האיחוד בדרך: סרחיו ראמוס וכריסטיאנו רונאלדו מתקרבים לפ.ס.ז'

סרחיו ראמוס | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

ב"רדיו קופה" נטען כי הבלם סיפר לחבריו שבחר לעבור לעיר האורות, שם יפעלו לצירוף CR7 אם אמבפה יעבור לבלאנקוס. וגם: פ.ס.ז' שיפרה את הצעתה על חכימי, תחנה חדשה לאוסקר גרסיה ומילאן בעקבות חאמס

(גודל טקסט)

רשמי

* ריימס הצרפתית הודיעה היום (רביעי) כי מאמנה החדש הוא אוסקר גרסיה. הספרדי שאימן בעבר את מכבי תל אביב ואף הוביל אותה לזכייה באליפות ב-2013, חתם על חוזה לשלוש עונות בקבוצה מהליגה הבכירה בצרפת. ריימס סיימה את העונה שעברה במקום ה-14, שתי נקודות בלבד מעל המקומות המובילים למשחקי המבחן. עבור הספרדי מדובר בתחנה ראשונה מאז פוטר מאימון סלטה ויגו בנובמבר האחרון, ובעונה הקרובה הוא ידריך אקס נוסף של הצהובים, פרדראג ראיקוביץ'.

* שחקן נבחרת ארגנטינה, ניקולאס גונסאלס, חתם באופן רשמי בפיורנטינה. שחקן הכנף מגיע לפירנצה משטוטגרט אחרי ששילמו עבורו 27 מיליון יורו. עד כה, בן ה-23 ערך שתי הופעות בהרכב של הנבחרת בקופה אמריקה, והוא יצטרף לוויולה רק אחרי שנבחרתו תסיים את דרכה בטורניר.

* רד בול זלצבורג הודיעה על רכישתו של ניקולס קפאלדו בן ה-22, שנרכש מבוקה ג'וניורס תמורת כארבעה מיליון יורו וחתם על חוזה לחמש שנים, עד קיץ 2026. מדובר בקשר מרכז שדה שיכול גם לשחק כמגן ימני.

* אסטון וילה הודיעה כי הבלם ביורן אנגלס עובר לאנטוורפן הבלגית, הקבוצה בה גדל שהיא גם קבוצתו הקודמת של ליאור רפאלוב. הבלגי בן ה-26 לא רשם אף משחק בעונה שעברה אולם בעונה הבכורה שלו בווילה, ב-2019/20, רשם 19 הופעות בהן כבש שער בודד. אנגלס חוזר למולדתו שם שיחק ארבע וחצי שנים במדי קאלב ברוז'.

שמועות

* על פי ידיעה ב"קוריירה דלו ספורט" האיטלקי, בבוקר שאחרי הפרסומים על כך שקיליאן אמבפה ביקש רשמית לעזוב את פריז סן ז'רמן ולעבור לריאל מדריד, אם החלוץ הצעיר אכן יעזוב בסופו של דבר לבלאנקוס, בעיר האורות יפעלו מיידית לצירוף מחליף וזהו אמור להיות כריסטיאנו רונאלדו שיובנטוס תשמח להיפטר מעלויותיו.

* עתידו של סרחיו ראמוס זה אחד הדברים המסקרנים ביותר הקיץ. הבלם הספרדי בן ה-35 שנפרד מריאל מדריד אחרי 16 שנה מבוקש ברחבי אירופה. לפי דיווח ב"רדיו קופה", ראמוס כבר סיפר לשלושה משחקני ריאל כי הוא יישחק בעונה הבאה בפריז סן ז'רמן. נזכיר כי אמש פורסם כי קיבל הצעה מרומא של ז'וזה מוריניו וביקש זמן לחשוב על העניין.

* על פי העיתונאי פאבריציו רומאנו, פריז סן ז'רמן תשפר את הצעתה על מגן אינטר אשרף חכימי שתעלה ל-70 מיליון יורו. עוד נכתב כי המרוקאי כבר סיכם את תנאיו עם הקבוצה מעיר האורות שתחתים אותו לחמש שנים.

אשרף חכימי | Claudio Villa – Inter/Inter via Getty Images

* ב'בילד' הגרמני טוענים כי ארלינג הולאנד לא מעוניין לעבור לבאיירן מינכן ויעדיף את לעזוב את דורטמונד לריאל מדריד או לאחת מקבוצות הבכירות בפרמיירליג.

* ג'ורדי אלבה בדרך לאינטר? לפי "מונדו דפורטיבו", אלופת איטליה הגישה הצעה רשמית. הנראזורי רוצים לשדרג את עמדת המגן השמאלי כאשר אלכסנדר קולארוב ואשלי יאנג די מבוגרים. לספרדי יש חוזה בקאמפ נואו עד 2024 והוא בישל 15 שערים בעונה החולפת אלא ששכרו מכביד על ברצלונה.

ג'ורדי אלבה | PAU BARRENA/AFP via Getty Images

* מילאן מחפשת מחליף להקאן צ'להאנולו שעבר לאינטר. ב"Sportitalia" נטען כי מי שהצטרף לרשימת המועמדים הוא חאמס רודריגס (30), קשרה של אברטון. הקולומביאני שלא נכלל בסגל נבחרתו לקופה, הגיע לטופיז כדי להתאחד עם קרלו אנצ'לוטי אך לאחר שהמאמן עבר לריאל מדריד הוא מרגשיש אין לו סיבה להמשיך בקבוצה. מעבר לכך הוא נאוש לשחק באירופה ומילאן הרי העפילה לליגת האלופות. נטען מעבר לכך, שבמועדון נפגשו עם חורחה מנדש סוכנו. בעונה שעברה רשם שישה שערים ותשעה בישולים.

* לפי "בילד", בבאיירן מינכן מתקשים להאריך את חוזהו של לאון גורצקה שהחליף סוכן ומקבלת פניות רבות ממועדונים אחרים לאחר הצטיינותו. העדיפות הראשונה של הגרמני היא להישאר והוא בקשר עם המאמן יוליאן נגלסמן אלא שהבווארים יצטרכו לשדרג את הצעתם.

* ב"גאזטה דלה ספורט" נטען כי נציגי יובנטוס יפגשו עם הנהלת ססואולו לגבי העברתו של מנואל לוקאטלי, הקשר הנהדר בן ה-23 שכבש צמד במהלך הניצחון של איטליה 0:3 על שוויץ. נכתב כי מדובר בבקשה של המאמן מאסימיליאנו אלגרי שרוצה לבנות דרכו את מרכז השדה של הגברת הזקנה.

חאמס רודריגס חוגג | Paul Ellis/PA Images via Getty Images

* ג'יימס פירס, שמסקר את ליברפול עבור "האתלטיק", דיווח כי ליברפול מעוניינת לצרף את קשר נבחרת סקוטלנד ואסטון וילה ג'ון מקגין, אלא שקבוצתו דורשת 50 מיליון ליש"ט ועל כן אין אפשרות שתתבצע עסקה.

* ב"אתלטיק" נטען כי סקוט פארקר קרוב-קרוב למעבר לבורנמות' שמנהלת משא ומתן עם פולהאם, קבוצתו הנוכחית, על גובה הפיצויים. פארקר בן ה-40, שעמד על הקווים מאז פברואר 2019, העלה את פולהאם בחזרה לפרמיירליג אך אשתקד הקבוצה ירדה בחזרה לצ'מפיונשיפ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי