מראדונה: "מאחל לעצמי שהעולם ינצח את הקורונה הארורה"

דייגו מראדונה | Getty Images / Staff

לרגל יום הולדתו ה-60, הארגנטינאי התראיין באיטליה והתייחס לנגיף: "פגע בגוף, בנפש, בפרנסה ובכבוד של רבים וטובים". וגם: מה הוא איחל לנאפולי ומסר לגאטוסו. רונאלדו בירך: "אתה הכי גדול, אחריי"

(גודל טקסט)

לרגל יום הולדתו ה-60 שחל היום (שישי), דייגו מראדונה, אולי גדול הכדורגלנים בכל הזמנים, התראיין לתקשורת האיטלקית והתייחסה למגפה ששינתה את העולם: "איזו מתנה הייתי רוצה לקבל לרגל יום הולדתי? שום דבר עבורי, רק שהקורונה תיעלם ותעזוב את כולנו במנוחה. יש משפחות עניות שאפילו לא יכולות להגם על עצמן. אני מאחל שבארגנטינה ובעולם כולו ינצחו את הנגיף, שפוגע בגוף, בנפש, בפרנסה ובכבוד של כל כך הרבה אנשים".

מראדונה, שהוביל את נאפולי לזכייה בשתי האליפויות היחידות בתולדותיה, סיפר מה הוא מאחל לעצמו בפן הספורטיבי: "בכל הנוגע לכדורגל, הייתי רוצה שחימנסיה לה פלאטה שלי, הקבוצה אותה אני מאמן, תזכה בתואר לראשונה מזה 90 שנה. במקביל, הייתי שמח מאוד שנאפולי תזכה באליפות השלישית שלה בקרוב. אני עוקב אחרי הקבוצה ואוהב אותה מאוד".

מראדונה המשיך והעביר מסר לגאטוסו, מאמן נאפולי, שבירך אותו והקדיש לו את הניצחון על ריאל סוסיאדד: "ג'נארו היקר, תמשיך כך, אתה עושה עבודה מצוינת. אני מריע לך מהבית שלי. יש אנשים שמתגאים בכך ששיחקו בברצלונה, בריאל וביובנטוס. אני גאה שהייתי חלק מנאפולי. אני מקווה שיום אחד גם אתה תוכל להגיד את זה".

דייגו מראדונה | Bob Thomas / Contributor

הכוכבים מברכים

והיו גם איחולים. כריסטיאנו רונאלדו בירך הבוקר את מראדונה לרגל יום הולדתו ה-60 והבהיר לארגנטינאי מי בעיניו הוא גדול הכדורגלנים בכל הזמנים. "מה שלומך, דייגו? מזל טוב לרגל יום הולדתך ה-60", פתח הפורטוגלי את ההודעה המוקלטת ששלח לארגנטינאי. "אני מאחל לך שתהנה מהחיים ושולח חיבוק גדול, אחי. אתה מספר 1, אחריי", הוסיף בחיוך.

גארי ליניקר, שכבש את השער לזכות נבחרת אנגליה באותו הפסד מפורסם 2:1 לארגנטינה במונדיאל 1986, במהלכו מראדונה כבש צמד בלתי נשכח, הצטרף לברכות: "כדורגלן לא יאומן. הכי גדול בדור שלי בקילומטר וחצי, ואולי הכי טוב בכל הזמנים. רק מסי קרוב אליו".

מברצלונה ועד נאפולי: ברשת חגגו לדייגו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי