מאמן ספרטק טרנבה: "מכבי תל אביב נסוגה, המצבים הטובים היו שלנו"

הסלובקים מאוכזבים אחרי ההפסד בבלומפילד: "זה היה יום לא טוב, כמעט לא היו מצבים בשני צדי המגרש", נכתב בתקשורת. הקשר מרטין בוקטה: "יכולנו להדיח אותם, חבל שלא הצלחנו לגרור את המשחק להארכה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב פגשה את המשקוף חמש פעמים ב-180 דקות נגד ספרטק טרנבה, אבל היכולת של מחזיקת הגביע לא הייתה משכנעת. למזלה, שער של שרן ייני מכדור קרן שהגביה טל בן חיים הכריע את ההתמודדות והעניק לה את הכרטיס לפלייאוף הקונפרנס ליג על חשבון הסלובקים.

"הישראלים יזמו ותקפו עם הפתיחה וכבר אחרי 13 דקות הצליח שרן ייני לדחוף את הראש ולהבקיע, אחר כך הם כבר הלכו לאחור", נכתב בתקשורת הסלובקית הבוקר (שישי), "לספרטק לא היה יום טוב ומצבים כמעט שלא היו בשני צדי המגרש. טרנבה ניסתה ללחוץ במחצית השנייה, אבל היה חסר לה דיוק ובסופו של דבר מכבי תל אביב לחצה וכמעט הבקיעה את השני".

מאמן ספרטק טרנבה, מיכאל גספאריק, נשמע מאוכזב בסיום וטען: "במחצית השנייה הגענו למצבים הכי טובים שהיו בשני המשחקים וזה מאכזב שלא הצלחנו להבקיע. כבר חזרנו למשחק בזמן שמכבי תל אביב נסוגה וחבל מאוד שלא הצלחנו להבקיע. מכבי תל אביב יריבה קשוחה מאוד והצלחנו למנוע ממנה לשחק, אז כמובן שאנחנו מאוכזבים".

גם הקשר מרטין בוקטה אמר דברים דומים: "אין לנו במה להתבייש, זו תוצאה מאכזבת מאוד. היינו יכולים להדיח את מכבי תל אביב. חבל מאוד על השער שספגנו, כי במחצית השנייה היינו מאוד קרובים. חבל מאוד שלא הצלחנו להבקיע ולגרור את המשחק להארכה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי