קורטואה חתם בריאל עד 2026, פוגבה יעזוב את מנצ'סטר יונייטד?

שוער נבחרת בלגיה יישאר אצל הבלאנקוס לפחות עוד חמש שנים, פ.ס.ז' מתכננת הצעת ענק על קשר השדים האדומים. וגם: ברצלונה הציעה לארסנל טרייד מפתה על קוטיניו, לוקאטלי מתקרב ליובנטוס והאם קוניה בדרך לאתלטיקו?

(גודל טקסט)

רשמי

* ריאל מדריד הודיעה: השוער הבלגי טיבו קורטואה האריך את חוזהו במועדון עד קיץ 2026.

* אחרי שכיכבה בשוק ההעברות בחודשיים האחרונים, פריז סן ז'רמן הודיעה היום על החתמה מעט יותר צנועה: השוער בן ה-18 מתיאס רנדריאמאמי, שהגיע למועדון ב-2016 ושיחק בקבוצות הצעירות, חתם על החוזה המקצועני הראשון שלו – עד סוף יוני 2024. רנדריאמאמי התאמן עם הקבוצה הבוגרת בעונה שעברה וזומן לסגל במספר משחקים כשוער שלישי.

* הקשר בן ה-22 של ויאריאל, מאנו מורלאנס, חתם על חוזה חדש בצוללת הצהובה עד 2026 ועבר מיידית בהשאלה לאספניול. העולה החדשה תהנה משירותיו של הקשר לעונה אחת, כאשר אין לה אופציית רכישה בסיום השנה.

* באייר לברקוזן רכשה תמורת שמונה מיליון יורו את הבלם בן ה-19 של נבחרות אקוודור, פיירו הינקאפיה. הבלם, שחתם לחמש שנים במדי הגרמנים, מגיע מטאז'רס הארגנטינאית.

* זמן קצר לאחר מכן, באייר לברקוזן הודיעה גם על צירופו של קשר אוניון ברלין, רוברט אנדריך.

* שחקן הכנף המרוקאי, נורדין אמרבט, הצטרף לא.א.ק אתונה. בן ה-34, ששיחק בעבר בפ.ס.וו איינדהובן, גלאטסראיי, מלאגה ו-ווטפורד, מצטרף לקבוצה היוונית אחרי שלוש שנים באל נאסר הסעודית.

* ליברפול הודיעה כי הבלם בן דייויס, שהצטרף למרסיסיידרס בינואר האחרון, עבר בהשאלה לעונה אחת לשפילד יונייטד מליגת המשנה.

* בשיקטאש שילמה 1.3 מיליון יורו לאיסטנבול בשאקשהיר ורכשה את השוער בן ה-32 מרט גונוק, שחתם על חוזה עד קיץ 2024.

* נוטינגהאם פורסט נפרדה מפואד באשירו, הקשר האחורי בן ה-30, שחתם לעונה אחת אצל אלופת קפריסין אומוניה ניקוסיה.

שמועות

* ארסנל עוד לא אישרה זאת, אך על פי דיווח ב"פוטבול לונדון", גרניט ג'אקה חתם על חוזה חדש במועדון עד 2025. השווייצרי סומן כמי שהיה על סף מעבר לרומא במהלך הקיץ הנוכחי.

* דיווח מסעיר באנגליה: פריז סן ז'רמן מוכנה לשלם לפול פוגבה שכר עתק של 600 אלף יורו בשבוע כדי לשכנע אותו להצטרף ממנצ'סטר יונייטד. לפוגבה, שפתח את העונה עם משחק מדהים וארבעה בישולים נגד לידס, יש חוזה בתוקף רק עד הקיץ הבא ואז הוא יהיה שחקן חופשי.

* פבריציו רומאנו מדווח כי יובנטוס מוכנה להגיש בפני ססואולו את ההצעה הסופית על מנואל לוקאטלי. קבוצתו הנוכחית של קשר נבחרת איטליה צפויה לקבל 35 מיליון יורו במסגרת העסקה, כאשר רומאנו מוסיף כי אלוף אירופה הטרי עם ה"אזורי" מעוניין להצטרף אך ורק ליובנטוס.

* ברצלונה ממשיכה במאמציה הכבירים "להיפטר" מפיליפה קוטיניו ולמצוא חלוץ. באנגליה מדווחים שהקטלאנים הציעו לארסנל את הברזילאי בתמורה לאמריק אובמיאנג או אלכסנדר לקאזט. הקטלאנים לא יכולים לשלם כסף ולכן הציעו טרייד, שספק אם התותחנים יסכימו לו.

אלכסנדר לקאזט, פייר אמריק אובמיאנג
אלכסנדר לקאזט, פייר אמריק אובמיאנג | Stuart MacFarlane/Arsenal FC via Getty Images

לפי העיתונאי האיטלקי ג'יאנלוקה די מרציו, בין מילאן לסוכנו של אלסנדרו פלורנצי נערכה "שיחה חיובית" והמגן הימני מתקרב לרוסונרי. רומא, שכבר השאילה אותו בעבר לוולנסיה ולפריז סן ז'רמן, נחושה לכלול בהסכם השאלתו למילאן סעיף של חובת רכישה.

* באנגליה מדווחים שג'ורדן הנדרסון הגיע לסיכום עם ליברפול על הארכת חוזהו, ויחתום בקבוצה לשלוש עונות נוספות.

* המגן השמאלי לייבין קורזאבה סיכם את תנאיו בליון, וצפוי לחתום בשורות הקבוצה בימים הקרובים.

* טוטנהאם נותרה המועמדת היחידה לרכוש את החלוץ הסרבי דושאן ולאחוביץ', עליו הגישה לפיורנטינה הצעה בסך כ-60 מיליון יורו. פיורנטינה סימנה את אנדראה בלוטי מטורינו וגם את ג'אנלוקה סקמאקה מססואולו כמחליפים אפשריים, אם ולאחוביץ' אכן יעזוב.

* אתלטיקו מדריד, שרצתה גם היא את ולאחוביץ', עברה להתמקד במתאוס קוניה הברזילאי, שחקנה ההתקפי של הרטה ברלין.

מתאוס קוניה חוגג | VINCENZO PINTO/AFP via Getty Images

* דייגו גודין חוזר לליגה הספרדית. בטיס הגיעה לסיכום עם קליארי בנוגע להעברת הבלם האורוגוואי בן ה-35, לאחר שהאיטלקים לא יכולים לעמוד כבר בחוזהו. אקס אתלטיקו מדריד יחתום לשנתיים עם אופציה לשנה נוספת וירוויח כ-2 מיליון יורו לעונה.

* על פי העיתונאי ג'אנלוקה די מארציו, נאפולי במגעים מתקדמים לרכישת פרוויס אסטופיניאן, המגן השמאלי של ויאריאל, אליו פנתה גם ווסטהאם.

* למרות הסיכום שהושג עם סרחיו רומרו, גרנאדה בחרה בסופו של דבר להחתים את השוער הפורטוגלי לואיס מקסימיאנו, עליו תשלם לספורטינג ליסבון 4.5 מיליון יורו, לא כולל בונוסים. ההודעה הרשמית צפויה במהלך היום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי