0:3 להולנד על גיאורגיה, אנגליה גברה על רומניה

דפאי שוב כיכב במדי האורנג' עם פנדל מדויק ובישול לוואוט וחהורסט. ראיין חראבנברח כבש את השלישי. ראשפורד העניק 0:1 לנבחרת שלושת האריות. דנמרק ניצחה 0:2 את בוסניה

(גודל טקסט)

היורו יוצא לדרך בעוד חמישה ימים בלבד ומשחקי ההכנה בעיצומם, כשבמוקד המפגש המסקרן בין בלגיה לקרואטיה. אך עוד קודם לכן, אנגליה השיגה 0:1 על רומניה, הולנד הביסה 0:3 את  גיאורגיה ודנמרק ניצחה 0:2 על בוסניה.

הולנד – גיאורגיה 0:3

ניצחון מרשים לאורנג' בחזרה הגנרלית האחרונה לפני גיאורגיה באצטדיון דה חרוס פסטה. ממפיס דפאי העלה את המארחת ליתרון כבר אחרי 10 דקות עם פנדל מדויק ובישל לוואוט וחהורסט את השני בדקה ה-55. הכישרון הצעיר של אייאקס ראיין חראבנברח סגר את הסיפור בדקה ה-76.

ממפיס דפאיי חוגג | PATRICIA DE MELO MOREIRA/AFP via Getty Images

אנגליה – רומניה 0:1

הנבחרת של גארת' סאות'גייט לא הציגה כדורגל מרשים במיוחד באצטדיון ריברסייד, אך הצליחה להכריע את המשחק מפנדל מדויק של הקפטן מרקוס ראשפורד בדקה ה-68. אגב גם ג'ורדן הנדרסון המחליף קיבל הזדמנות לכבוש מהנקודה הלבנה כעבור 10 דקות, אך לא דייק מול פלורין ניצה.

מרקוס ראשפורד חוגג עם ג'ורדן הנדרסון | Lee Smith – Pool/Getty Images

דנמרק – בוסניה 0:2 (צפו בתקציר)

הדנים שנמצאים בבית הישראלי במוקדמות המונדיאל ומסומנים כסוס השחור של טורניר הגמר של היורו, לא התקשו במיוחד מול הבוסנים בברונדבי. מרטין בריית'ווייט מברצלונה כבש לזכות המארחת כבר בדקה ה-18, שחיכתה עד הדקה ה-74 לשער המכריע של אנדראס קורנליוס. דנמרק אגב תפתח את שלב הבתים של היורו נגד פינלנד.

מרטין בריית'ווייט חוגג | LISELOTTE SABROE/Ritzau Scanpix/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי