אתם בחרתם: כריסטיאנו רונאלדו הוא כדורגלן השנה באירופה

כריסטיאנו רונאלדו שחקן השנה | ספורט1 / Getty Images

כוכב יובנטוס, שממשיך לקרוע רשתות ולשבור שיאים גם בגיל 35, הצליח לגבור על לבנדובסקי בהפרש של 4% בלבד מהקולות של גולשי ספורט1. מסי שסיים את 2020 ללא תואר נבחר שלישי

(גודל טקסט)

שנת הספורט של 2020 גרמה לכולנו להגיע להסכמה גורפת כמעט בכל תחומי העניין, אך עדיין שישנו ויכוח עתיק יומין שטרם נפתר – מי הוא כדורגלן הטוב באירופה? גולשי ספורט1 בחרו את כריסטיאנו רונאלדו במקום הראשון, למרות אליפות דחוקה במדי יובנטוס והדחה משפילה בשמינית גמר ליגת האלופות על ידי ליון. עם זאת, נראה שלביצועים על כר הדשא יש השפעה מכרעת ולכן הפורטוגלי, שקיבל 31% מהקולות, נמצא מעל כולם.

אחריו ברשימה מופיע מי שלדעת רבים היה צריך לזכות בכדור הזהב של 2020, אם היה מתקיים – רוברט לבנדובסקי. הפולני של באיירן מינכן, עשה הכל על המגרש בעונת הטרבל של הבווארים והפך לראשון אי פעם שמוביל את טבלת הכיבושים הכללית בליגה, בגביע ובליגת אלופות. 27% אחוז מהקולות של גולשי ספורט1 בחרו בלבנדובסקי כ-MVP של השנה, אך זה לא הספיק כדי לחלוף על פני רונאלדו.

גם השחקן שמופיע במקום השלישי זכה ללא מעט הצבעות ולמעשה וגם הוא כמעט חלף על פני לבנדובסקי. קפטן ברצלונה ליאו מסי עבר את העונה האיומה ביותר בקריירה שלו. השפלה של 8:2 נגד באיירן מינכן ברבע גמר ליגת האלופות, סיום עונה ללא תואר, ואף ניסיונות נואשים לעזוב את קבוצת נעוריו בקיץ, בה נשאר בסופו של דבר כסוג של "בן ערובה".

כל זה עלול להשכיח שאת עונת 2019/20 בליגה הספרדית סיים שוב כמלך השערים (25) והבישולים (21) ובלעדיו, ספק אם ברצלונה הייתה מצליחה להתמודד על האליפות. הפרעוש שזכה ב-26% מהקולות ינסה ב-2021 לשוב לטופ של הכדורגל האירופי וכלל לא בטוח שיסיים אותה בברצלונה.

ליאו מסי, כריסטיאנו רונאלדו, רוברט לבנדובסקי | ספורט1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי