בארגנטינה חשפו: "רשלנות רפואית לפני מותו של מראדונה"

דייגו מראדונה | Marcos Brindicci/Getty Images

מספר ימים לאחר מותו, במולדתו של אגדת העבר פרסמו את הדו"ח השקרי על מצבו, אותה הגישה האחות בית החולים, ואת ההקלטה של רופאו מזמין אמבולנס מבלי לציין את שמו של מראדונה

(גודל טקסט)

חלפו רק שלושה ימים מאז מותו של דייגו מראדונה, אך בכלי התקשורת בארגנטינה ממשיכים לחשוף פרטים חדשים מהיממה אותה אף אחד לא ישכח. הבוקר (שבת) פורסמה העדות של האחות של מראדונה שסיפרה איך נאלצה לשקר.

על פי הדיווח, דיאנה ג'יסלה מדריד, האחות שהוזכרה לעיל, סיפרה שהיא לא נכנסה לחדרו של מראדונה עד להגעתם של הפסיכיאטר והפסיכולוג האישיים שלו וכתבה דו"ח אשר קבע כי מצבו של הארגנטינאי יציב.

בדו"ח נכתב כי מראדונה זז בחדרו בשעה 7:30 בבוקר, הלך לשירותים, לאחר מכן לנוח ובשעה 9:30 סירב לעבור בדיקה. לאחר הגעתם של הפסיכולוג והפסיכיאטר, באזור השעה 12:00, מראדונה כבר לא הגיב ובחלוף עשר דקות לא נמצא לשחקן דופק ונאלצו לבצע החייאה.

יחד עם זאת, בארגנטינה חשפו את שיחת הטלפון של הרופא המטפל כשהזמין למראדונה אמבולנס. "אני צריך אמבולנס בדחיפות לשכונת סן אנדרס, יש כאן אדם שסובל מדום לב נשימתי. מדובר בגבר בן 60". על פי ההקלטה ניתן להבין כי הרופא שכח דבר אחד קטן – להזכיר שמדובר בדייגו מראדונה, אך האמבולנס הגיע תוך 13 דקות מהמקום המיועד.

לווייתו של דייגו מראדונה | RONALDO SCHEMIDT/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי