מסי: "דייגו הוא נצחי", רונאלדו: "קוסם שאין שני לו"

השחקנים הגדולים ביותר של הדור הנוכחי נפרדו ממראדונה. "אשמור על כל הרגעים היפים שהיו איתו" כתב כוכב ברצלונה. הפורטוגלי בפוסט מרגש: "אני נפרד מחבר והעולם מגאון נצחי. עזב מוקדם מדי, והשאיר מורשת נצחית"

(גודל טקסט)

עולם הכדורגל מרכין ראש לאחר מותו של דייגו מראדונה, מגדולי השחקנים הגדולים בהיסטוריה. מכל קצוות תבל ספדו למספר '10' האגדי, ובין שלל השורות המרגשות, ניתן למצוא גם שתי דמויות בולטות במיוחד – ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו.

זוכרים את דייגו

אבל בארגנטינה: בגיל 60, דייגו מראדונה הלך לעולמו
הרגע ששינה את ההיסטוריה: צפו ב'יד האלוהים' של מראדונה
סיפור אמיתי: היום שבו כמעט הלכתי מכות עם מראדונה
מי הגדול מכולם? השוואה מיוחדת בין פלה למראדונה

נתחיל עם מסי, אשר מתחילת הקריירה שלו נחשב ל"יורש" של מראדונה, הרבה בזכות סגנון המשחק הדומה של השניים ומספר שערים אשר היו זהים. "זה יום עצוב מאוד לכל הארגנטינאים ולעולם הכדורגל. דייגו אולי עוזב אותנו, אבל הוא לא באמת הולך, כי דייגו הוא נצחי" ספד מסי למראדונה. "אשמור על כל הרגעים היפים שהיו איתו ורציתי לנצל את ההזדמנות כדי לשלוח את תנחומי לכל בני משפחתו וחבריו".

נמשיך לרונאלדו, אשר לא הסתיר את אהבתו לדייגו במספר אירועים שונים בקריירה. הערב הוא נפרד ממנו בפוסט מרגש: "היום אני נפרד מחבר והעולם נפרד מגאון נצחי. אחד הטובים שהיה אי פעם. קוסם שאין שני לו. הוא עזב מוקדם מדי, אך משאיר מורשת ללא גבולות וחלל שלעולם לא יתמלא. נוח בשלום, כוכב. אתה לעולם לא תישכח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי