לוקאטלי עבר ליובה, תוראם בדרך לאינטר, הולאנד יצטרף לליברפול?

העברות: קשר ססואולו עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתם עד 2026. הנראזורי רוצים את חלוץ גלדבאך. על פי רומינגה, קלופ זומם על כוכב העל של דורטמונד. וגם: מי סירבה לרונאלדו?

(גודל טקסט)

רשמי

* יובנטוס הודיעה באופן רשמי על רכישתו של מנואל לוקאטלי. קשר ססואולו ונבחרת איטליה הושאל לשנתיים לגברת הזקנה, שתרכוש אותו ב-2023 תמורת 35 מיליון יורו. קשר ה"אזורי" עבר את הבדיקות הרפואיות וחתם על חוזה עד 2026.

* עוד ביובנטוס: הגברת הזקנה הודיעה על רכישתו של החלוץ הברזילאי קאיו ז'ורז'ה, שהגיע מסנטוס תמורת שלושה מיליון יורו, כאשר חצי מהסכום יועבר מיידית והחצי השני ישולם ב-2022, זאת בנוסף לעוד מיליון בבונוסים. השחקן בן ה-19 ילבש את החולצה מספר 21.

* הבלם הברזילאי ז'ואן ז'סוס, שסיים את חוזהו ברומא אחרי חמש שנים, הצטרף לנאפולי. הוא חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת.

* אחרי מספר השאלות, מישי בטשואיי ממשיך לנדוד בתור שחקן צ'לסי: הבלגי האריך את חוזהו בבלוז עד 2023 ומיד עבר בהשאלה לבשיקטאש הטורקית.

* ורדר ברמן ממשיכה להתפרק מנכסיה ומכרה את הקשר מקסי אגשטיין לפרייבורג תמורת 5 מיליון יורו. אגשטיין בן ה-24 אמר: "אחרי עשר שנים בברמן קשה להגיד שלום, אבל אני שמח להיות בפרייבורג ולהתחיל פה הרפתקה חדשה".

* ברנטפורד, העולה החדשה לפרמיירליג שהדהימה 0:2 את ארסנל במחזור הפתיחה, צירפה את השוער אלברו פרננדס מהואסקה בהשאלה לעונה אחת עם אופציית רכישה.

* החלוץ אבובקאר קמארה עבר מפולהאם לאריס סלוניקי בתמורה ל-3.5 מיליון יורו.

* המגן הימני אלייש וידאל עזב את סביליה ועבר לאספניול בחוזה לשנתיים.

שמועות

* דיווח ב"דיילי מייל": ז'ורז'ה מנדש סוכנו של כריסטיאנו רונאלדו הציע את השחקן למנצ'סטר סיטי. יובנטוס הסכימה למכור אותו תמורת 30 מיליון יורו בלבד, אבל האנגלים דחו את ההצעה משום שהם מעדיפים את הארי קיין. רונאלדו יהיה שחקן חופשי בקיץ ויובנטוס תעדיף למכור אותו, אבל סוכנו מתקשה למצוא קבוצה שתסכים לשלם את שכרו הגבוה (30 מיליון יורו לעונה).

* אינטר לא מסתפקת באדין דז'קו. על פי העיתונאי ג'אנלוקה די מארציו, אלופת איטליה שוקלת ברצינות לצרף את מרקוס תוראם מבורוסיה מנשנגלדבאך, כאחד ממחליפיו של רומלו לוקאקו שעבר לצ'לסי. הנראזורי החלו בשיחות עם סוכנו של השחקן, מינו ראיולה.

* ארסנל וריאל מדריד קרובות להסכם לגבי מרטין אודגור. התותחנים מעוניינים לרכוש את השחקן ששיחק אצלם כמושאל בעונה החולפת תמורת כ-35 מיליון יורו ולהחתים אותו על חוזה עד 2026.

מרטין אודגור | Shaun Botterill/Getty Images


* ב"סקיי" מדווחים שטוטנהאם מעוניינת בקורט זומא, בלמה של צ'לסי. הבלוז דורשים 30 מיליון יורו על הבלם שלא נמצא בתוכניות ונמצא גם על הכוונת של ווסטהאם.

* אגדת בורוסיה דורטמונד מיכאל רומניגה טען שליברפול עשויה להיות היעד שאליו יעבור ארלינג הולאנד ב-2022.

* לפי "גול", וולבס מעוניינת להחתים את כוכב ולנסיה גונסאלו גדש ומוכנה לשלם עבורו בין 25 ל-30 מיליון יורו.

ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד | Gettyimages

* נוריץ' במגעים מתקדמים עם מנצ'סטר יונייטד בנוגע להעברתו של המגן הימני ברנדון וויליאמס בהשאלה – כך על פי דיווח ב"סקיי". גם ניוקאסל רצתה את השחקן בן ה-20.

* ב"בילד" דווח כי שלוש מהקבוצות הגדולות בהולנד, אייאקס, פ.ס.וו ואלקמאר, מעוניינות להחתים את החלוץ האמריקאי מת'יו הופ שפרץ במדי שאלקה בעונה שעברה.

יאן קואוטו, המגן הימני מקבוצת המילואים של מנצ'סטר סיטי, נמצא חזק על הכוונת של בראגה לפי דיווח ב"סקיי". הברזילאי בן ה-19 זכה להתעניינות גם מסלטיק, אך מעדיף לעבור לפורטוגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי