דונארומה חתם רשמית בפ.ס.ז', יובנטוס דחתה הצעת ענק על קייזה

ג'אנלואיג'י דונארומה | פריז סן ז'רמן, האתר הרשמי

העברות: השוער ישחק בבירת צרפת לפחות עד 2026: "שמח ומוכן לקחת על עצמי את האתגר". צ'לסי הציעה מאה מיליון יורו על קשר הכנף אך נענו בסירוב. וגם: טוטנהאם קרובה לצרף בלם איכותי, לנגלה יעזוב את ברצלונה?

(גודל טקסט)

רשמי

* ההודעה הרשמית הגיעה: השוער ג'יאנלואיג'י דונארומה (22) שזכה ביורו 2020 עם איטליה ונבחר לשחקן המצטיין – חתם בפריז סן ז'רמן עד 2026. היום הגיע דונארומה לפריז להשלמת העסקה. הוא מצורף בהעברה חופשית ממילאן שם סיים את חוזהו לאחר שש שנים. עד היום צירפה הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו את ג'ורג'יניו ווינאלדום, אשרף חכימי וסרחיו ראמוס. "אני מאוד שמח להצטרף למועדון נהדר כזה ומרגיש מוכן לקחת על עצמי את האתגר החד הזה ולהמשיך לצמוח כאן. אני רוצה לנצח כמה שיותר ולהעניק שמחה לאוהדים", אמר.

* פאולו מאלדיני אישר שאוליבייה ז'ירו יגיע מחר (חמישי) לאיטליה ויוצג כרכש החדש של מילאן. הוא אמור להירכש מצ'לסי תמורת כמיליון יורו בלבד.

* ניס הצליחה לשים את ידה על הכוכב הצעיר של אלקמאר, קלווין סטנגס בן ה-22 שנרכש תמורת 10 מיליון יורו.

* גרנאדה הודיעה על החתמתו של החלוץ הקולומביאני, קרלוס באקה, שכבש חמישה שערי ליגה במדי ויאריאל בעונה החולפת.

* אחרי שהשלימה רשמית את צירופו של השוער רוי פטריסיו, רומא של ז'וזה מוריניו שחררה סופית בהשאלה את פאו לופס למארסיי.

* חבר חדש לאלי דסה בוויטסה: ניקולאי באדן פרדריקסן, החלוץ בן ה-21, אשר הגיע לקבוצה ההולנדית בהשאלה מיובנטוס. בעונה שעברה הוא הושאל לטירול האוסטרית וסיים עם 18 כיבושים.

שמועות

* ב"ל'אספורטיו'" הקטלוני דווח כי "ברצלונה תכריז עד יום שישי: ליאו מסי יחתום לחמש שנים וירוויח כ-20 מיליון יורו" (ראו ידיעה נפרדת).

* בספרד מאמינים שבקרוב מאוד ברצלונה ואתלטיקו מדריד ישלימו את הטרייד הענק שיחזיר את אנטואן גריזמן לקולצ'ונרוס וישלח את סאול לברצלונה (ראו ידיעה נפרדת).

* דיווח ב"בילד": יובנטוס דחתה על הסף את פנייתה של צ'לסי, שהציעה לה 100 מיליון יורו עבור פדריקו קייזה, אלוף אירופה הטרי, שהבקיע פעמיים בשלבי הנוק-אאוט וסייע לאיטליה לזכות ביורו. בנוסף, באנגליה נכתב היום כי לצ'לסי הובהר על ידי בורוסיה דורטמונד שהארלינג הולאנד לא למכירה בשום מחיר. כעת, לא מן הנמנע שהבלוז ינסו לצרף את אנטואן גריזמן מברצלונה, כך לפי "דיילי אקספרס".

* האם טוטנהאם בדרך לצרף בלם סופר איכותי? על פי העיתונאי המוערך ג'אנלוקה די מארציו, התרנגולים הגיעו להסכם עם סביליה על מעברו של ז'ול קונדה תמורת 30 מיליון יורו, כאשר דווינסון סאנצ'ס יעשה את הדרך ההפוכה. הבלם הצרפתי בן ה-22 מקושר גם לריאל מדריד בשבועות האחרונים.

* על פי דיווחים ברחבי אירופה, רפא בניטס רוצה לצרף את קלמנט לנגלה לאברטון. בלם ברצלונה רשם עונה מאכזבת בעונה הקודמת ובינתיים הקטלונים החתימו העונה את אריק גרסיה למרכז ההגנה.

ז'ול קונדה | David Ramos/Getty Images

* יובנטוס רצתה מאוד לצרף את רובין גוזנס מאטאלנטה, שהרשים ביורו 2020 יחד עם נבחרת גרמניה, אך נראה כי הגברת הזקנה יורדת מהגן השמאלי בעקבות הדרישה הגבוהה עבורו – 50 מיליון יורו.

* ברייטון בדרך להחתמה מעניינת ביותר? על פי התקשורת הספרדית, השחפים הגישו הצעה של מארק קוקורייה, שחקן האגף המצוין של חטאפה אשר גדל בברצלונה, אך כרגע אין הסכמות בין המועדונים.

* ב"יורוספורט" טוענים כי קריסטל פאלאס והמאמן החדש שלה, פטריק ויירה, רוצים לצרף בהשאלה את קלאודיו גומס ממנצ'סטר סיטי. הקשר האחורי בן ה-20 רשם שלוש הופעות בקבוצה הבוגרת של הסיטיזנס בעונה הקודמת, אך טרם ערך בכורה בפרמיירליג.

מארק קוקורייה | Fran Santiago/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי