בעקבות ההישג: אבוקסיס צפוי לחתום לעונה נוספת בב"ש

לקראת פלזן: במועדון כבר הודיעו למאמן כי העפלה לשלב הבתים תזכה אותו בחוזה לעונה נוספת, אך זה התכנון גם במקרה של הדחה לצ'כים. המאמן לאחר מאת'רוול: "לפני המשחק אמרנו שצריך לנצח כדי שלא יסגרו אותנו בבית"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

ממשיכים לשלב הבא: זה התחיל קשה, אבל הפועל באר שבע הצליחה במשימה הכי חשובה שלה עד כה: ניצחון 0:3 על מאת'רוול במסגרת הסיבוב השלישי של הליגה האירופית ומעבר לשלב הפלייאוף, שיגרוף גם הכנסה נאה מהמפעל.  במועדון ממשיכים לחלום על העפלה אפשרית לבתים, אם תעבור את ויקטוריה פלזן. עד אתמול באר שבע זכתה ב-780 אלף יורו, אולם הניצחון הזה הוסיף לה עוד 300 אלף – 1.08 מיליון יורו בסך הכל.

העפלה לבתים תוסיף לבאר שבע 2.92 מיליון יורו נוספים וארבעה מיליון יורו בסך הכל. בשלב הבא היא תקבל 570 אלף יורו לניצחון, ועוד 190 אלף לתיקו – קצת יותר מחוזה של שחקן בכיר (אחרי הקיצוץ).

אבל זה לא העניין היחיד סביב המשחק אתמול. בבאר שבע קיבלו החלטה עקרונית להמשיך את ההתקשרות עם יוסי אבוקסיס גם בעונה הבאה. במקרה של העפלה לבתים, אבוקסיס יקבל מענק נכבד שמוערך בעשרות אלפי שקלים, אבל לא רק – אלא גם חוזה לעונה הבאה (חוזהו לפני הקיצוץ מוערך בכ-80 אלף שקל, לא כולל בונוסים). בבאר שבע כבר הודיעו למאמן שאם יעפיל לשלב הבא חוזהו יחודש אוטומטית, אבל גם אם זה לא יקרה, הסיכויים שיחתום גבוהים מאוד.

ז'וסואה
ז'וסואה | דני מרון

לאחר הניצחון, המאמן יוסי אבוקסיס דיבר על הקרב נגד פלזן: "זה יהיה כמו גמר גביע. עשינו דרך יפה, אבל בגביע צריך ללכת עד הסוף וזה משחק אחד. עשינו ניצחון מאוד יפה נגד קבוצה סקוטית, חזקה עם שני חלוצים טובים ומצבים נייחים מטורפים, אבל נטרלנו אותם יפה מאוד. תוך כדי המשחק עברנו לשלושה בלמים וזה נטרל אותם אחרי שפתחו טוב. אני שמח שזה עבד ואנחנו ממשיכים קדימה".

צפו בתגובות של יוסי אבוקסיס

קבוצה ישראלית גוברת על סקוטית במצבים נייחים: "כן, זה יפה מאוד שנתנו גול גדול במצב נייח. היו לנו גם עוד מצבים במחצית השנייה, הם פתחו שטחים אחרי השער השני ואז זה נראה יותר טוב".

על כך שמכבי חיפה גם בפלייאוף ומכבי ת"א בבתים: "אני מאחל לכל הקבוצות להיות בליגה האירופית, גם למכבי ת"א שאולי תשיג אפילו יותר מזה. רציתי שמכבי חיפה תנצח, אמרתי הלוואי, אבל עוד צריך לעבוד בשביל הבתים".

מיגל ויטור, ז'וסואה
מיגל ויטור, ז'וסואה | דני מרון

על הסגר: "דיברנו לפני המשחק אמרנו שצריך לנצח כדי שלא יסגרו אותנו בבית ויהיה עוד שבוע של אימונים. יש לנו כעת שבוע להתכונן, להתאושש ולנוח כי היום היה קצב מטורף וכמובן לעבוד על המשחק הבא נגד פלזן".

אם אפשר לנצח את פלזן: "זה לא בדיוק הבית, אבל המשחק בישראל והכל אפשרי. במשחק אחד אני מאמין בהכל".

צפו בתגובות של מיגל ויטור

מיגל ויטור על העלייה לפלייאוף: "ציפינו למשחק מהסוג שהיה כי למדנו אותם, הם משחקים כדורגל אגרסיבי וישיר והיה לנו משחק טוב ולא נתנו להם להגיע למצבים. אנחנו ניצלנו את המצבים שלנו ואנחנו 90 דקות משלב הבתים".

אם המשימה נגד פלזן אפשרית: "אנחנו מאוד קרובים, אז זה נורמלי שנפגוש יריבות חזקות. עוד לא הסתכלנו עליהם, אבל נלמד אותם, נתכונן ואני מאמין שאנחנו עושים מסע יפה בתקווה שגם יסתיים בהעפלה".

על הבישול של ז'וסואה: "זה נראה קל, אבל יש לו רגל שמאל פנטסטית, זה משהו שאנחנו עובדים עליו וגם בעונה שעברה עשינו מהלכים כאלה. אני שמח שהצלחתי להבקיע ולעזור לקבוצה".

מיגל ויטור
מיגל ויטור | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי