הראיון שמסעיר את ארגנטינה: "הבנות של מראדונה שדדו אותו, הוא הרגיש נבגד"

דייגו מראדונה | Gustavo Garello/Jam Media/Getty Images

מתיאס מורלה, ששימש כעורך דינו של האגדה שהלכה לעולמה בנובמבר ושהה לצדו בשנותיו האחרונות, תוקף בראיון בו סיפר על יחסיו העכורים עם בנותיו, ההתמכרות לאלכוהול והגורמים למותו. התגובה לא איחרה להגיע: "רוצח"

(גודל טקסט)

מאז מותו הכואב של דייגו מראדונה בחודש נובמבר האחרון החלו בארגנטינה לחפש אשמים – איך הוא נשאר מוזנח ובודד בשנים האחרונות של חייו? האחרון שסיפק את גרסתו הוא מתיאס מורלה, שהיה עורך דינו וחברו הטוב של אגדת הכדורגל. בראיון שהעניק לתכנית "TV Nostra" המקומית הוא יצא נגד בנותיו של מראדונה, דלמה וג'יאנינה, על כך ש"שדדו והזניחו" את אביהן בשנותיו האחרונות.

מורלה סיפר: "לא הצלחתי לדאוג להשאיר את רוסיו אוליבה (בת זוגו של מראדונה לשעבר) בתמונה גם אחרי הפרידה. הוא היה מאוהב ברוסיו בזמן שהוא היה נלחם עם בנותיו. הוא הרגיש נבגד ועזוב. אני האיש שהיה איתו בשבע השנים האחרונות, שבעה חגי מולד שאני מסתכל בטלפון שלו ורואה שאף אחד לא התקשר". עורך הדין טען שגם דברים שיכולים להיראות שוליים, הפריעו למספר 10 האגדי: "לא ראיתם שהוא השתגע כשדלמה קראה לביתה 'רומא'? דייגו זה נאפולי, ההפך מרומא. הן הזניחו את אביהן, והוא מת לבד".

לאחר המוות, הבנות האשימו את מורלה בבחירת הצוות הרפואי שנחקר בחשד להזנחה בטיפול: הוא מצידו, המשיך לתקוף אותן:"אם מראדונה היה חי, הוא לא היה נותן להן לדבר נגדי. לפני שהוא נפטר הוא אמר שהן היו הגנבות. הבנות לא אוהבות אותי מאז שחתכנו את כרטיסי האשראי שלהן ב-2014. הן נלחמו בי כי הן גנבו ממנו".

חברו של מראדונה בשנים האחרונות טען כי מעולם לא היה "לא שפוי", אך שהיו לו בעיות של התמכרות: "הוא אף פעם לא מצא הנאה באלכוהול, אבל זאת הייתה דרך המילוט מהבעיות שלו. הייתה לו בעיה גדולה כשרוסיו עזבה אותו. הוא לא היה יכול להתגבר על זה. אתה תשאל אותי מה הרג אותו, ואני אגיד: רוסיו אוליבה, הבדידות, והעניין הרפואי שנמצא בחקירה. הסיטואציה שהוא היה מאוהב במישהי שלא אהבה אותו פגעה בו".

התגובה לא איחרה להגיע. הדי.ג'יי הארגנטינאי קלו, חברה של ג'יאנינה, העלה בחשבון האינסטגרם סדרת אמירות כנגד עורך הדין: "הוא רוצח. איפה היית בחג המולד האחרון? כי אני הייתי עם דייגו ולא ראיתי אותך. בחג המולד האחרון של חייו לא היית, שקרן". הוא הוסיף תמונה בה מראדונה נראה מחויך יחד עם גרושתו, בנותיו, ונכדו, ורשם: "מורלה, זה מה שלעולם לא תבין או לא יהיה לך בחיים: אהבה, משפחה וכבוד". לאחר מכן, ג'יאנינה העלתה בעצמה בחשבונה תמונה עם קלו, עם הכיתוב: "האנשים הטובים יחד עם האנשים הטובים. אתה אומר את האמת בלי פחד, שמחה שאתה בצד שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי