משטרת פריז פינתה מאות ממתינים למסי, דיווח: הנחיתה ביום שני

ליאו מסי |

בצרפת דיווחו ש"הפרעוש" ינחת בעיר האורות לקראת חתימה בפ.ס.ז', אוהדים רבים ואנשי תקשורת הגיעו לשדה התעופה והתבשרו שהוא לא יגיע. עוד קודם לכן הכוכב קיים ארוחת פרידה עם חבריו בברצלונה, נחשפו פרטי חוזהו

(גודל טקסט)

ליאו מסי נחשב לשחקן חופשי כבר מסוף יוני. אלא שבקרוב מאוד השחקן, שלדעת רבים נחשב לטוב בכל הזמנים, ילבש את מדי פריז סן ז'רמן. מסי יערוך בהמשך היום (ראשון) מסע"ת שבה הוא יסביר על השתלשלות האירועים, אבל בינתיים אנחנו נלווה אתכם בהתפתחויות עם דיווחים חיים מכל מה שקורה בגזרתו.

צפו בליאו מסי נפרד בדמעות מברצלונה

21:40: לפי העיתונאי האיטלקי ג'אנלוקה די מארציו, הנחיתה של ליאו מסי נדחתה ביממה והוא יגיע רק מחר לעיר האורות.

21:25: דיווחים מעורפלים בצרפת: משטרת פריז פינתה מאות אוהדים ואנשי תקשורת שהמתינו לנחיתתו של מסי בשדה התעופה, בטענה שלא ינחת היום. מצד שני, גורם במערך האבטחה של שדה התעופה טען בפני התקשורת הצרפתית שמסי נחת כמה שעות לפני הזמן המשוער והוברח דרך יציאה צדדית.

21:00: הזעם בברצלונה גובר. חבל ההנהלה ז'אם לופיס הודיע על התפטרותו בעקבות "הכישלון בהשארת מסי" ופרסם מכתב תקיף נגד הנשיא ז'ואן לאפורטה, בו כתב: "אכזבת אותי. בטוח שהיה אפשר לעשות הרבה יותר כדי להשאיר את מסי. הוא היה הדרך הכי חשוב בברצלונה, ואתה תיזכר לעד כנשיא שאיבד אותו".

18:45: שעות ספורות אחרי מסיבת העיתנואים המרגשת, ליאו מסי פרסם פוסט פרידה מברצלונה באינסטגרם: "הייתי רוצה לעזוב בדרך אחרת, אבל אני מניח שפרידה אף פעם לא יכולה להיות משהו נחמד. רציתי להמשיך כאן, עשיתי הכל בשביל כך ובסוף זה לא קרה. יש לי רק מילות תודה לכל אלה שליוו אותי בכל כך הרבה שנים במועדון. לאוהדים שלנו, אלה שנתנו לי את כל האהבה, ניסיתי להחזיר בכך שנתתי הכל למען הסמל. אני הולך אבל זה לא 'להתראות', אלא 'נתראה מאוחר יותר'. ויסקה בארסה!"

16:30: אחרי הפרסומים על כך שליאו מסי יגיע לצרפת לכל המאוחר מחר בבוקר, לאחר מסיבת העיתונאים נכתב שהוא ינחת עוד הערב, ב-21:35 שעון ישראל. מסי יגיע עם 13 אנשים נוספים במטוס פרטי וככל הנראה יחתום בפריז סן ז'רמן כבר מחר. "העסקה סגורה ב-100 אחוז", כתבו באתרי האינטרנט בצרפת.

13:30: תוך כדי מסיבת העיתונאים בה נפרד ליאו מסי מברצלונה, ב"לאקיפ" הצרפתי מדווחים כי הארגנטינאי ינחת היום בפריז ויעבור את הבדיקות הרפואיות הערב או מחר בבוקר.

ליאו מסי | PAU BARRENA/AFP via Getty Images

10:15: ב"אתלטיק" חשפו את פרטי העסקה המסתמנת. מסי יקבל מענק חתימה של 25 מיליון יורו מפריז סן ז'רמן ויחתום לשנתיים, במשכורת של 25 מיליון יורו לעונה. החוזה יכלול אופציה לעונה שלישית. במועדון מקווים שחתימתו תעזור לשכנע את קיליאן אמבפה להישאר.

8:33: ב"ל'אקיפ" ציטטו שחקן אנונימי בפריז סן ז'רמן, שלא ידע את נפשו מרוב אושר. "הולכת להיות לנו את הקבוצה הטובה בהיסטוריה", אמר.

6:32: לאחר הניצחון על טרואה אמש, נשאל אנדר הררה על המעבר הצפוי לאמר: "כן, כן, אני יודע. איך זה יהיה לשחק איתו? אני לא יכול לדבר על דברים שאני לא מכיר. הוא שחקן חופשי, וכולם מדברים על זה. הוא השחקן הטוב בהיסטוריה".

6:30: פגישה התקיימה אמש בין בעלי ברצלונה ז'ואן לאפורטה, בעלי ריאל מדריד פלורנטינו פרס ובעלי יובנטוס אנדראה אניילי בנוגע לסופרליג. במהלכה, נשמע לאפורטה אומר: "עשיתי כל מה שיכולתי".

6:26: איך תשפיע הגעתו הצפויה של מסי לעתידו של קיליאן אמבפה? לפי התקשורת הצרפתית, בפריז לא רוצים לוותר על החלוץ הצעיר, אך זה עדיין מסרב להאריך אותו מעבר ל-2022.

6:20: בתקשורת הארגנטינאית טוענים – מספר שחקני ברצלונה הגיעו אמש לארוחת ערב בביתו של מסי, לפני עזיבתו. בין היתר היו שם סרחיו בוסקסטס, ג'רארד פיקה, ג'ורדי אלבה וגם סרחיו אגוארו. "רק טוב, מה שלא יהיה, חבר", כתב "קון" בחשבון האינסטגרם שלו. "תמיד תישאר עם החיוך הזה. אני אוהב אותך".

5:55: המנהל המקצועי של פריז סן ז'רמן לאונרדו לא נכח אמש ב-1:2 של הקבוצה על טרואה, ובמקום זאת נפגש עם נציגיו של מסי כדי להשלים את החוזה. בפגישה נכח גם הבעלים נאסר אל-חלאיפי. "המגעים נמשכים וכל הסימנים מראים שהחתימה קרובה מתמיד", נכתב ב"אולה". עוד נכתב כי: "פריז סן ז'רמן קרובה מאוד לחתימה, אבל שימו לב גם לאתלטיקו מדריד. יש לה קשר מצוין עם לה ליגה, יכול להיות שהיא תקבל עוד 10 אחוז של כספים מההסכם החדש ואולי היא תפתיע ברגע האחרון. דייגו סימאונה רוצה את ליאו בכל מחיר, אבל קשה לדמיין אותו משחק בספרד בחולצה אחרת שאינה ברצלונה".

4:52: לפי "לה פריזיאן", פריז סן ז'רמן כבר הודיעה לאנשיה ושחקניה על הגעתו של מסי. כל שנותר הוא לחתום על החוזה. משחקו הראשון עשוי להיות ב-12 בספטמבר מול קלרמון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי