סימן נוסף לפרידה מרונאלדו? וגם: הדרישות של אלגרי

הפורטוגלי עשוי להיכלל בטרייד שיביא את איקרדי לטורינו. הכוכב לא השתתף בצילומים של נותנת החסות החדשה "ג'יפ יורופ". המאמן ישמח לוותר עליו ודרש מההנהלה להחתים את פיאניץ' ופוגבה. ומה עם העמדה בין הקורות?

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

עתידו של כריסטיאנו רונאלדו ממשיך להעסיק את כל כלי התקשורת ברחבי העולם ונראה שעזיבתו מתקרבת. בספרד פורסם כי יובנטוס ופריז סן ז'רמן מנהלות שיחות לגבי טרייד אפשרי – הפורטוגלי שמחזיק בחוזה עד 2022 יעבור לבירת צרפת ומאורו איקרדי יגיע לחיזוק החוד של מאסימילאנו אלגרי. גם מנצ'סטר יונייטד עוקבת אחרי עתידו של רונאלדו, שלא ממש אהוד על ידי המאמן החדש-ישן של יובה והשאיר רמז גדול לגבי עזיבה אפשרית בפוסט סיום העונה.

באיטליה לא פוסלים לחלוטין אפשרות שרונאלדו ימשיך אם כי ישנו רמז חדש לגבי עתידו. הביאנקונרי הציגו פרסומת חדשה עם נותנת החסות הראשית שלהם, ענקית המכוניות "ג'יפ יורופ". פאולו דיבאלה, מתייס דה ליכט, פדריקו קייזה וג'ורג'יו קייליני מופיעים בעוד הפורטוגלי נעדר מהצילומים. ברור שרונאלדו הביא לזינוק בהכנסות של הקבוצה מאז הצטרף ואין ספק שזה מוזר.

לפי "טוטוספורט" נכתב כי הפורטוגלי כן הופיע במודעות הללו בקיץ ואוקטובר 2019 וכן בקיץ 2020. לעיתונות האיטלקית אין ספק כי זהו סימן נוסף לגבי הפרידה של רונאלדו מהמועדון. אלגרי, לפי מה שהודלף, רוצה שדיבאלה ואלברו מוראטה יוליכו את החוד. בעונה היחידה בה היו יחד, רונאלדו כבש 28 שערים ב-43 משחקים בגברת הזקנה. אלגרי כבר הציע למועדון למכור את רונאלדו בעבר.

עוד ביובה, הרי שאלגרי נפגש אתמול (שישי) עם בכירים בהנהלת המועדון ודן יחד איתם בבניית הסגל לעונה הבאה. לפי "קוריירה דלו ספורט" הוא דורש לצרף את מיראלם פיאניץ' (עשוי להגיע בהשאלה מברצלונה) ופול פוגבה ממנצ'סטר יונייטד. מדובר ביעדים העיקריים שלו שכן הוא ניתח את מרכז השדה כנקודת התורפה הגדולה של הקבוצה. הקפטן קייליני קיבל הצעה להאריך את חוזהו בעונה נוספת.

כמובן שיהיו עוד שינויים. לגבי החוד, מעבר לאיקרדי עלה שמו של דושאן ולאחוביץ', חלוצה הסרבי של פיורנטינה (21) שהרשים בעונה האחרונה עם 21 שערי ליגה. ג'יאנלואיג'י דונארומה שסיים את חוזהו במילאן עשוי להגיע אם כי אלגרי סומך על וויצ'ך שצ'סני הפולני. מריח דמירל צפוי לעזוב וניקולה מילנקוביץ', גם הוא מפיורנטינה, על הפרק.

מיראלם פיאניץ' | Marco Luzzani/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי