ז'ירו מתקרב למילאן, בלם מבטיח סיכם בטוטנהאם

אוליבייה ז'ירו | David Ramos/Getty Images

העברות: חלוץ צ'לסי במגעים מתקדמים עם הרוסונרי, טומיאסו צפוי לעבור לתרנגולים תמורת כ-20 מיליון יורו. וגם: ליברפול מחפשת קשר, דורטמונד רוצה את סביצר, קבוצה חדשה לסקולארי וראן כבר מצאה מחליף לקמאבינגה

(גודל טקסט)

רשמי

* החתמת ענק: סרחיו ראמוס הצטרף רשמית לפריז סן ז'רמן. הבלם, שעזב הקיץ את ריאל מדריד אחרי 16 שנה בהן לבש את מדי הבלאנקוס והפך לאגדה אמיתית, הצטרף בחוזה לשנתיים לקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו וינסה להוביל אותה לתואר שהיא חולמת עליו יותר מכולם – ליגת האלופות. לידיעה המלאה לחצו כאן

* מכינה את הקרקע לרוי פטריסיו: רומא השאילה את השוער הספרדי פאו לופס לאולימפיק מארסיי, שתחזיק באופציית רכישה.

* רכש ראשון לפטריק ויירה: קריסטל פאלאס צירפה את הקשר ההתקפי בן ה-19, מייקל אוליסה, שחתם על חוזה לחמש שנים והגיע מרדינג מליגת המשנה תמורת 8.4 מיליון ליש"ט. האנגלי שמחזיק גם באזרחות צרפתית ילבש את החולצה מספר 7.

* אלצ'ה, שהתעניינה בלואיס הרננדס ממכבי תל אביב, החתימה בהעברה חופשית את הבלם בן ה-31 שעזב את אייבר, פדרו ביגאס. לידיעה המלאה לחצו כאן

* בפעם הרביעית בקריירה: לואיס פליפה סקולארי בן ה-72 מונה למאמן גרמיו. המאמן שהוביל את נבחרת ברזיל לזכייה במונדיאל 2002 לא הדריך קבוצה מאז שעזב את קרוזיירו בינואר וינסה להוביל את הקבוצה מפורטו אלגרה לאליפות.

* למרות עונת השאלה פושרת במיוחד, מילאן החליטה לרכוש את הכישרון האיטלקי סנדרו טונאלי מברשיה תמורת 6.7 מיליון יורו. הקשר בן ה-21 שיקווה לפרוץ במדי הרוסונרי, חתם לחמש עונות.

* ויאריאל הודיעה: חוזהו של קרלוס באקה הותר. הקולומביאני בן ה-34 עזב את הצוללת הצהובה אחרי ארבע שנים, בהן רשם 145 משחקים ו-43 שערים.

* שחקן ההתקפה של נבחרת שבדיה, רובין קוואיסון, עזב את מיינץ והצטרף לאל-איתיפק מערב הסעודית בהעברה חופשית.

שמועות

* פיליפה קוטיניו יעזוב הקיץ את ברצלונה. "עתידו מחוץ לקאמפ נואו", נכתב בתקשורת הספרדית. על פי ה'ספורט' הקטלוני, הקשר הברזילאי ייפגש בימים הקרובים עם ראשי בארסה כדי למצוא מתווה לשחרורו. הכיוון הוא ככל הנראה חזרה לכדורגל האנגלי.

* נונו אספיריטו סנטו מחפש רכש לטוטנהאם, ונראה שהוא מתקרב מאוד לאחד כזה: על פי דיווח ב'פוטבול אינסיידר' טאקהירו טומיאסו סיכם את תנאיו בקבוצה. הבלם היפני בן ה-22, שהרשים מאוד בבולוניה בעונה הקודמת, צפוי לעלות לתרנגולים כ-20 מיליון יורו.

טאקהירו טומיאסו | Gabriele Maltinti/Getty Images

* ליברפול מחפשת מחליף לג'ורג'יניו ווינאלדום שסיים את חוזהו ועבר מוקדם יותר הקיץ לפריז סן ז'רמן. על פי הדיווחים, הקבוצה של יורגן קלופ הצטרפה למרוץ אחר סאנדר ברגה המצוין, שירד ליגה עם שפילד יונייטד ומבוקש על ידי לא מעט קבוצות. שתי אופציות נוספות עלו, שתיהן מקבוצות נוספות שירדו ליגה בעונה הקודמץ: אנדרה-פרנק זמבו אנגיסה מפולהאם ומתאוס פריירה מווסט ברומיץ'.

* מילאן עדיין פועלת להחתמת אוליבייה ז'ירו. צ'לסי מחפשת חלוץ חדש ומוכנה לשחרר את הצרפתי הוותיק. על פי העיתונאי פבריציו רומנו, "השיחות מתקדמות ומתקיימים מגעים עם סוכניו של ז'ירו ועם צ'לסי במטרה להגיע להסכם", כאשר מילאן מוכנה להציע כ-2 מיליון יורו ועל פי ההערכות, ז'ירו יצטרף לרוסונרי.

* מעבר גדול בבונדסליגה בדרך? ב"בילד", שנחשב למקור אמין ומוערך, נטען כי דורטמונד רוצה לצרף את מרסל סביצר מלייפציג. הקשר האוסטרי בן ה-27 כבש בעונה הקודמת שמונה שערים בליגה הגרמנית והוסיף ארבעה בישולים, ומקושר גם למועדונים מהפרמיירליג.

סאנדר ברגה | MIKE EGERTON/POOL/AFP via Getty Images

* אדוארדו קמאבינגה צפוי לעזוב את ראן הקיץ, זה כבר הובן, שכן הכוכב הצעיר מסיים את חוזהו בסוף העונה וקבוצתו רוצה להרוויח עליו כסף. נראה שלמנצ'סטר יונייטד סיכוי טוב מאוד לצרפו, ומה שמחזק את עזיבתו הצפויה אלה השיחות המתקדמות שמנהלת ראן עם האיש שאמור לרשת אותו – יאנס ליס קאיוסטן בן ה-21 ממיטיולן. המנהל הטכני פלוריאן מוריס אישר: "עקבנו אחריו למעלה משנה ויש לו פוטנציאל גדול. אנחנו בשיחות מתקדמות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי