התקדמות במגעים של הטרייד הענק: גריזמן לאתלטיקו, סאול לבארסה

אנטואן גריזמן, סאול | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

ב"מונדו דפורטיבו" טוענים כי נרשמה פריצת דרך בין שני המועדונים, שפועלים במהרה להשלמת העסקה שתסלול את הדרך לחתימת מסי על חוזה חדש לאור החיסכון בשכר עם עזיבת הצרפתי

(גודל טקסט)

ברצלונה ואתלטיקו מדריד בדרך לטרייד ענק? לפני מספר ימים עלתה האפשרות לפיה אנטואן גריזמן יעזוב את הקטלונים ויחזור למדי הקולצ'ונרוס, זאת בתמורה למעבר של סאול לקאמפ נואו. כעת, ב"מונדו דפורטיבו" מדווחים היום (רביעי) על פריצת דרך.

אמנם לא מדובר עדיין בשלב הסיכומים, אך הדיווחים מספרים על התקדמות במגעים. גם בארסה וגם אתלטיקו, כך על פי הדיווח, מעוניינות בעסקה. בימים האחרונים פורסם כי החלוץ הצרפתי לא שולל פרידה מהקטלונים, שמעוניינים לפנות תקציב שכר כדי להחתים את ליאו מסי על חוזה חדש.

גריזמן הוא בעל השכר השני בגובהו בברצלונה, אחרי מסי כמובן, וכרגע בעצם המרוויח המוביל, מכיוון שמסי עדיין ללא חוזה אחרי שחוזהו פג בסוף חודש יוני. כמו כן, אחרי שבארסה צירפה את סרחיו אגוארו וממפיס דפאי כחיזוק לחלק הקדמי, היא מחפשת חיזוק לקישור וסאול יכול להוות את הפתרון. כמו כן, בדיווח נטען כי סאול עצמו מרגיש שזה הזמן לעזוב את אתלטיקו.

אגב, ב"Cope" הגדילו לעשות כשפרסמו על כך ששני המועדונים משוכנעים שהעסקה תיחתם בקרוב מאוד ושבימים אלו גריזמן, השוהה בחופשה באיביזה, ממתין לטלפון שיבשר לו שעליו להגיע לחתום על חוזהו באתלטיקו. גם דייגו סימאונה, מאמן אתלטיקו, כך על פי הדיווח, מאושר ומצפה לחזרת צרפתי.

דייגו סימאונה, אנטואן גריזמן
דייגו סימאונה, אנטואן גריזמן | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי