ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו צפויים להיפגש בפעם ה-37

כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי | Urbanandsport/NurPhoto via Getty Images

ברצלונה הודיעה כי במסגרת גביע גאמפר היא תארח את יובנטוס ב-8.8. המשמעות: בהנחה שיחתום על חוזה חדש, "הפרעוש" יעלה פעם נוספת לשחק נגד CR7. מה המאזן ביניהם לאורך השנים ומי כבש יותר?

(גודל טקסט)

אם לא יהיו הפתעות יוצאות דופן, ב-8.8.2021 נזכה לראות את המפגש ה-37 בין ליאו מסי לכריסטיאנו רונאלדו. ברצלונה הודיעה היום (שישי) כי במסגרת גביע ז'ואן גאמפר שנערך מדי שנה, השנה תהיה זו יובנטוס שתתארח בקאמפ נואו וכך נזכה לראות קרב נוסף בין שני הכדורגלנים הטובים בעולם.

כידוע, ליאו מסי עדיין לא חתם על חוזהו החדש בברצלונה וגם כך נמצא בחופשה לאחר עונה מתישה שהסתיימה בתואר ראשון שלו עם נבחרת ארגנטינה, אותה הצעיד לזכייה בקופה אמריקה 2021, אבל ההערכה היא ש"הפרעוש" ישוב בתוך כשבועיים לברצלונה, יחתום רשמית על חוהו החדש וייקח חלק במפגש מול הביאונקרי – מפגש ראשון בין מסי לרונאלדו מאז דצמבר האחרון, אז רונאלדו כבש פעמיים ויובנטוס הביסה 0:3 את ברצלונה בליגת האלופות.

גם כריסטיאנו רונאלדו, למרות דיווחים רבים בשבועות האחרונים, צפוי להישאר ביובנטוס בעונה הקרובה ולאחרונה אף דווח כי הוא מקווה להאריך את חוזהו בעונה נוספת. עם זאת, ספק גדול אם הביאנקונרי יבחרו להאריך את ההתקשרות עם CR7, שבפברואר יחגוג את יום הולדתו ה-37 והוא תחת חוזה שעל פי ההערכות מכניס לחשבון הבנק שלו בכ-30 מיליון יורו בשנה. על פי הפרסומים באיטליה, הפורטוגלי ישוב מחופשה ביום ראשון הקרוב, יחל רשמית את ההכנות לעונת 2021/22 וכמובן ייכלל בסגל של מסימיליאנו אלגרי למשחק בברצלונה.

כריסטיאנו רונאלדו, ליונל מסי | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

מסי וכריסטיאנו רונאלדו נפגשו ב-18 משחקי "אל קלאיסקו" במסגרת הליגה הספרדית ובהם "הפרעוש" יצא עם ידו על העליונה ב-10 משחקים, כריסטיאנו רונאלדו ניצח בארבעה וארבעה משחקים הסתיימו בתיקו. הארגטינאי כבש 12 שערים במדי ברצלונה נגד ריאל מדריד ב"לה ליגה" ואילו רונאלדו תשעה.

בסך הכל הם נפגשו גם שש פעמים בליגת האלופות ושם המאזן הוא שני ניצחונות כל שחקן ושתי תוצאות תיקו, חמישה מפגשים היו בגביע הספרדי (ניצחון אחד למסי שלא הבקיע באף מפגש, שניים לרונאלדו שכבש חמישה שערים), חמישה מפגשים בסופר קאפ הספרדי (שני ניצחונות לכל שחקן ב-90 דקות) והם נפגשו גם פעמיים במשחקי ידידות של נבחרותיהן. בסך הכל, מסי מוביל עם 16 ניצחונות ו-22 שערים לעומת 11 של כריסטיאנו רונאלדו, שכבש שער אחד פחות.

כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי
כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי | Nicolò Campo / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי