דיווח ב"בילד": יורגן קלופ יאמן את נבחרת גרמניה ביורו 2024?

יואכים לב יסיים את תפקידו בקיץ אם לא יעפיל לפחות לחצי הגמר באליפות אירופה, אך כך או אחרת לא ימשיך מעבר למונדיאל בקטאר ב-2022. מנג'ר ליברפול, שחתום עד קיץ 2024, סומן כיורשו לקראת התחרות שתיערך בגרמניה

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

אחרי שנבחרת גרמניה ספגה את אחת ההשפלות הגדולות בתולדותיה ושבה מספרד עם 6:0, בהתאחדות הגרמנית אישרו שהם מתכוונים לדון בעתידו של יואכים לב לקראת אליפות אירופה בקיץ הקרוב והשבוע הכריזו כי הוא זוכה לגיבוי וימשיך בתפקידו לפחות עד הקיץ.

לב, שהחל לאמן את המאנשפט ב-2006 וב-14 שנים בתפקיד זכה בין השאר בגביע העולם ב-2014, חתום עד 2022 והיורו הקרוב כמובן יכריע אם הוא יזכה לסיים את החוזה, אך לפי כתבה היום (רביעי) ב"בילד", היורש שלו כבר סומן.

לב יזכה להמשיך לאמן את נבחרת גרמניה עד גביע העולם בקטאר ב-2022 אם יצליח להגיע ביורו הקרוב לפחות לחצי הגמר ובהנחה שכך אכן יהיה, המטרה היא להחליפו בסוף החוזה ולקראת יורו 2024 שייערך בגרמניה בלא אחר מאשר מנג'ר ליברפול, יורגן קלופ.

לב. היורש שלו כבר סומן | RONNY HARTMANN/AFP via Getty Images

בדצמבר 2019 חתם קלופ על הארכת חוזה בליברפול עד 2024 והוא רמז לא אחת שלאחר מכן הוא עשוי לעזוב את המייטירדס ואולי אף לצאת לשנת פרישה, כך שמעבר להיותו המאמן הגרמני המוביל בעולם, אולי יחד עם האנזי פליק שהגיע לבוואריה מנבחרת גרמניה ועושה פלאים בשנה האחרונה כמאמן ראשי בבאיירן מינכן, עבור קלופ בן ה-53 כיום תהיה זו הזדמנות לחזור לגרמניה, לשנות אווירה וגם לא לעבוד באופן יום-יומי.

כאמור יורו 2024 ייערך בגרמניה ועל כן בהתאחדות המקומית מכוונים גבוה ומקווים להצליח לשים את ידם על קלופ – שבשביל לאמן את המאנשפט באליפות אירופה בעוד פחות מארבע שנים, יצטרך לעזוב את ליברפול לפני תום חוזהו, כי קשה להאמין שקיימת אפשרות שהוא יאמן את ליברפול במקביל או ימונה רק שבועות ספורים לפני אליפות אירופה. כישלון של לב ביורו הקרוב, מנגד, בהחלט יצריך מינוי מאמן חדש לגביע העולם ועלול לשבש את התכנית הגרמנית להחתים את קלופ.

קלופ. הגרמנים כבר חושבים על יורו 2024 | Dave Howarth – CameraSport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי