ז'וסואה נבחר למצטיין ב-BBC, רובינסון: "תקציבית, אנו לא ברמה של ב"ש"

הפורטוגלי זכה בתואר איש המשחק אחרי שכבש ובישל ב-0:3 על מאת'רוול בדרך לשלב הפלייאוף. המאמן המפסיד טען: "כרטיס אדום נעלם מעיני השופטים. מתסכל לספוג שערים ממצבים נייחים ברמה הזו"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי שעברה שתי יריבות מצפון אירלנד בסיבובים הראשונים, מאת'רוול החלה לפנטז בקול רם על שלב הבתים של הליגה האירופית, אלא שלהפועל באר שבע היו תכניות אחרות ודרכה של הקבוצה הסקוטית במפעל הסתיימה אמש (חמישי) אחרי 3:0 כואב במושבה מול החבורה המרשימה של המאמן יוסי אבוקסיס.

ב-BBC בחרו בז'וסואה, שבישל את השער הראשון למיגל ויטור וכבש בעצמו את השני, לאיש המשחק. "אקס פורטו היה האיש המסוכן ביותר כל כר הדשא. שתי בעיטות חופשיות מושלמות שלו סידרו גול ופנדל, אותו הוא הבקיע בעצמו בקלות והבטיח לקבוצתו את הניצחון המיוחל", נכתב.. בשבוע הבא ינסה הפורטוגלי המצוין להעלות את הרמה פעם נוספת ולסחוף אף הפועל באר שבע לשלב הבתים במשחק ביתי מול ויקיטוריה פלזן הצ'כית.

"הרגשתי שהיינו ממושמעים, מסודרים והיה לנו סיכוי. היינו במשחק בחצי השעה הראשונה", סיכם המאמן המפסיד סטיב רובינסון. "ב-0:0, אוהד לויטה ביצע הצלה גדולה והגענו לשתי הזדמנויות טובות נוספות. ברמה הזו, סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, לספוג שערים במצבים נייחים זה כל כך מתסכל. בשער של מיגל ויטור, השחקנים שלי לא מילאו אחר ההוראות והשער השני, פנדל אחרי עבירה ברחבה בכדור חופשי, הוא העונש שלנו. כשאתה משחק מול יריב עם חלק קדמי כל כך איכותי, אתה נענש מיד".

מיגל ויטור, ז'וסואה
מיגל ויטור, ז'וסואה | דני מרון

על הפערים בין קבוצות אמר רובינסון: "ההפסד מתסכל אותי בעיקר כי אנחנו לא ברמה של הפועל באר שבע מבחינה כלכלית, אבל היינו יריב שווה במשך פרקים גדולים של המשחק והרגשתי שאנחנו מסוגלים. אני חושב שהיינו קצת נאיביים, כי אנחנו חסרי ניסיון במעמדים האלה. כשאתה משחק בזירה האירופית על בסיס קבוע, אתה לומד איך לנצח משחקים מהסוג הזה. באופן כללי, אני מרוצה מהצעירים שלנו וחושב שיש הרבה מה לקחת מהמשחק הזה".

רובינסון הוסיף: "לפעמים, כשאתה משחק מול קבוצות חזקות כמו סלטיק או ריינג'רס, אתה מרים ידיים. מול באר שבע זה לא היה המקרה. בפיגור 1:0 לחצנו גבוה והרגשנו אנחנו שהקבוצה הטובה במגרש. שחקן שלהם בעט בטוני וואט והיה יכול לקבל כרטיס אדום, דבר שיכול היה לעשות את ההבדל מבחינתנו. אני לא חושב שהשופטים בכלל ראו את זה. צריך לזכור שהיו לנו רק שני שחקנים עם ניסיון אירופי בסגל. עכשיו יש לנו תיאבון לעוד. זה יהיה קשה, אבל זו המטרה שלנו לעונה הבאה".

לואי טאהא
לואי טאהא | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי