מויזה קן בפ.ס.ז', באיירן החתימה מחליף לטיאגו

מויזה קן | האתר הרשמי

הכישרון האיטלקי עבר לקבוצה הצרפתית בהשאלה. רוקה הצטרף לאלופת אירופה, טוריירה בדרך לאתלטיקו מדריד, אקס מכבי חיפה חתם בבנדיראמספור טוריירה בדרך לאתלטיקו מדריד. עדכונים חיים

(גודל טקסט)

רשמי (04.10)

עסקה מפתיעה: חלוץ אברטון מויזה קן, שהיה מחוזר על ידי יובנטוס, עבר בהשאלה עד תום העונה לפריז סן ז'רמן.

רכש לאלופת אירופה: מארק רוקה, הקשר האחורי של אספניול חתם בשורות באיירן מינכן וצפוי לתפוס את מקומם של טיאגו וחאבי מרטינס בסגל של האנסי פליק. רוקה בן ה-23, סיים את העונה שעברה באספניול עם 35 הופעות בליגה הספרדית בהם כבש פעמיים ובישל שער אחד.

עוד אקס מכבי חיפה מצא קבוצה: רובן ראיוס, הקשר הספרדי ששיחק בשלוש העונות האחרונות באנורתוסיס הקפריסאית, עבר לליגה הטורקית השנייה וחתם בבנדיראמספור.

שחקן חדש ליריבת מכבי ת"א באירופה, ויאריאל: הספרדים הודיעו רשמית על צירופו של מגן טוטנהאם ונבחרת ארגנטינה, חואן פויט. לוואריאל תהיה אופציית רכישה על פויט, אם כי הוא האריך את חוזהו במועדון הלונדוני עד 2023 לפני המעבר לספרד.

סוון אולרייך, שוער באיירן מינכן בחמש השנים האחרונות, חתם בשורות המבורג מהליגה השנייה. בעונת 2017/18, בעקבות פציעתו של מנואל נוייר, הגרמני בן ה-32 רשם לא פחות מ-29 הופעות במסגרת הבונדסליגה וסייע לבווארים לזכות באליפות. "אנחנו נתגעגע אליו כאדם וכשחקן", אמר המאמן האנזי פליק.

המגן הפורטוגלי של מנצ'סטר יונייטד, דייגו דאלוט בן ה-21 הושאל למילאן עד לסיום העונה.

* המגן השמאלי המוכשר של אנז'ה ונבחרת הנוער של צרפת, ריאן איית-נורי בן ה-19, עבר לוולבס בהשאלה עד לסיום העונה.

הבלם דניאלה רוגאני הושאל עד תום העונה לראן, כך הודיעה יובנטוס. שחקן נוסף שחתם בשורות הקבוצה הצרפתית הוא דאלברט הברזילאי שהגיע מאינטר.

זוכרים אותו? אדריאן סילבה, אקס מכבי חיפה, סיים את דרכו בלסטר והצטרף לסמפדוריה. הקשר הפורטוגלי בן ה-31 עבר לאיטליה לאחר שבשתי העונות האחרונות הוא הושאל על ידי השועלים למואנקו הצרפתית.

אחרי עונה לא מוצלחת במהלכה לא זכה ליותר מידי קרדיט, המגן הצרפתי ולנטין רוסייר סיים את דרכו בספורטינג ליסבון הפורטוגלית והצטרף לבשיקטאש הטורקית.

שמועות

לוקאס טוריירה, הקשר האורוגוואי של ארסנל המריא אמש (שבת) לבדיקות רפואויות באתלטיקו מדריד, וצפוי להצטרף לקבוצה של דייגו סימאונה בהשאלה, בתנאי שתמכור אחד משחקני הסגל.

על פי התקשורת האנגלית, מנצ'סטר יונייטד קרובה להחתים את אדינסון קבאני על חוזה לשנתיים. כידוע, החלוץ בן ה-33 סיים את חוזהו בפריז סן ז'רמן ועל כן הוא יוכל להצטרף לשדים האדומים ללא תמורה.

אולי בחלון הבא? מיכאל זורק, המנהל ספורטיבי של בורוסיה דורטמונד, הצהיר בפני העיתונאים כי ג'יידון סאנצ'ו, שלא נכלל אמש בסגל, לא יעבור הקיץ למנצ'סטר יונייטד: "הדלת סגורה, אמרתי זאת 27 פעמים", הבהיר.

יחצה את הכביש? סביר להניח שלא, אך על פי התקשורת בממלכה, ארסנל עדיין נחושה להחתים את ז'ורז'יניו מצ'לסי. הקשר, שכבש צמד בניצחון הבלוז 0:4 על קריסטל פאלאס, מוערך מאוד על ידי מנג'ר התותחנים מיקל ארטטה, שלחץ כבר ב-2108 לצרף אותו למנצ'סטר סיטי. עם זאת, כאמור, נראה שפרנק למפארד לא ימהר לוותר על האיטלקי.

באנגליה טוענים: צ'לסי דחתה את הצעת באיירן מינכן עבור קאלום הדסון אודוי. המתווה שהגישו הבווארים לבלוז: השאלה לעונה אחת עם אופציית רכישה בקיץ, אשר תעמוד על 70 מיליון ליש"ט.

קאלום הדסון אודוי | Charlotte Wilson/Offside/Offside via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי