ליל פנתה לראיקוביץ', ריימס דיווחה לפיפ"א. ביילי חתם באסטון וילה

פרדראג ראיקוביץ' | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

אלופת צרפת פנתה ישירות לסרבי, למורת רוחה של קבוצתו הנוכחית. הג'מאיקאני של לברקוזן עובר לאנגליה, ווייט בארסנל תמורת 50 מיליון פאונד. אלכנסדר ארנולד האריך חוזה בליברפול, ריאל עשויה לצרף את קוליבאלי

(גודל טקסט)

רשמי

* החתמה נוצצת לאסטון וילה: הקבוצה האנגלית הודיעה כי הגיעה לסיכום עם באייר לברקוזן על העברתו של שחקן הכנף הג'מאייקני, לאון ביילי. העסקה תהפוך לרשמית לאחר הבדיקות הרפואיות של השחקן, שהבקיע 28 שערים ובישל 21 ב-119 הופעות בבונדסליגה.

לאון ביילי | Friedemann Vogel – Pool/Getty Images

* למרות שהודיע בסיום העונה החולפת על פרישה מאימון, דיק אדבוקאט מונה למאמן נבחרת עיראק. בן ה-73, שאימן בעונה האחרונה את פיינורד, ידריך את הנבחרת האסיאתית במוקדמות מונדיאל 2022.

* ונציה ממשיכה להתחזק. קבוצתו של דור פרץ הודיעה על החתמת הקשר האיסלנדי ארנור סיגורדסון בן ה-22, שיושאל לעונה הקרובה מצסק"א מוסקבה.

* אחרי עונה לא קלה שעבר, טרנט אלכסנדר ארנולד זכה לאמון מליברפול וחתם על חוזה חדש. המייטירדס לא חשפו לכמה זמן המגן בן ה-22 חתם, אולם על פי הדיווחים מדובר בחוזה עד 2025. עוד נטען כי הבא בתור שצפוי להאריך את חוזהו הוא השוער אליסון בקר.

* שחקנה של לידס יונייטד בארבע העונות האחרונות, אזגיאן אליוסקי, עזב את הכדורגל האירופי וחתם באל אהלי הסעודית. השחקן שיכול לשחק הן כמגן ושמאלי והן בקישור, היה שותף בקיץ האחרון להופעה ההיסטורית של נבחרת צפון מקדוניה ביורו 2020.

* בן ווייט חתם בארסנל. הבלם הגיע היום ללונדון, חתם על חוזהו החדש ותמונות שלו מוצג עם מיקל ארטטה כבר דלפו לרשת – מה שגרם לכך שארסנל צייצה בעת הכרזתו "מתנצלים על האיחור, היו פקקים". ווייט, שהיה בסגל נבחרת אנגליה ביורו, נרכש תמורת 50 מיליון ליש"ט.

* קשר צ'לסי בן ה-21, קונור גלאגר, הושאל לעונה הקרובה לקריסטל פאלאס.

* ורונה הצליחה לצרף בהשאלה את המגן השמאלי והבלם ג'אנלוקה פראבוטה, שנמצא תחת חוזה ביובנטוס עד 2025.

שמועות

* דרמה סביב שוער מכבי תל אביב לשעבר, פרדראג ראיקוביץ'. על פי דיווחים בצרפת, האלופה ליל פנתה לריימס, קבוצתו הנוכחית של השוער הסרבי, על מנת לצרף אותו בעסקת השאלה עם אופציית רכישה בתום העונה, כאשר השוער לאו ז'ארדים יעשה את הדרך ההפוכה בעסקה זהה. ריימס סירבה להצעה, ואף פנתה לפיפ"א מכיוון שליל פנתה ישירות לשחקן לפני שפנתה לקבוצה, בניגוד לחוקי התאחדות הכדורגל הבינלאומית.

פרדראג ראיקוביץ' | Valentin Desbriel/Icon Sport via Getty Images

* "החלה הספירה לאחור", כך טוענים ב"מארקה" לגבי עסקת העברתו של קיליאן אמבפה לריאל מדריד. הספרדים טוענים כי הצרפתי כבר הודיע למאמנו, מאוריסיו פוצ'טינו, כי לא יאריך את חוזהו שמסתיים בקיץ הבא. ה"בלאנקוס" מאמינים כי ככל שהזמן יעבור, כך הפריזאים יבינו כי הם חייבים למכור את אמבפה עוד בקיץ הנוכחי, לפני שהם מאבדים אותו בחינם. לאור ההחלטה של אמבפה כי היעד הבא שלו יהיה הסנטיאגו ברנבאו, החודש הקרוב הוא ההזדמנות האחרונה שלהם להרוויח עליו, מכיוון שכבר בינואר הוא יוכל לנהל משא ומתן עם כל קבוצה לקראת הקיץ הבא.

* נשיא אתלטיקו מדריד, אנריקה סרסו, התבטא פעם נוספת באשר לאנטואן גריזמן ולא פסל חזרה אפשרית שלו למועדון: "אני לא שולל דבר. כל מה שאני יכול לומר שלהחתים את אנטוראן גריזמן זה לא פשוט, זה מורכב מאוד".

* האם המחליף של רפאל וראן וסרחיו ראמוס בריאל מדריד יהיה קאלידו קוליבאלי? ב"לה רפובליקה" טוענים שקרלו אנצ'לוטי, שאימן את הסנגלי בנאפולי, מעוניין להביאו למדריד, אך התכולים לא יסכימו למכור את הבלם שמסיים חוזה ב-2023 בסכום הנמוך מ-60 מיליון יורו. כזכור, ריאל קיבלה כ-50 מיליון יורו ממנצ'סטר יונייטד עבור וראן.

* מנצ'סטר סיטי פתחה בשיחות עם אסטון וילה לגבי רכישתו של ג'ק גריליש, כך טוענים ב"סקיי". קבוצתו הנוכחית של קשר נבחרת אנגליה אינה מעוניינת למכור אותו, ואף הציעה לו חוזה משודרג, על אף שרק לפני עשרה חודשים חתם על חוזה עד 2025. אם וכאשר עסקה שכזו תצא לפועל, אלופת אנגליה תצטרך לשלם כ-100 מיליון פאונד, סכום שלפי "הטלגרף" כבר הוצע, ולשם כך היא תצטרך למכור שחקנים, בטח אם ברצונה לרכוש גם את הארי קיין. לחצו כאן לידיעה המלאה

* "ססואולו הוא מועדון עם שאיפות, וההצעות על שחקנינו צריכות להיות בהתאם", כך אמר מנכ"ל הקבוצה, ג'יובאני קרנבאלי, בנוגע להצעה של יובנטוס על מנואל לוקאטלי. הגברת הזקנה הציעה עסקת השאלה לשנתיים עם אופציית רכישה תמורת 30 מיליון יורו, אך הקבוצה הנוכחית של אלוף אירופה הטרי דורשת 45 מיליון יורו. עם זאת, קרנבאלי הודה כי הקשר רוצה להצטרף ליובנטוס, למרות ששתי קבוצות אנגליות גם כן בעקבותיו.

* באנגליה פורסם שלידס יונייטד ניסתה לרכוש את אדאמה טראורה מוולבס, אך קשר נבחרת ספרד לא מעוניין לעבור לשם, אלא לקבוצה בכירה יותר.

* דויד לואיז בדרך לטורקיה. הכתב ניקו שירה טוען כי הבלם הברזילאי שעזב את ארסנל, צפוי לחתום באדנה דמירספור, ששבה הקיץ לליגה הבכירה אחרי 20 שנה, ולשתף פעולה עם מריו באלוטלי ויונס בלהאנדה. הבלם בן ה-34 יחתום לשנתיים וירוויח ארבעה מיליון יורו בעונה.

* איבן איליץ' צפוי לעבור ממנצ'סטר סיטי לוורונה תמורת 7.5 מיליון יורו.

* בדרך להעברה מפתיעה? ג'יאנלוקה די מארציו טוען כי אלופת רוסיה, זניט, מעוניינת לצרף את חלוץ טורינו ונבחרת איטליה, אנדראה בלוטי. הרוסים צפויים למכור בקרוב את החלוץ האיראני, סרדאר אזמון, וחלוץ אלופת אירופה סומן כמועמד למלא את מקומו.

אנדראה בלוטי | Marco Canoniero/LightRocket via Getty Images

* רומא קרובה לצרף את החלוץ האוזבקי של גנואה, אלדור שומודורוב, כך טוען פבריציו רומאנו. החלוץ בן ה-26, שהבקיע שמונה שערים בעונה האחרונה בארץ המגף, יגיע לג'יאלורוסי תמורת 20 מיליון יורו

* בלם טוטנהאם, ג'אפט טנגאנגה, צפוי לעבור בהשאלה עם אופציית רכישה לגלאטסראיי, כך מדווחים בתקשורת הטורקית. האנגלי בן ה-22, שיכול לשחק בכמה עמדות שונות בחוליית ההגנה, רשם העונה רק שש הופעות בליגה האנגלית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי