ז'סוס מועמד ליובנטוס, שחקן בכיר יעזוב את באיירן?

גבריאל ז'סוס | Alex Livesey - Danehouse/Getty Images

העברות: באיטליה נטען כי חלוץ סיטי עשוי להגיע אם רונאלדו יעזוב. קומאן הציב דרישות שכר מופרזות והבווארים הפסיקו את המו"מ על חוזה חדש. וגם: יובה הציעה טרייד לארסנל, בארסה באולטימטום לכוכב ומה עם באלוטלי?

(גודל טקסט)

רשמי:

* וולבס הודיעה רשמית על מאמן חדש: ברונו לאז'י, הפורטוגלי בן ה-45, שלא עמד על הקווים בעונה האחרונה מאז עזב את בנפיקה לפני 11 חודשים, חתם לשלוש שנים בקבוצה. לאז'י, שהוליך את בנפיקה לאליפות ב-2018/19, הוא יורשו של נונו אספריטו שעזב במפתיע.

* לאציו הודיעה על מינויו של מאוריציו סארי בדרך מקורית במיוחד, עם אמוג'י של סיגריה, לאור העובדה שהמאמן הינו מעשן כבד. האיטלקי כבר סימן שחקן רכש משמעותי ולפי "קוריירה דלו ספורט" על הכוונת נמצא רובן לופטוס-צ'יק אותו אימן סארי בצ'לסי בעונת 2018/19. בעונה האחרונה הושאל הקשר לפולהאם ויש לו חוזה בבלוז לשלוש שנים נוספות.

* ברשיה הודיעה על מינויו של פיליפו אינזאגי כמאמן החדש. האיטלקי שאימן את בנבנטו וירד עמה לסרייה ב', ייאמן בליגה השנייה בכל מקרה. "אני מתחיל הרפתקה חדשה ואני שמח וגאה, מודה לנשיא על ההזדמנות", סיפר האיטלקי בן ה-47 שזו תהיה התחנה החמישית שלו כמאמן וכולן באיטליה.

שמועות:

* חלוץ חדש ליובנטוס? לפי "גאזטה דלה ספורט", גבריאל ז'סוס יגיע לטורינו כמושאל עם סעיף חובת רכישה. בדיווח נטען כי הכל תלוי בעתידו של כריסטיאנו רונאלדו שנמצא בדרך החוצה. באיטליה נכתב כי סיטי פתוחה לאפשרות להיפרד מז'סוס שכבש 14 שערים בעונה שעברה.

* אולטימטום של ברצלונה לעוסמאן דמבלה? לפי "ספורט" במועדון לא רוצים להמשיך לחכות לקשר הכנף הצרפתי שחוזהו מסתיים ב-2022. בשבוע הבא אמורה להיערך פגישה עם נציגיו בה יקבלו הצעה להארכת חוזהו בשלוש שנים. "השבוע הבא יהיה קריטי", נכתב. אם הצדדים לא יסתדרו, בארסה תנסה למכור אותו במהירות.

עוסמאן דמבלה | Jose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images

* קינגסלי קומאן בדרך החוצה מבאיירן מינכן? לפי "בילד" קשר הכנף הצרפתי הציב דרישות גבוהות להנהלת המועדון שהפסיקה את המשא ומתן על חוזה חדש. קומאן משתכר 12 מיליון יורו ברוטו. הבווארים הציעו העלאה קלה בצל המשבר אך הוא דרוש 20 מיליון יורו נטו – מחנה קומאן טוענים כי הוא ראוי לשכר זהה למה שמרוויח לירוי סאנה וכי המועדון הצליח לשלם יפה על החתמת דאיו אופמקאנו והמאמן יוליאן נגלסמן. פיני זהבי מחפש לו קבוצה באנגליה.

* לפי " Calcio Mercato", מריו באלוטלי בן ה-31 מעורר עניין בליגה הטורקית.  אדנה דמירספור רוצה לצרפו בהעברה חופשית בתקווה לבנות קבוצת צמרת. החלוץ ששיחק בעבר במנצ'סטר סיטי, אינטר ומילאן בין היתר. לא צפוי להמשיך במונזה מהסרייה ב'. בעונה האחרונה כבש שישה שערים ב-14 הופעות.

* באיטליה מדווחים כי יובנטוס הציעה טרייד לארסנל, לפיו ארון ראמזי יעזוב את טורינו ויחזור לתותחנים, בעוד את הדרך ההפוכה יעשה הקטור ביירין, המגן הימני הספרדי.

קינגסלי קומאן | Alexander Hassenstein/Getty Images

* צ'לסי עשויה לנצח את פריז סן ז'רמן במאבק על אשרף חכימי, המגן הימני של אינטר. באיטליה ובצרפת נכתב כי הבלוז מתכננים להציע 60 מיליון יורו יחד עם אמרסון או אנדראס כריסטנסן. הנראזורי כבר קיבלו הצעה בסך 60 מיליון יורו מצד הצרפתים אך מעריכים את שווי השוק של השחקן ב-80 מיליון יורו.

* נונו היה בדרך הבטוחה להחליף את רוי הודג'סון בקריסטל פאלאס אלא שבאנגליה נטען כי המשא ומתן בין הצדדים פוצץ.

* מרסל סביצר רוצה לעזוב את לייפציג. לפי "אתלטיק", הקשר האוסטרי שמחזיק בחוזה עד תום העונה הבאה, מרגיש כי מיצה את עצמו במועדון ועשוי להימכר ב-17.5 מיליון יורו. סביצר נקשר בעבר לטוטנהאם ומועדונים נוספים באנגליה אך סעיף השחרור הגבוה שלו – 50 מיליון יורו – מנע את צירופו. כעת הוא נכנס לשנה האחרונה בחוזה כאמור. סביצר בן ה-27 כבש תשעה שערים אשתקד, עונתו השישית בקבוצה.

*  נשיא טורינו, אורבנאו קהיר, הבהיר כי אנדראה בלוטי לא יימכר ליובנטוס: "זה לא יקרה לעולם. לא שוחחתי איתם מעולם וגם אם הם היו שואלים לגבי האפשרות – בחיים לא. קראתי את זה ב'טוטוספורט' וזה הצחיק אותי. עם יובנטוס אנחנו לא מתבדחים". החלוץ בן ה-27 כבש אשקד 13 שערים.

מרסל סביצר חוגג | Cathrin Mueller/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי