באיירן סימנה את דומפריס, אקס בית"ר חתם בפולין

דנזל דומפריס, ממפיס דפאי | Koen van Weel - Pool/Getty Images

הבווארים הביעו עניין בחברו של ערן זהבי בפ.ס.וו, אך סעיף השחרור שלו מרחיק אותם מהעסקה. ורדסקה הצטרף לוורוצלאב, פיאניץ' עשוי לחזור ליובה. מילאן מעוניינת לבצע מהפכה בהתקפה ומי הלהיט המבוקש של יורו 2020?

(גודל טקסט)

במקביל ליורו 2020 שנערך בימים אלה, המועדונים ברחבי אירופה ממשיכים בהכנות לקראת העונה הבאה וכתוצאה מכך, לא מעט שמות חדשים צצים מדי יום בקשר לקבוצות שונות. ריכזנו עבורכם את מיטב השמועות והחדשות לגבי כל מה שקורה ברחבי היבשת.

רשמי

*דיוגו ורדסקה, אקס בית"ר ירושלים, חתם היום בשלאסק וורוצלאב מהליגה הראשונה בפולין. הפורטוגלי הצטרף למועדון עם חוזה עד תום עונת 2023/24 ואמר במעמד החתימה: "הגעתי למועדון גדול, אני מאוד שמח על כך ואעבוד קשה על מנת להוכיח את עצמי בקבוצה".

שמועות

* לסטר סיטי במו"מ מתקדם עם רד בול זלצבורג על רכישת החלוץ פטסון דאקה, הזמבי בן ה-22 שכבש העונה 27 שערים ב-28 משחקים בליגה האוסטרית ובסך הכל סיים את העונה עם 34 שערים ב-42 משחקים בכל המסגרות. הוא יעלה כ-40 מיליון יורו ונראה שהשועלים יצרפו אותו למרות שבתקופה האחרונה נוהלו שיחות גם עם אודסון אדוארד, חלוץ סלטיק שכבש העונה 22 שערים ב-40 משחקים בכל המסגרות.

* לפי "הגרדיאן" הבריטי, ארסנל סיכמה עם המגן קיראן טירני על הארכת חוזהו, ובשבועות הקרובים הסקוטי בן ה-24 יחתום לחמש שנים נוספות במדי התותחנים. בנוסף, גם אמיל סמית'-רואו הצעיר צפוי לקבל חוזה חדש בקרוב במועדון ממזרח לונדון.

*בדרך לקאמבק? לפי דיווח ב"קוריירה דלו ספורט" האיטלקי, מיראלם פיאניץ' עשוי לחזור ליובנטוס בעסקת השאלה לשתי עונות. לאחר שעבר לברצלונה בעונה שעברה, הבוסני התקשה להרשים במדי הקטאלונים כשרשם 19 הופעות בלבד. כעת, ייתכן כי הוא ימצא את עצמו בטורינו פעם נוספת כאשר בדיווח אף נטען כי ברצלונה אף מוכנה לשאת בחלק משכרו במהלך תקופת ההשאלה.

*אחד מלהיטי יורו 2020 לאחר כשבוע שהאליפות מתקיימת, קשר נבחרת איטליה וססואולו מנואל לוקאטלי, רוצה לעבור ליובנטוס. תג המחיר שלו עומד על כ-40 מיליון יורו, אבל יובנטוס תצטרך למהר כי על פי הדיווחים גם מנצ'סטר סיטי וריאל מדריד בעקבותיו.

פיאניץ'. יועדף על פני לוקאטלי? | Pressinphoto / Icon Sport

* טוטנהאם מתקרבת למינוי מאמן חדש. לפי דיווחים, יורגן קלינסמן עשוי לעמוד על הקווים של התרנגולים. לחצו כאן לידיעה המלאה.

*מילאן מעוניינת למכור את רפאל לאאו, כך מדווח ב"קאלצ'יו מרקאטו" האיטלקי. הרוסונרי להוטים להיפטר מהפורטוגלי הצעיר לאחר שהוא לא הצליח להותיר חותם ממשי בסן סירו, והם החלו לחפש לו מחליפים בחלק הקדמי. מי שעשויות לקלוט את לאאו הן שלוש קבוצות: וולבס ואבטון האנגליות ומארסיי הצרפתית.

* באיירן מינכן מביעה עניין באחד השחקנים החמים של היורו, דנזל דומפריס. חברו של ערן זהבי בפ.ס.וו כבר הספיק לכבוש שני שערים בשני משחקי הפתיחה של האוראנג', וכתוצאה מכך הוא צד את עיניהן של הקבוצות הגדולות ביבשת. לפי דיווח ב"סקיי ספורט", הבווארים כבר יצרו קשר עם מינו ראיולה, סוכנו של השחקן, אך סעיף השחרור שלו שעומד על 15 מיליון יורו מעט מרחיק את אלופת גרמניה מהעסקה.

רפאל לאאו חוגג | Emilio Andreoli/Getty Images

* נסגרה העברתו של קשר נבחרת ארגנטינה רודריגו דה פול, שלאחר משחקי הקופה אמריקה יעבור בדיקות רפואיות וחתום באתלטיקו מדריד. אלופת ספרד תשלם כ-35 מיליון יורו לאודינזה עבור הפליימייקר בן ה-27 שהעונה כבש תשעה שערים ובישל 10 ב-36 הופעות בסרייה A.

* לפי "רדיו מונטה קרלו", הושג סיכום בין ברצלונה למארסיי על העברת קונארד דה לה פואנטה. האמריקאי בן ה-19, שחקן התקפה שיכול לשחק בימין ובשמאל, יימכר על ידי ברצלונה תמורת 3.5 מיליון יורו בלבד ויחתום לארבע שנים במארסיי. בשבוע הבא יעבור בדיקות רפואיות ואז תושלם העסקה.

* מי יאמן את אברטון? מאז עזב קרלו אנצ'לוטי לריאל מדריד הטופיז טרם הכריזו על מאמנם החדש. כעת, ב"דיילי סטאר" הבריטי מדווחים כי במועדון סימנו שמונה מועמדים לעמוד על הקווים בגודיסון פארק, כאשר המוביל והבולט מביניהם הוא רפא בניטס, שאימן בעברו את היריבה העירונית השנואה, ליברפול. מלבד הספרדי, גם אדי האו הוזכר כמועמד פוטנציאלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי