אקס חיפה פתח בקריירת אימון, ברצלונה סימנה שלושה שחקנים מסיטי

אילקאי גונדואן | Victoria Haydn/Manchester City FC via Getty Images

אוברניאק התמנה למאמן של קבוצה צרפתית, הקטאלונים הכינו תכנית למקרה שויינאלדום לא יגיע ומחפשים להשאיל את קוטיניו. ארסנל סימנה את קשר וולבס ועומדת להפסיד במירוץ אחר בואנדיה. שתי איטלקיות מעוניינות בזייך

(גודל טקסט)

רשמי

* אוהדי מכבי חיפה ודאי זוכרים את לודוביק אוברניאק, שהיה שותף לזכייה האחרונה של הירוקים בגביע, בעונת 2015/16. הצרפתי-פולני פרש ממשחק פעיל ב-2018, וכעת הוא פותח בקריירת אימון, לאחר שמונה למאמנה של טוקה אתלטיק מהליגה החמישית בצרפת.

שמועות

* ברצלונה סומנה חודשים ארוכים כמי שצפויה להיות התחנה הבאה של ג'ורג'יניו ויינאלדום, אך בימים האחרונים פריז סן ז'רמן נכנסה לתמונה עם הצעה גבוהה בהרבה, וקשר ליברפול צפוי לעשות את דרכו לעיר האורות מכיוון שהקטאלונים מסרבים לשפר את ההצעה שלהם. בינתיים, מחזיקת הגביע הספרדי הכינה תכנית מגירה, והמועמד הבא שלה לחזק את חוליית הקישור הוא אילקאי גונדואן ממנצ'סטר סיטי. לפי ה"ספורט", ברצלונה סימנה גם את חלוץ הסיטיזנס, גבריאל ז'סוס, והיא מקווה שיחסיה הטובים עם המועדון האנגלי יאפשר לה להשיג לפחות את אחד מהם. כזכור, גם איימריק לאפורט נמצא על הרדאר של ברצלונה, והיא אף מוכנה לכלול את סרג'י רוברטו במשא ומתן עם הכחולים.

* נשארים בברצלונה, ובשחקן שהמועדון מנסה להיפרד ממנו. פיליפה קוטיניו הגיע מליברפול בקול תרועה רמה מליברפול בינואר 2018, אך התקשה להתאקלם בספרד ואף יצא לעונת השאלה בבאיירן מינכן. הברזילאי סיים את העונה האחרונה בשלב מוקדם בעקבות פציעה, ובמועדון מקווים להוציא אותו לעונת השאלה נוספת. לפי ה"מונדו דפורטיבו", מספר קבוצות מהליגה האנגלית כבר גיששו בנוגע להבאתו, כאשר אחת הקבוצות שמעוניינות, על פי ה"סאן", היא אברטון.

פיליפה קוטיניו | David Ramos/Getty Images

* אסטון וילה עומדת לגבור על ארסנל בקרב על החתמה נוצצת. קשר נוריץ', אמיליאנו בואנדיה, צפוי לעבור לווילה פארק תמורת 33 מיליון פאונד, סכום שיא עבור המועדון מבירמינגהאם. הארגנטינאי שב העונה עם הקנריות לליגה הבכירה, אך בשנה הבאה הוא ככל הנראה יפגוש אותם כיריב.

* ארסנל מנסה לחזק את מרכז הקישור שלה, ולפי דיווח באנגליה היא החלה לעבוד על עסקה שתנחית באצטדיון האמירויות את קשר וולבס, רובן נבס. הסכום המשוער שהתותחנים יצטרכו לשלם לזאבים עבור קשר נבחרת פורטוגל הוא 35 מיליון פאונד.

חכים זייך | Chris Lee – Chelsea FC/Chelsea FC via Getty Images

* תומאס טוכל פותח בקרוב קיץ ראשון כמאמנה של צ'לסי, ולאור זאת הוא מתכנן לבצע שינויים בסגל הקבוצה. מי שעשוי לשלם את המחיר ולעזוב את לונדון אחרי עונה אחת בלבד הוא חכים זייך, שבינתיים מעורר עניין במילאן ובנאפולי. זייך הוא אינו השחקן המרוקאי היחיד שמעורר עניין אצל שתי האיטלקיות, כאשר גם קשר שאלקה, אמין האריט, הוזכר בהקשרן. מחזיקת הליגה האירופית, ויאריאל, עוקבת גם היא אחר השחקן שירד העונה ליגה עם הרויאל בלוז.

* קשרה הברזילאי של טוטנהאם, לוקאס מורה, לא פוסל את האפשרות שיעזוב את אנגליה הקיץ, מכיוון שהוא אינו שחקן הרכב קבוע. שתי קבוצות מפתיעות שעשויות לנסות ולרכוש אותו הן אל נאסר ואל הילאל מהליגה הסעודית.

ז'ואאו קאנסלו, לוקאס מורה | Matt McNulty – Manchester City/Manchester City FC via Getty Images

* הקשר האורוגוואי של חטאפה, מאורו ארמברי, נמצא על הכוונת של סביליה, לפי ה"אס". בעונה החולפת, האנדלוסים היו חלק ממאבק האליפות עד המחזורים הראשונים, והם רוצים לעשות עוד צעד אחד קדימה. עם זאת, בחודש שעבר פורסם שגם מנצ'סטר יונייטד ואתלטיקו מדריד מתעניינות בשירותיו של השחקן, כך המשימה של הקבוצה של ז'ולן לופטגי צפויה להיות לא פשוטה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי