לוברן מצטרף למתקפה נגד אופ"א: "אף אחד לא מקשיב לנו"

דיאן לוברן
דיאן לוברן | Bernd Thissen/picture alliance via Getty Images

בלם נבחרת קרואטיה וזניט, אקס ליברפול, הצטרף לדברי קרוס, גווארדיולה וקלופ וטען: "היו לי רק שמונה ימי חופש, אי אפשר להתאושש ככה וזו הסיבה לפציעות. מקבלי ההחלטות צריכים לחשוב על זה"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

הביקורות הנוקבות נגד ראשי אופ"א לא פוסקות. אתמול (רביעי) היה זה קשר נבחרת גרמניה וריאל מדריד, טוני קרוס שיצא למתקפה וטען ש"בפיפ"א ובאופ"א חושבים שאנחנו בובות, הם בכלל לא חושבים עלינו אלא על לייצר הכנסות דרך ליגת האומות, גביע העולם לקבוצות ומפעלים שמסכנים את השחקנים", והיום היה זה בלם נבחרת קרואטיה וזניט, אקס ליברפול דיאן לוברן.

באמצעות חשבון הטוויטר שלו, הבלם שהגיע עם קרואטיה לגמר המונדיאל צידד בדברי קרוס ומאמנים רבים, ביניהם גם פפ גווארדיולה ויורגן קלופ, וירה: "כולם תוהים מדוע יש כל כך הרבה פציעות העונה. יש יותר מדי משחקים ופשוט אי אפשר להחלים. אתם יודעים שזו שנה מוזרה (קורונה) ולא היה לנו חופש (לי היו רק שמונה ימים לנוח), לא הייתה הכנה ראויה לעונה ולוח הזמנים פשוט מטורף!!".

עוד הוסיף הקרואטי בן ה-31: "טוני קרוס צודק וכמוהו גם מאמנים רבים שטוענים את זה שוב ושוב ואף אחד לא מקשיב להם. אנשים שכותבים על הנושא הזה ומקבלי ההחלטות של לוחות המשחקים צריכים לחשוב על זה".

דיאן לוברן
דיאן לוברן | Bernd Thissen/picture alliance via Getty Images

רק אתמול, בשורה של משחקי ידידות שכללו בעיקר הרכבים משניים, אפשר היה לראות את בלם מנצ'סטר סיטי, ניית'ן 'אקה, מוחלף במשחק של נבחרת הולנד נגד ספרד כבר אחרי שש דקות. מספר שעות קודם לכן, בלם נבחרת אנגליה ג'ו גומז נפצע בברכו באימון והחשש הוא שסיים את העונה ובכך יצטרף לוירג'יל ואן דייק שבתקווה ישוב לאליפות אירופה ביוני והמגן הימני טרנט אלכסנדר ארנולד שצפוי להיעדר כחודש, מה שמשאיר את ירוגן קלופ עם שחקן הגנה אחד בלבד כשיר מתוך הרביעייה הפותחת שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי