ברצלונה מסרבת לשפר את הצעתה לוויינאלדום, שצפוי לחתום בפ.ס.ז'

ג'ורג'יניו ויינאלדום | Fran Santiago/Getty Images

ההולנדי סגר את תנאיו בקטלוניה כבר בחודש שעבר, אבל הצרפתים נכנסו לתמונה ברגע האחרון ומציעים שכר כפול. וגם: בדיקת הקורונה של אגוארו והאם סרג'י רוברטו בדרך למנצ'סטר סיטי בעסקת חליפין?

(גודל טקסט)

יממה אחרי שפורסם כי פריז סן ז'רמן רוצה לבצע את מחטף השנה בכדורגל העולמי, בתקשורת בברצלונה מעריכים שהיא תצליח במשימתה. הקשר ההולנדי ג'ורג'יניו ויינאלדום, שסיים את חוזהו בליברפול אחרי חמש שנים והפך לשחקן חופשי, אמור ביממה הקרובה להחליט לאן הוא עובר בעונה הבאה – וכעת נראה שהיעד הוא פריז סן ז'רמן.

ויינאלדום סגר את תנאיו בברצלונה לפני כעשרה ימים ואף דווח כי מאמן נבחרת הולנד פרנק דה בור אסר על אנשי הצוות הרפואי של ברצלונה להגיע למחנה של האורנג' כדי לערוך לו בדיקות רפואיות ולהשלים את העסקה בטענה שכל שחקניו יצטרכו להמתין עד אחרי יורו 2020, אבל ייתכן שבלי להתכוון הוא גרם לכך שהקטלונים יאבדו את הקשר.

"אפילו לא יורו אחד נוסף", נכתב בכותרת העיתון "מונדו דפורטיבו", שם דווח שברצלונה מאוד מקווה לצרף את ההולנדי, אבל לא מוכנה לשפר את הצעתה. עוד נטען כי פריז סן ז'רמן מוכנה לשלם שכר כפול לוויינאלדום, וזו הסיבה שהוא מתקרב דווקא לעיר האורות, על אף שמזה חודשים הוא מוזכר כמועמד מוביל לברצלונה.

ג'ורג'יניו ויינאלדום | צילום מסך

אגב, הרכש החדש סרחיו אגוארו שנמצא חיובי לקורונה עם הגעתו לארגנטינה לקראת משחקי הקופה אמריקה, נבדק בשנית ונמצא שלילי לנגיף. מתברר כי הוא נמצא בבדיקה הראשונה "חיובי גבולי" ולאחר מכן התברר כי הוא אינו חולה בנגיף ועל כן הצטרף לאימוני נבחרתו כמתוכנן.

עוד נכתב הבוקר בברצלונה כי אגוארו והבלם אריק גרסיה, שניים שסיימו חוזה והצטרפו ללא תמורה, הם לא היחידים שעשויים לעשות את הדרך ממנצ'סטר לקטלוניה, כי על הכוונת נמצא גם הבלם איימריק לאפורט, שהחל משבוע הבא ישחק במרכז ההגנה של נבחרת ספרד ביורו. לפי העיתון "ספורט", סיטי מוכנה לנהל מו"מ עבור לאפורט וברצלונה מוכנה לכלול כחלק מהעסקה גם את סרג'י רוברטו, שמעוניין להישאר עד תום חוזהו בקאמפ נואו ואילו רונלד קומאן אינו מעוניין בשירותיו.

סרג'י רוברטו | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי