זידאן יצטרך לחכות: דשאן ימשיך לאמן את צרפת עד 2022

נשיא ההתאחדות הצרפתית, נואל לו גראיי, אישר כי המנג'ר שהוביל את הטריקולור לזכייה במונדיאל ברוסיה, ימשיך גם לגביע העולם בקטאר: "העניין סוכם תוך שלוש דקות". האם אקס ריאל מדריד ישקול הצעות אחרות?

(גודל טקסט)

לא מעט סימני שאלה עלו לגבי לעתידו של דידייה דשאן בנבחרת צרפת – בעקבות ההדחה הכואבת בשמינית גמר היורו לשווייץ, חרף  העובדה שהטריקולור הובילו 1:3 עד הדקה ה-80. אמנם נשיא ההתאחדות הצרפתית, נואל לו גראיי, שם סוף לשמועות כאשר הודיע היום (חמישי) כי המאמן ימשיך עד המונדיאל בקטאר ב-2022.

"העניין סוכם תוך שלוש דקות", סיפר לו גראיי לעיתון 'לה פיגארו'. המשמעות היא שהמועמד המוביל להחליף את דשאן בתפקיד, זינדין זידאן, שהתפטר בתום העונה מריאל מדריד, יצטרך להמתין לפחות עד לסיום השנה האזרחית הבאה כדי לקבל את הג'וב הנחשק, דבר שעשוי לגרום לזידאן לשנות כיוון ולשקול הצעות ממועדונים בכירים.

דשאן מאמן את נבחרת צרפת מאז 2012 ורשם על הקווים 109 הופעות, שמציבות אותו במקום השני בטבלת כל הזמנים לאחר גסטון בארו (124). מעבר לכך המאמן מחזיק במאזן השני בטיבו בהיסטוריה של הטריקולור עם 65 אחוזי הצלחה, כאשר רק ז'אק סנטיני מקדים אותו עם 79 אחוזי הצלחה. ההישג הגדול ביותר של המאמן היה כמובן הזכייה של צרפת במונדיאל ברוסיה ב-2018, ובהתאחדות הצרפתית מקווים שיצליח לשחזר את ההישג ולהפוך את צרפת לנבחרת הראשונה שזוכה בגביע העולם פעמיים ברציפות מאז ברזיל ב-1962.

נבחרת צרפת | DANIEL MIHAILESCU/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי