מראדונה נטמן בלוויה מצומצמת: "אלפי חיים באחד"

לווייתו של דייגו מראדונה | RONALDO SCHEMIDT/AFP via Getty Images

בטקס אינטימי גדול כדורגלני כל הזמנים לעיני רבים הובא למנוחת עולמים, כ-40 איש ליוו אותו בדרכו האחרונה. נקבר בארון עם דגל ארגנטינה. קלאודיה וילפאנה, אשתו הראשונה, הייתה אחראית על האירוע

(גודל טקסט)

העולם כולו באבל עם פטירתו של דייגו מראדונה בגיל 60. גדול כדורגלני כל הזמנים בעיני רבים והגיבור הלאומי הכי גדול של ארגנטינה הובא במהלך הלילה (בין חמישי לשישי) למנוחת עולמים בטקס הלוויה אינטימי ומצומצם, בו נכחו רק כ-40 איש אשר ליוו אותו בדרכו האחרונה.

מראדונה נטמן בארון ורוד מהודר עם דגל ארגנטינה, וטקס נכחו רק הקרובים אליו ביותר. אשתו הראשונה, קלאודיה וילפאנה, הייתה אחראית על האירוע העצוב. רק דמות אחת מעולם הכדורגל נכחה בלוויה – גיירמו קופולה, אשר שימש בעבר כסוכנו של שחקן העבר האגדי.

חמש אחיותיו של דייגו, אחיו, גיסיו ואחייניו נכחו, ובעצם כל אנשי המעגל הפנימי שלו. אף אחד מהאנשים שהיו נמצאים סביבו בתקופה האחרונה לא הוזמן לטקס. נכחו שם גם כמה חברי ילדות שלו. גם לוצ'יאנו מלטיני, שכתב עליו ספר, הגיע.

לווייתו של דייגו מראדונה | RONALDO SCHEMIDT/AFP via Getty Images

תקשורת לא הורשתה להיכנס, אך רחפנים נשלחו לאוויר כדי לצלם את המאורע. הכומר דיבר והעביר מסר של אחדות משפחתית. בתקשורת הארגנטינאית נכתב כי הייתה דממה מוחלטת בעת הליך קבורתו, ולאחר מכן נשמע קול בכי של כל הנוכחים.

לאחר שנטמן, כולם החלו במחיאות כפיים אחרונות למראדונה האגדי. "אלפי חיים רק באחד. קשה להאמין שהוא כבר נמצא בארון מתים בבית הקברות", נכתב בתקשורת הארגנטינאית על דייגו.

לווייתו של דייגו מראדונה | EMILIANO LASALVIA/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי