העברות בעולם: פ.ס.ז' הודיעה על רכישת מוקיילה, שמייכל סיכם בניס

המגן/בלם מלייפציג מגיע תמורת 12 מיליון יורו, השוער ישוחרר רק אם לסטר תמצוא לו מחליף. יובנטוס סירבה לצרף את ורנר, שמחוזר ע"י ניוקאסל

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

העברות

* פריז סן ז'רמן הודיעה על רכישתו של נורדי מוקיילה. המגן/בלם הגיע מר.ב. לייפציג תמורת 12 מיליון יורו, לפני בונוסים שעשויים להכניס לקופת הגרמנים ארבעה מיליון יורו נוספים. הצרפתי בן ה-24 חתם על חוזה עד 2027.

* באיירן מינכן הציגה את מאתיס תל, החלוץ בן ה-17 שעלה לה 20 מיליון יורו בעסקה שכולל בונוסים צפויה להעשיר ב-28 מיליון יורו את חשבון הבנק של ראן הצרפתית. תל חתם עד 2027.

* חטאפה שילמה לגרנאדה 7 מיליון יורו עבור הקשר לואיס מייה.

* ג'ירונה החתימה לשנתיים את הקשר דויד לופס שמצטרף מאספניול בהעברה חופשית.

* ג'אנלוקה לפאדולה נשאר בליגת המשנה באיטליה, אבל עזב את בנבנטו והצטרף לקליארי.

שמועות

* האם דייגו קוסטה יחזור לליגה הספרדית? החלוץ שזכה בעבר באליפות עם אתלטיקו מדריד, קיבל הצעה רשמית מראיו וייקאנו. קוסטה נחשב לשחקן חופשי.

* צ'לסי הציעה ליובנטוס את טימו ורנר כחלק מעסקת מתייס דה ליכט, שבינתיים כבר חתם בבאיירן מינכן, אבל כעת נחשף שהביאנקונרי לא מעוניינים בחלוץ הגרמני – שמחוזר על ידי ניוקאסל.

* ובהמשך ישיר לשמועה הקודמת, יובנטוס צפויה לפנות בקרוב לברצלונה בניסיון לרכוש את ממפיס דפאי, החלוץ ההולנדי שלא נמצא בתכניות של צ'אבי אחרי החתמת רוברט לבנדובסקי. הגברת הזקנה ניסתה לצרפו גם בשנה שעברה, ועל פי ההערכות ברצלונה צפויה לדרוש 20 מיליון יורו עבור ההולנדי שנמצא בשנתו האחרונה לחוזה.

* לטענת העיתון הצרפתי "לאקיפ", קספר שמייכל יעזוב את לסטר ויצטרף לניס. עם זאת, העסקה תצא לפועל אך ורק בתנאי שהשועלים ימצאו לו מחליף.

* לפי הכתב הספרדי ג'רארד רומרו, כמעט הכל מוכן להכרזה של ברצלונה על רכישתו של ז'ול קונדה מסביליה. לטענתו, הצרפתי כבר סיכם את תנאיו בצ'לסי אבל המהפך קרה בזכות מסע שכנוע של צ'אבי. כעת בארסה מתכוננת להציג אותו יחד עם רוברט לבנדובסקי אחרי החזרה מארצות הברית. כמו כן, לפי דיווחים נוספים בספרד ברצלונה במו"מ מתקדם מאוד עם צ'לסי להחתמתו של ססאר אספיליקואטה.

* הפנטזיה החדשה של ג'ון טקסטור: כריסטיאן בנטקה. בעלי בוטאפוגו שעדיין מחפש חלוץ מנוסה אחרי הסירוב שקיבל מערן זהבי, מנסה לשכנע את חלוץ נבחרת בלגיה וקריסטל פאלאס להגיע, למרות שהוא חתם בפאלאס לעונה נוספת.

* וממי שעשוי להצטרף לזה שבדרך החוצה: ג'אנלוקה די מארציו דיווח כי ולנסיה מעוניינת בקשר יובנטוס, ארתור, וכי מאמן העטלפים ג'נארו גאטוזו כבר נתן אור ירוק למהלך.

* על פי 'גול' מארסיי נמצאת במגעים עם אינטר בנוגע לצירופו של אלכסיס סאנצ'ס.

* באיטליה מדווחים כי לאציו מעוניינת להחתים את דריס מרטנס. הבלגי הוא שחקן חופשי לאחר שעזב את נאפולי בסיום חוזהו.

* ג'אנלוקה סקמאקה הגיע ללונדון ובמהלך היום ישלים את מעברו מססאולו לווסטהאם, שתרכוש את החלוץ תמורת 42 מיליון יורו. כעת הפטישים ינסו לרכוש גם את פיליפ קוסטיץ', הקיצוני השמאלי של איינטרכט פרנקפורט.