פ.ס.ז' רוצה לבצע מחטף מברצלונה, הזאר יישאר בריאל מדריד?

אנטוניו קונטה | Claudio Villa - Inter/Inter via Getty Images

הצרפתים הגישו לווינאלדום הצעה גבוהה יותר מזו של ברצלונה, שמעוניינת בגאיה. קורטואה משוכנע: "אדן לא רוצה לעזוב, הוא מסוגל לשנות את המצב". וגם: קונטה לא יגיע לטוטנהאם ומה קורה עם קומאן?

(גודל טקסט)

רשמי

* למרות שאיבד את תואר האליפות לספורטינג ליסבון, סרז'יו קונסייסאו קיבל הארכת חוזה בפורטו וימשיך להדריך את ה"דרקונים" עד 2024. הפורטוגלי בן ה-46 מאמן את פורטו מאז 2017 ובימים האחרונים הוזכר כמועמד אפשרי לאברטון ולמספר קבוצות איטלקיות.

* ווילי קבאז'רו בן ה-39 סיים את חוזהו בצ'לסי ונפרד רשמית. השוער הארגנטינאי שהגיע בקיץ 2017, רשם שני משחקים בלבד בעונה החולפת.

שמועות

* האם פריז סן ז'רמן תבצע מחטף מברצלונה? על פי פבריציו רומאנו, סגנית אלופת צרפת הציעה לג'ורג'יניו ווינאלדום שכר ותנאים טובים יותר מאלה שהוצעו לקשר בקטלוניה, אך הבלאוגרנה עדיין מקווים להחתים את ההולנדי עד 2024 במהלך השבוע הקרוב. העיתונאי האיטלקי הוסיף כי ווינאלדום אמור להחליט בשעות הקרובות.

* לא מעט דיווחים צצו לגבי עזיבה של אדן הזאר בקיץ אחרי שנתיים כושלות בלבן. טיבו קורטואה, חברו לנבחרת בלגיה הבטיח: "הוא נשאר בריאל מדריד במאה אחוז ואין לו שום רצון לעזוב. הוא רוצה להמשיך, לשחק ללא פציעות ולזכות בתארים. תמיד יש ביקורות כשאתה בריאל אבל אני משוכנע שהוא יוכל להתמודד עם זה ולשנות הכל. גם את גארת' בייל קטלו והוא כבש צמד בגמר בקייב".

אדן הזאר | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

* עוד בברצלונה, ב"מונדו דפורטיבו" נכתב כי הקבוצה של רונאלד קומאן סימנה את חוסה גאיה כמועמד לעמדת המגן השמאלי. הספרדי עצר את השיחות לחידוש חוזהו בוולנסיה, שנמצאת בקשיים כלכליים ותסכים למכור שחקנים בכירים כדי להתייצב פיננסית.

* בגיל 36, פרננדיניו צפוי לעזוב את מנצ'סטר סיטי. קפטן התכולים נכלל ברשימת השחקנים המשוחררים שאלופת אנגליה העבירה לפרמיירליג, אולם הסיטיזנס יכולים לשנות את הרשימה עד ה-23 ביוני.

* שני המאמנים האחרונים של יובנטוס בין הקדנציות של מקס אלגרי, אנדראה פירלו ומאוריציו סארי, הוזכרו באיטליה כמועמדים לרשת את מקומו של קרלו אנצ'לוטי באברטון.

* לפי "גול", התקוות של טוטנהאם למנות את אנטוניו קונטה למאמן ירדו לטימיון. השיחות נעצרו די מהר על מספר נושאים מרכזיים. הצדדים לא הגיעו להסכמה לגבי תקציב הרכש וכן עתידו של הקפטן הארי קיין שלוט בערפל. פאביו פראטיצ'י עתיד להתמנות למנהל הספורטיבי החדש אחרי שעזב את יובנטוס.

* המגעים בין באיירן מינכן לקינגסלי קומאן בנוגע להארכת חוזהו נעצרו, זאת מכיוון שהצרפתי דורש שכר של 20 מיליון יורו לעונה. בגרמניה מדווחים כי קומאן הורה לסוכנו לבדוק אופציות בפרמיירליג.

* קפטן אסטון וילה לשעבר, גבריאל אגבונלהור, אמר ששתי הקבוצות ממנצ'סטר לא מוכנות לעמוד בדרישה הכספית של וילה על ג'ק גריליש – 130 מיליון ליש"ט, ולכן קשר נבחרת אנגליה לא צפוי לעבור קבוצה הקיץ.

* ב-"Calciomercato" האיטלקי נכתב כי צ'לסי לא פוסלת למכור בחלון ההעברות הקרוב את חכים זייך, כאשר מילאן ונאפולי צפויות להגיש הצעות במקרה שהמרוקאי יהיה פנוי.

* באותו כלי תקשורת גם נטען כי אלגרי רוצה להחזיר ליובנטוס את פול פוגבה ומיראלם פיאניץ' והציג את רשימת הרכש שלו – לחצו כאן לידיעה המלאה.

* בתקשורת הטורקית טוענים כי רפא בניטס מתקרב לחתימה בפנרבחצ'ה. המאמן בן ה-61 מרוצה מהשאפתנות של הטורקים. הספרדי לא אימן מאז ינואר 2021 כשעזב את דליאן ייפאנג  הסינית.

* פרנק ריברי בן ה-38 מסיים את חוזהו בפיורנטינה ב-30 ביוני. באיטליה דווח כי הצרפתי נפגש עם ג'נארו גאטוסו, המאמן החדש של הקבוצה, ושניהם רוצים שהקשר ימשיך לעונה נוספת. "העדיפות היא להמשיך, אחכה למשא ומתן ואני מקווה שנהיה מרוצים", אמר בריאיון ל-"RMC ספורט" לא מזמן.

זלאטן איברהימוביץ', פרנק ריברי
זלאטן איברהימוביץ', פרנק ריברי | Gabriele Maltinti / Stringer

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי