וראן חתם במנצ'סטר יונייטד והוצג: "אי אפשר לסרב למועדון הזה"

רפאל וראן
רפאל וראן | Catherine Ivill / Staff

העברות: בלם ריאל הצטרף תמורת 40 מיליון יורו ופגש לראשונה את הקהל באולד טראפורד. "רוצה להשפיע", אמר לאתר הרשמי. וגם: רכש כפול לאינטר, קוליבאלי לפ.ס.ז'?

(גודל טקסט)

רשמי

אינטר הודיעה על רכש כפול: אדין דז'קו עבר לנראזורי מרומא ודנזל דומפריס הצטרף מפ.ס.וו איינדהובן.

אחרי שהמתין זמן רב בגלל הבידוד וסיים את כל הבדיקות הרפואיות: רפאל וראן חתם על חוזה עד 2025 במנצ'סטר יונייטד, ששילמה עבורו כ-40 מיליון יורו לריאל מדריד. הבלם הצרפתי שיחק בריאל מאז עונת 2011/12. הצרפתי הוצג בפני הקהל לפני שריקת הפתיחה למשחק מול לידס.

וראן אמר: "מנצ'סטר יונייטד הוא אחד המועדונים האיקוניים ביותר בכדורגל העולמי ולא הייתי יכול לסרב להגיע לפה ולשחק בפרמיירליג. יש עוד הרבה מאוד דברים שאני רוצה להשיג בקריירה שלי ואני שמח להצטרף לחבורה של שחקנים נהדרים שנחושים לנצח משחקים ולזכות בתארים. אני רוצה להשפיע ואתן הכל כדי להפוך לחלק מההיסטוריה המפוארת של המועדון הגדול הזה".

המנג'ר אולה גונאר סולשיאר הוסיף: "אני שמח שהצלחנו להחתים את אחד הבלמים בטובים בעולם בעשור האחרון. רפאל הוא שחקן מוכח שעקבנו אחריו לאורך תקופה ארוכה ואנו יודעים עד כמה הוא מקצוען. יש לנו שפע של שחקני הגנה בסגל והוא יוסף את הכישורים ויכולת ההנהגה העצומה שלו לקבוצה הזו. מדובר בשחקן מיוחד עם שילוב נדיר של תכונות ברמה הגבוהה ביותר".

רפאל וראן
רפאל וראן | Martin Rickett – PA Images / Contributor
רפאל וראן
רפאל וראן | Martin Rickett – PA Images / Contributor

* זניט סנט פטרסבורג הודיעה על צירופו של הקשר הברזילאי קלאודיניו, שמשחק מ-2016 בליגה הברזילאית. הקשר בן ה-24 שיחק מ-2019 בברגטינו, וזומן לאחרונה לסגל נבחרת ברזיל.

שמועות

* אחרי שרומלו לוקאקו חתם בצ'לסי, חלוץ בלגי אחר בדרך החוצה מלונדון. על פי דיווחים באנגליה ובטורקיה, הבלוז ובשיקטאש קרובות לסיכום על העברתו של מישי בטשואיי לאימפריה הטורקית.

* בגרמניה טוענים: השיחות בין לאון גורצקה לבאיירן מינכן בנוגע להארכת חוזהו של הקשר "מתקדמות בכיוון חיובי".

* בלם ברצלונה, סמואל אומטיטי, מועמד לבנפיקה ליסבון הפורטוגלית.

סמואל אומטיטי
סמואל אומטיטי | PAU BARRENA / Contributor

* פריז סן ז'רמן לא מתכוונת לעצור בליאו מסי, ועל פי דיווחים תנסה לצרף את בלם נאפולי, קאלידו קוליבאלי. תג המחיר שלו עומד על כ-50 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי