל המקצועי הבהיר כי החלוץ לא יגיע. קולוסבסקי: "כיף עם רונאלדו"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

על פתיחה כזו כמאמן אנדראה פירלו היה יכול רק לחלום. יובנטוס התגברה אתמול (ראשון) על סגל חסר במיוחד והביסה 0:3 את סמפדוריה במחזור הראשון בסרייה א', במשחק הבכורה של האיטלקי כמאמן ראשי. זו הפעם החמישית ברציפות שיובה פותחת את העונה עם ניצחון – יותר מכל קבוצה אחרת. בתקשורת האיטלקית בירכו כמובן. "פירלו, איזה נהדר", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט". ה"מאסטרו שינה כל כך הרבה והכל הסתדר. מרכז השדה עבד נהדר". "הופעת בכורה מנצחת עבור פירלו", נכתב ב"קוריירה דלה ספורט". ב"טוטוספורט" הוסיפו: "כן, זו יובה! פירלו יצא לדרך עם ניצחון משכנע על סמפדוריה".

האלופה עדיין לא השלימה את הסגל שלה, זה לא סוד שהיא מחפשת חלוץ. המנהל המקצועי פאביו פראטיסי הבהיר כי לואיס סוארס אינו אופציה: "אפשר להסיר אותו מהרשימה, זה נכון, ייקח לו זמן לקבל את הדרכון וזה לא יסתיים עד סגירת חלון ההעברות או מסירת סגל השחקנים לליגת האלופות. יש חלוצים על הפרק, לא רק אדין דז'קו. אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים, שחקן שיוכל לעבוד יחד עם כריסטיאנו רונאלדו ופאולו דיבאלה.

ובחזרה למשחק. דיאן קולוסבסקי היה אחראי על השער הראשון של האלופה. זה היה שער הבכורה שלו במועדון, בבעיטה הראשונה שלו ולאחר שש נגיעות בלבד בכדור. "זה היה לילה פנטסטי. זה לא היה קל אבל ניצחנו עם תוצאה מרשימה. אני שמח על שער הבכורה המהיר, זה לא יטריד אותי יותר. פירלו מאוד רגוע, מאמין בשחקנים שלו ונותן לי הרבה אמונה, הוא נתן לי לשחק וליהנות. לשחק עם כריסטיאנו רונאלדו זו חוויה גדולה, הוא פנטסטי וזה מזל שהוא חבר שלי לקבוצה. הוא תמיד אמר לי להמשיך לתקוף, גם כשהובלנו 0:2".

כותרות העיתונים באיטליה | צילום מסך: "גאזטה דלה ספורט", "טוטוספורט"

גם ווסטון מקני שפתח במרכז השדה וארון ראמזי זכו למחמאות. "ראמזי נראה אחרת לגמרי, ממש זורח, הוא תפס פיקוד", נכתב בתקשורת האיטלקית. הוא יצר שישה מצבי הבקעה במשחק, לראשונה מאז 2014. גם קשר נבחרת ארה"ב קטף שבחים אף הוא – "מרשים מאוד, בעל עתיד גדול". המגן הצעיר ג'יאנלוקה פברוטה שיחק בצד שמאל במקום אלכס סנדרו הפצוע ורשם הופעה שנייה בלבד בסרייה א'.

פירלו הסביר את המערך בו בחר: "מדובר במציאת האיזון הנכון, אבל אנחנו רוצים גם להשתמש בכמה שיותר כישרון. חשוב לשוחח עם השחקנים, כיוון שעוד לפני כמה שנים הייתי שחקן כמוהם. חשוב לדעת מה כולם רוצים וחושבים. ייקח לי זמן להעביר את מה שאני רוצה, את דרכי המשחק שלי. אני לא רוצה לעשות העתק-הדבק, יש לי רעיונות משלי ואקח ממאמנים שנתנו לי השראה. יש לי ארבעה קשרים שלטעמי משחקים טוב מאוד במערך של שניים".

על המשחק: "המחצית הראשונה הייתה טובה, חבל שלא כבשנו יותר משער אחד. הכושר שלנו דעך לקראת הסוף, אבל היינו עדיין חדים ושלטנו במשחק וגם ידענו לבלום את התקפות הנגד של סמפדוריה. צריך לזכור שלא היה לנו קדם עונה רגיל, באמצע הייתה פגרת נבחרות והסתפקנו במשחקי אימון בלבד, נמשיך לעבוד וזו הייתה הופעת בכורה טובה".

דיאן קולוסבסקי חוגג עם שחקני יובנטוס | Chris Ricco/Getty Images

כריסטיאנו רונאלדו הצליח לכבוש אף הוא לקראת הסיום ובהופעתו ה-90 בקבוצה רשם את שערו ה-66. זו העונה ה-19 ברציפות שהוא כובש, רצף שהחל ב-2002/03 במדי ספורטינג ליסבון. פירלו נשאל האם הכוכב עייף ומה תהיה חלוקת העומסים: "אנחנו חושבים על זה ודיברנו. רק התחלנו את העונה. כשיהיו משחקים פחות חשובים ננסה לתת לו מנוחה. הוא אינטיליגנטי מאוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי