העברות בעולם, 1.1: "אמבפה עוזב את פריז", צ'לסי בעקבות הרננדז

play
קיליאן אמבפה, פריז סן ז'רמן | GettyImages, ANNE-CHRISTINE POUJOULAT/AFP
לוקאקו שוב הבקיע, אבל צ'לסי ספגה בתוספת הזמן נגד ברייטון 02:53

בצרפת טוענים שכוכב פריז החליט סופית לעזוב, הבלוז חושקים במגן מילאן כמחליף לצ'ילוול הפצוע, וגם: ליברפול בעקבות כוכב ארסנל, החתמה לאברטון

(גודל טקסט)

העברות

אברטון אישרה: ויטלי מיקולונקו, שחקנה של דינמו קייב, חתם לארבע שנים אחרי שנרכש תמורת בסביבות 21 מיליון יורו.

שמועות

* בצרפת מדווחים: קיליאן אמבפה החליט סופית לעזוב את פריז סן ז'רמן. היעד הבא: כנראה ריאל מדריד.

* ב"דיילי אקספרס" מדווחים: ליברפול מעוניינת בבויאקו סאקה, הקיצוני הצעיר של ארסנל ונבחרת אנגליה. לסאקה יש חוזה עד 2024 והתותחנים לא יוותרו עליו בקלות וינסו להציע לו חוזה חדש.

* צ'לסי מעוניינת לצרף כבר בינואר את מגנה השמאלי של מילאן ונבחרת צרפת, תאו הרננדז, כך על פי דיווחים באיטליה ואנגליה. כזכור, בן צ'ילוול מושבת לתקופה הארוכה, וזה משאיר את מרקוס אלונסו לבדו בעמדה. אופציות נוספות שהוזכרו הן צירופו בהשאלה של לוקה דין מאברטון. הבלוז אף שקלו להחזיר מהשאלה את אמרסון פאלמיירי שהושאל לליון, אך הקבוצה הצרפתית סירבה.

* יובנטוס הציבה תג מחיר של כ-35 מיליון יורו על שחקנה השבדי, דיאן קולוסבסקי. ארסנל וטוטנהאם חושקות בשירותיו. בנוגע לתרנגולים, ב"גאזטה" האיטלקי נטען כי האנגלים עשויים להציע בטרייד עבור השבדי את ג'ובאני לו סלסו או את טאנגי אנדומבלה.

דיאן קולוסבסקי שחקן יובנטוס
שער ניצחון מאוחר. קולוסבסקי חוגג | רויטרס

* עסקה נוספת שמערבת את יובנטוס וארסנל נוגעת לאפשרות שקשר הביאנקונרי, ארתור, יושאל לתותחנים בחודש הקרוב. הברזילאי כל כך נחוש למצוא תחנה חדש כדי להתניע בה מחדש את הקריירה שהוא החליף סוכן. כעת, סוכנו נמצא בקשר עם ארסנל בנוגע לעסקה.

* אם וכאשר אלברו מוראטה אכן יעזוב את יובנטוס, הגברת הזקנה סימנה כמועמד להחליפו את חלוצה של מארסיי, ארקדיוש מיליק. עם זאת, ישנן אי הסכמות מכיוון שהצרפתים מעוניינים למכור את השחקן ולא להשאיל אותו.

* על פי דיווח של ESPN, טוטנהאם קרובה להחתים בהעברה חופשית לקראת הקיץ שני שחקנים ממילאן: הבלם אלסיו רומאניולי והקשר פרנק קסייה.

פרנק קסייה שחקן מילאן חוגג שער
על הכוונת של חמש קבוצות. קסייה | רויטרס

* קשר ארסנל, איינסלי מייטלנד ניילס, עשוי לעזוב את אנגליה ולהצטרף לז'וזה מוריניו ברומא, כך לפי "סקיי". האנגלי מחזיק בחוזה לעוד עונה וחצי, ובשיחות עלתה האפשרות להעבירו בהשאלה עם אופציית רכישה בקיץ הקרוב.

* מנג'ר ברייטון, גרהאם פוטר, אישר כי החלוץ הצעיר של הדרומיים, ארון קונולי, צפוי לעבור בהשאלה למידלסברו מליגת המשנה: "הוא יכול להתפתח שם". בינתיים, ברייטון צפויה לרכוש תמורת שמונה מיליון יורו את הקשר הפולני קצפר קוזלובסקי, שעשה הקיץ היסטוריה והפך לשחקן הצעיר בתולדות היורו, כשעלה כמחליף עוד לפני שחגג 18.