רכש חדש לארסנל, ברצלונה תבצע טרייד עם אתלטיקו?

נונו טבארס | צילום מסך: טוויטר

נונו טבארס, מגן שמאלי בן 21, הצטרף לתותחנים מבנפיקה עבור 8 מיליון יורו בנוסף לבונוסים כשחתם על חוזה עד 2026. קוקה, שהיה מבוקש בליברפול, עשוי לעשות את הדרך לקאמפ נואו תמורת גריזמן. ומה לגבי הארי קיין?

(גודל טקסט)

רשמי

*כפי שפורסם שבוע שעבר, נונו טבארס, מגנה השמאלי בן ה-21 של בנפיקה הצטרף באופן רשמי לארסנל בחוזה עד 2026. התותחנים ישלמו לפורטוגלים עבור שירותיושל השחקן שמונה מיליון יורו כדמי העברה ללא קשר לבונוסים עתידיים על ביצועיו של טבארס.

נונו טבארס | Milos Bicanski/Getty Images

שמועות

* מנצ'סטר סיטי כבר ניסתה לרכוש את הארי קיין תמורת 100 מיליון ליש"ט ונדחתה, אבל ספק אם היא ציפתה לתחרות דווקא מהיריבה העירונית. על פי "Football insider", בעלי טוטנהאם, דניאל לוי, יסכים לשחרר את קיין, מתוך הבנה שאין לו יותר מדי ברירה, אבל תמורת 100 מיליון ליש"ט ושני שחקנים. למנצ'סטר יונייטד שני שחקנים שגם כך נמצאים על המדף מבחינתה, ג'סי לינגארד ואנתוני מרסיאל, בעוד לסיטי שחקנים איכותיים רבים בסגל, אבל יהיה קשה לנחש את מי מהם היא תסכים לשחרר בתמורה לקיין – השם הטבעי שעולה הוא גבריאל ז'סוס, אבל המשמעות היא שבמצב כזה סיטי שוב תישאר ללא חלוץ להוציא את קיין ואת פראן טורס שאינו '9 קלאסי'.

* בהמשך לדיווחים על קיין, מטרה שהולכת ומתרחקת עבור הסיטיזנס, אתמול פורסם שהמנג'ר פפ גווארדיולה שוחח עם אנטואן גריזמן מברצלונה, מתוך הבנה שהקטלונים עשויים למכור אותו כדי לקצץ בתקציב וכך לאפשר את הארכת חוזהו של ליאו מסי. בספרד פורסם היום שאחרי גריזמן עוקבת גם אתלטיקו מדריד, הקבוצה ממנה שנמכר ושלא מן הנמנע שתסכים לטרייד שבמסגרתו סאול יעשה את הדרך ההפוכה מבירת ספרד לקטלוניה. אתמול הוזכר סאול גם כמועמד לליברפול, שמוכנה להציע עבורו כ-40 מיליון יורו.

סאול ניגס חוגג
סאול ניגס חוגג | Michael Regan/Getty Images

* ועוד בברצלונה: הקשר קרלס אלנייה יעזוב את המועדון. הוא סיכם את תנאיו בחטאפה ויימכר תמורת כ-5 מיליון יורו, עסקה שכבר נסגרה ובחוזה ישנם סעיפים של 50 אחוז ממכירה עתידית וכן סעיף שיאפשר לברצלונה לרכוש אותו בחזרה.

* מילאן תרכוש את אוליבייה ז'ירו מצ'לסי תמורת כמיליון יורו, כך פורסם באיטליה, אבל הרוסונרי לא מסתפקים בכך ומקווים לצרף גם את הקשר חאקים זייך שהתקשה להתאקלם בצ'לסי בעונת הבכורה.

* הקשר הפורטוגלי ז'ואאו מריו יעזוב את אינטר ויעבור לבנפיקה. שחקן נוסף של הראזורי שאמור לעזוב בשבוע הבא הוא דאלברט, שיימכר לטרבזונספור הטורקית תמורת כשבעה מיליון יורו.

* דוני ואן דה בייק לא צפוי לעזוב את מנצ'סטר יונייטד בעסקה לריאל מדריד ומי שצפוי להישאר במדי הלבנים ולנסות להרוויח את מקומו בסגל הוא הקשר דני סבאיוס, שלא ימשיך כמושאל בארסנל גם העונה.

דני סבאיוס
סבאיוס. ישוב לריאל מדריד אחרי שנתיים | Aitor Alcalde/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי