מדאיג: ברצלונה הפסידה 2:1 לזלצבורג, 2:2 בין צ'לסי לטוטנהאם

סוצ'יץ' הבקיע שער מדהים, בריית'ווייט השווה, אך ארונסון הנחיל לקטאלונים הפסד בדקה ה-90. צמד לזייך בדרבי הלונדוני, לוקאס וברחוויין השוו. וייסמן הבקיע ב-1:3 של ויאדוליד, חוגי ו-ויסלה קראקוב נכנעו לנאפולי

(גודל טקסט)

מבול של משחקי הכנה נערכו הערב (רביעי) ברחבי אירופה, בהן לקחו חלק גם כמה מהקבוצות הגדולות ביבשת.

זלצבורג – ברצלונה 1:2

לאחר שני ניצחונות קלילים על יריבות נחותות ו-0:3 נאה על שטוטגרט, שבה ברצלונה לאכזב אף שעלתה בהרכב חזק יחסית – עדיין ללא ליאונל מסי שטרם האריך את חוזהו. מי שכן פתחו היו ג'ורג'י אלבה, קלמון לנגלה, סרג'יו בוסקטס, פרנקי דה יונג, אנטואן גריזמן וממפיס דפאי, שעדיין היה חלוד בחוד.

היריבה לא התחשבה בזה ובדקה ה-43 עלתה ליתרון, עם בעיטה אדירה של לוקה סוצ'יץ' בן ה-18. החילופים של רונאלד קומאן הגיעו רק בדקה ה-64 ובמחצית השנייה שולבו בין היתר ריקי פוץ', סרג'י רוברטו, סמואל אומטיטי ומרטין ברייוות'ווייט, שכבש את השוויון בדקה ה-83. ריי מנאי שהוזכר כמועמד למכבי תל אביב נכנס גם הוא מהספסל בדקה ה-85, אולם המילה האחרונה היתה שייכת לברנדן ארונסון האמריקאי, שכבש את שער הניצחון בדקה ה-90. בעוד ארבעה ימים יפגשו הקטלאנים את יובנטוס, בניסוי כלים אחרון לפני פתיחת לה ליגה בעוד 11 יום.

לוקה סוצ'יץ' | BARBARA GINDL/APA/AFP via Getty Images

צ'לסי – טוטנהאם 2:2

דרבי לונדוני מסקרן הסתיים ללא הכרעה במשחק שבו שתי הקבוצות שיחקו בהרכבים די חזקים. התרנגולים היו כמובן בלי הארי קיין, שספק אם עוד ישחק בקבוצה ומנגד חכים זייש פתח וכיכב אצל הבלוז עם צמד שקבע 0:2 נינוח. אלא שהתרנגולים לא ויתרו על המשחק. לוקאס מורה צימק (56) מבישול של דלה עלי ויונג מין סון סידר לסטיבן ברחוויין את ה-2:2 בדקה ה-70.

לוקאס מורה, מתאו קובאצ'י'ץ | GLYN KIRK/AFP via Getty Images

ויאדוליד – ראיו וייקאנו 1:3

שון וייסמן פתח בהרכב וכבש את השער השני במשחק ההכנה. החלוץ הישראלי מצא את הרשת בדקה ה-41 בקרב בין היורדת לעולה החדשה ללה ליגה והשלים 90 דקות. גם לוקאס אולאסה (7) וטוני (50) מצאו את הרשת לעומת שער מצמק של מריו סוארס (71).

משחקים נוספים

דור חוגי קם מהספסל בפתיחת המחצית השנייה וראה את ויסלה קראקוב שומטת יתרון וניצחון יוקרתי מול נאפולי בהכנה. פליסיו בראון הפתיע בפתיחה (6), מתאו פוליטאנו (67) וזינדין משאש (85) הפכו וקבעו 1:2.

אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות, ז'וזה מוריניו שב לנצח בהכנה, כאשר רומא גברה 1:3 על בלננשש הפורטוגלית. אדין דז'קו (20), ניקולו זאניולו (56) ובורחה מיוראל (85) הפכו יתרון מוקדם של אליון אנדור (15).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי