ג'ובינקו עשוי לחבור לדור פרץ, חכימי חתם בפ.ס.ז', גריזמן יעזוב?

אנטואן גריזמן | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

הקשר שגדל ביובה מנהל מו"מ עם ונציה, קבוצתו של הישראלי. מגן אינטר הצטרף לקבוצה הצרפתית, שקרובה להחתים את ראמוס ומעוניינת גם בפוגבה. כוכב בארסה עשוי להימכר כדי לפנות כסף להארכת החוזה של מסי

(גודל טקסט)

רשמי

* פריז סן ז'רמן הודיעה רשמית על החתמתו של אשרף חכימי שעבר בשעות הצהריים את הבדיקות הרפואיות בהצלחה ולאחר מכן חתם לחמש שנים כלומר עד 2026. חכימי בן ה-22 עזב את אינטר אחרי עונה אחת בלבד בה זכה עם הקבוצה באליפות כשרשם שבעה שערים ועשרה בישולים בליגה. שווי העסקה: קרוב ל-70 מיליון יורו יחד עם משתנים.

* מארסיי הודיעה על צירופו של קשר ארסנל, מתאו גנדוזי. הצרפתי בן ה-22 הושאל בעונה האחרונה מהלונדונים להרטה ברלין, וכעת יעבור בעסקת השאלה נוספת לקבוצה הצרפתית, שמחזיקה בחובת רכישה בתום העונה.

* מרונאלד קומאן למרסלו ביילסה: לידס יונייטד החתימה את המגן השמאלי של ברצלונה, ג'וניור פירפו. המגן בן ה-24 עזב את מחזיקת הגביע הספרדי אחרי שנתיים והצטרף לקבוצה האנגלית, שעל פי הדיווחים שילמה עבורו 15 מיליון יורו.

* אלופת צרפת, ליל, הודיעה על מינויו של מאמן חדש. אחרי שכריסטוף גאלטייה עזב לניס, הקבוצה מצפון צרפת הכריזה כי ג'וסלין גורבנק יעמוד על הקווים בעונה הבאה. המאמן בן ה-49 הדריך בין 2010 ל-2016 את גנגאן, ושב לאמן אותה פעם נוספת בעונת 2018/19. בין שתי הקדנציות, גוברנק הדריך את בורדו במשך כעונה וחצי. כעת, הוא יקבל הזדמנות לאמן בפעם הראשונה בליגת האלופות אחרי שחתם על חוזה לשנתיים.

* בלם נבחרת סרביה, סטפן מיטרוביץ', חתם לשלוש עונות בחטאפה. הבלם בן ה-31 מגיע לליגה הספרדית אחרי שבשלוש העונות האחרונות הוא שיחק במדי שטרסבורג מהליגה הצרפתית.

* החתמה מסקרנת לראן: בלמה של לאנס, לואיק באדה, חתם לחמש עונות אחרי שהקבוצה שילמה תמורתו 17 מיליון יורו. באדה בן ה-21 ערך העונה 31 הופעות בליגה במדי לאנס, שסיימה במקום השביעי והמפתיע בעונת החזרה שלה לליגה הבכירה.

* המגן הוותיק אלכסנדר קולארוב האריך את חוזהו באינטר לעונה נוספת כלומר עד 2022. הסרבי בן ה-35 שהצטרף בקיץ שעבר מרומא רשם 11 הופעות בכל המסגרות אשתקד.

שמועות

* בברצלונה מודעים לעובדה שכדי לחדש את חוזהו של ליאו מסי, הם יצטרכו לחסוך בעלויות במקומות אחרים. בעוד טרינקאו עזב את המועדון, וג'וניור פירפו עומד ללכת בדרכו, הנשיא ז'ואן לאפורטה שהעזיבה שלהם היא אינה זו שתביא את הבשורה מבחינה כלכלית. אחרי שסמואל אומטיטי, מיראלם פיאניץ' ופליפה קוטיניו סומנו כשחקנים שברצלונה רוצה להיפרד מהם, כעת עלתה על סדר היום האפשרות להיפרד גם מאנטואן גריזמן. עד לא מזמן הצרפתי היא נחשב כשחקן שאינו למכירה, אך כעת המצב השתנה ובקבוצה מתייחסים לאפשרות שיעזוב כ"פתרון חירום".

* סרחיו ראמוס צפוי לעבור בהמשך היום את הבדיקות הרפואיות בפריז סן ז'רמן, ולאחריהן הוא יחתום על חוזה לשנתיים בקבוצה מעיר האורות, כך לפי הדיווח של פבריציו רומאנו. בנוסף, הצרפתים מעוניינים להחתים את מויסה קן. החלוץ האיטלקי שיחק בעונה שעברה בפ.ס.ז' כמושאל מאברטון, והם מחכים לראות האם המאמן החדש של הטופיז, רפא בניטס, ירצה להשאיר את קן במועדון.

* החתמה נוצצת נוספת לפריז סן ז'רמן? הצרפתים נמצאים בשיחות עם נציגיו של פול פוגבה על מנת להביאו לעיר האורות כבר בקיץ הקרוב, על פי דיווח בצרפת. באותו הדיווח נטען כי קשר מנצ'סטר יונייטד מוכן לעשות את המעבר למולדתו, כאשר נותרה לו עוד עונה אחת בחוזה אצל השדים האדומים.

פול פוגבה | FRANCK FIFE/POOL/AFP via Getty Images

* ארסנל נחושה מאוד לצרף את בלם ברייטון, בן ווייט. עם זאת, השחפים מערימים קשיים, והתותחנים מכינים תכנית מגירה למקרה ולא שינחיתו את הבלם האנגלי. ארסנל עשויה לפנות למנצ'סטר סיטי, כדי לנסות ולצרף את הבלם ההולנדי, ניית'ן אקה, שערך העונה 10 הופעות ליגה בלבד במדי אלופת אנגליה.

* לוקאס פודולסקי נמצא בדרך לסגירת מעגל מרגשת: אלוף העולם לשעבר עם נבחרת גרמניה צפוי לחתום במדי הקבוצה הפולנית גורניק ז'בז'ה, שתערוך מחר (רביעי) משחק אימון נגד הפועל באר שבע. השחקן בן ה-36 נולד בעיר גילוויצה שבפולין, הרחוקה עשר דקות בלבד מז'בז'ה. פודולסקי ישחק לראשונה בקריירה בליגה מהמדינה בה נולד, אחרי שבעונה וחצי האחרונות שיחק באנטליהספור הטורקית.

פודולסקי. 12 שנים בנבחרת הסתיימו
לוקאס פודולסקי. בדרך לסגירת מעגל מרגשת | צילום: Gettyimages

* פאו לופס נחת בצרפת לקראת השלמת המעבר למארסיי. השוער הספרדי של רומא יעזוב את איטליה אחרי שנתיים בלבד, ומי שיחליף אותו בין הקורות הוא שוער וולבס ונבחרת פורטוגל, רוי פטריסיו.

* טוטנהאם מנהלת שיחות כדי לצרף את בלם סאות'המפטון ונבחרת דנמרק, יאניק וסטרגארד. השחקן שיחגוג 29 בחודש הבא נכנס לשנה האחרונה של חוזהו בקדושים, וייתכן כי הוא יעזוב אותם כבר הקיץ אחרי שלוש עונות במועדון.

* העולה החדשה לסרייה א', ונציה, קבוצתו של דור פרץ, מנהלת משא ומתן עם סבסטיאן ג'ובינקו בן ה-34, שחקנה של אל-הילאל הסעודית. ונציה רואה בג'ובינקו כשם הגדול ביותר שאפשר לצרף בחלון ההעברות הנוכחי. הקשר ההתקפי משחק מחוץ לאיטליה מאז 2015.

* ליברפול בדרך לרכש מסקרן: הקשר ההתקפי של פורטו, אוטביו, קיבל אור ירוק מסוכנו כדי להשלים את המעבר מפורטוגל לממלכה, כך לפי דיווחים רבים בשתי המדינות. במסגרת העסקה, מרקו גרוייץ', ששיחק בעונה האחרונה בפורטו כמושאל מליברפול, עשוי להצטרף לדרקונים באופן קבוע.

אוטביו. בדרך לליברפול? | הטוויטר הרשמי של פורטו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי