"סופר קאפ בינלאומי": איטליה וארגנטינה ייפגשו למשחק ידידות?

ההתאחדויות באירופה ובדרום אמריקה בוחנות אפשרות למשחק ראווה בין שתי האלופות, ייתכן שבאחד האצטדיונים על שם מראדונה - בנאפולי או בבואנוס איירס. הבעיה: למצוא מועד לקיום המפגש עד המונדיאל בקטאר

(גודל טקסט)

שנים רבות שאוהדי הכדורגל בעולם תוהים מדוע לא נערך משחק בין אלופת אירופה לאלופת דרום אמריקה, מעין "סופר קאפ" עולמי בין מי שנחשבות לשתי האלופות מהתחרויות הקשות ביותר, להוציא את גביע העולם שכולל את כולן. כעת, לאחר שאיטליה זכתה ביורו 2020 באותו יום שארגנטינה וליאו מסי זכו בקופה אמריקה על אדמת ברזיל, נראה שהאפשרות למשחק ביניהן ממשי מתמיד.

לפי פרסום בעיתון הארגנטינאי "אולה", ראשי אופ"א וקונמבול, ההתאחדות הדרום אמריקאית, שוקלות לקיים משחק ראווה בין השתיים – תואר רשמי אמנם לא יוענק, אך יהיה זה מפגש ענקים נוסף עבור אלופת אירופה הטרייה ואלופת דרום אמריקה שזכתה בתואר ראשון אחרי 28 שנה, כמובן התואר הראשון של ליאו מסי במדים הלאומיים.

הכוונה היא לקיים את המשחק בשנת 2022, כמובן שעוד לפני המונדיאל שיתקיים בנובמבר-דצמבר של אותה שנה, בעיקר לאור העובדה שגביע הקונפדרציות שהתקיים אחת לארבע שנים והפגיש בין 6 אלופות היבשות השונות, לא יתקיים יותר.

עוד מוקדם לדעת היכן יתקיים המשחק, אבל ב"אולה" ציינו כי האצטדיונים על שם דייגו מראדונה, בנאפולי ובבואנוס איירס, בהחלט מועמדים לגיטימיים לקיום משחק ראווה כזה. הקושי הגדול יהיה בעיקר למצוא מועד מתאים לקיום המשחק עד גביע העולם בעוד קצת יותר משנה.

צפו בתקציר: איטליה זכתה ביורו 2020

איטליה חוגגת את הזכייה ביורו | Laurence Griffiths/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי