מנדי חתם בצ'לסי לחמש שנים, קשר אשדוד נמכר ללוצרן

אדוארד מנדי | צ'לסי, רשמי

השוער מגיע ללונדון אחרי עונה נהדרת בראן שתקבל עבורו 22 מיליון ליש"ט: "אני נרגש, זה כמו חלום". כפי שפורסם, אלאבי בן ה-20 בשוויץ. וגם: דסט שכבר סיכם בבאיירן מעדיף את בארסה. לברקוזן צירפה את מגן אתלטיקו

(גודל טקסט)

רשמי

* לידס ממשיכה לחמש את הסגל שלה והיום היא הודיעה על החתמתו של הבלם דייגו יורנטה בן ה-27 של ריאל סוסיאדד. הספרדי חתם בשורות הקבוצה האנגלית לארבע השנים הקרובות.

* החתמה מעניינת ללברקוזן – הקבוצה הגרמנית צירפה את סנטיאגו אריאס מאתלטיקו מדריד. המגן הקולומבאיני עזב את בירת ספרד בהשאלה וישחק בעונה הקרובה תחת פטר בוס.

* זה היה באוויר כבר זמן רב ועכשיו זה רשמי. אדוארד מנדי הצטרף רשמית לצ'לסי בתמורה ל-22 מיליון ליש"ט וחתם לחמש שנים. "אני נרגש להצטרף לצ'לסי, זה חלום להיות חלק מהמועדון הענק הזה ולעבוד על פראנק למפארד". במועדון בירכו: "הוא מגיע אחרי עונה נפלאה במדי ראן, אחרי שפטר צ'ך זיהה את הפוטנציאל רצינו להחתים אותו".

* כפי שפרסמנו בספורט1, הקשר סמואל אלאבי עזב את מ.ס אשדוד וחתם בלוצרן השווייצרית תמורת כמיליון דולר. הגנאי בן ה-20 הגיע לשווייץ וחתם עד 2024

* אקס מכבי פתח תקווה ומ.ס. אשדוד, ז'ואן מרסיאל, הצטרף היום לסושו מליגת המשנה בצרפת. כזכור, הבלם בן ה-29 הוא אחיו הגדול אנתוני מרסיאל ממנצ'סטר יונייטד.

ז'והאן מרסיאל
ז'והאן מרסיאל | סושו

שמועות

* סרג'יניו דסט, המגן הצעיר של אייאקס, נוטה להעדיף את ברצלונה על אף שכבר סיכם את תנאיו הכספיים בבאיירן מינכן כבר לפני עשרה ימים. כך מדווח העיתונאי פבריציו רומאנו.

* "בסקיי" איטליה דווח שאנטוניו קאנדרבה יעזוב בקרוב את אינטר ויחתום בסמפודוריה. הקשר בן ה-33 יחתום בשורות הקבוצה החדשה תמורת 2.5 מיליון יורו.

* אתלטיקו מדריד דחתה הצעת ענק של מנצ'סטר סיטי עבור חוסה מריה חימנס – 78 מיליון ליש"ט. נשיא המועדון, אנריקה סרסו, הבהיר: "אכן קיבלנו הצעה, אבל הוא שחקן גדול ואנחנו מעוניינים לשמור על השחקנים הטובים שלנו. הוא אחד הבלמים הטובים בעולם ורק בן 25", הבהיר.

* לפי "דיילי אקספרס", ארסנל מתכננת להגיע הצעה עבור פיליפה קוטיניו והיא תקווה לקבלו בהשאלה לעונה אחת. העברתו תהיה לא פשוטה שכן קוטיניו חתום לעוד שלוש שנים ובארסה, לפי הדיווחים, לא תהיה מוכנה לוותר עליו חוץ ממכירה ב-64 מיליון ליש"ט.

חוסה חימנס | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

* פרדי בוביץ', המנהל המקצועי של איינטרכט פרנקפורט, דחה על הסף את האפשרות שלוקה יוביץ' יחזור לאקסית בהשאלה, כך נטען ב"בילד". בימים האחרונים דווח כי החלוץ שהתקשתה להתאקלם בבירת ספרד ולא שיכנע את זינדין זידאן, עשוי לשוב לגרמניה, אך זה לא יקרה.

* מי שעשוי לעזוב את אינטר הוא מתיאס וסינו. לפי "קוריירה דלה ספורט", הקשר שעתיד לחזור מפציעה מנובמבר, מבוקש על ידי נאפולי, שצפויה לבקש השאלה יחד עם אופציית רכישה בתמורה ל-12 מיליון יורו.

* לפי "ESPN", טיימואה בקאיוקו, קשרה של צ'לסי, מבוקש בפריז סן ז'רמן. נטען כי לאונרדו, המנהל הספורטיבי של האלופה, להוט לצרף את הקשר ששיחק בעבר במונאקו, אך תחילה בהשאלה ראשונית, בעוד הבלוז רוצים למכור אותו.

לוקה יוביץ'
לוקה יוביץ' | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images

* רוס בארקלי על הכוונת של אסטון וילה, כך לטענת "טלגרף". הקשר בן ה-26 פתח על הספסל בשני משחקי הליגה ושולב ל-40 דקות בלבד. אשתקד רשם 31 הופעות בסך הכל.

* לפי "סקיי" באנגליה, ווסטהאם הציבה אולטימטום לסנט אטיין לגבי הבלם בן ה-19 ווסלי פופאנה. הפטישים הציעו לצרפתים 23 מיליון ליש"ט ועוד עשרה מיליון במשתנים. גורל העסקה ייקבע ב-24 השעות הקרובות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי