חוזר לאירופה? פאולו סוזה מועמד ליובנטוס ואולימפיאקוס

play
פאולו סוזה מאמן נבחרת פולין | רויטרס
תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 19.9 06:56

המאמן הפורטוגלי מחכה להתפתחויות בגזרת מסימיליאנו אלגרי והגברת הזקנה לפי שהוא מקבל החלטה לגבי המועדון היווני. בקיץ פוטר מפלמנגו הברזילאית

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

האם המאמן השלישי העונה של אולימפיאקוס יהיה שם שמוכר לכל אוהדי מכבי תל אביב? לפי דיווחים ביוון ופורטוגל, פאולו סוזה נמצא בראש רשימת המועמדים של הקבוצה היוונית שפיטרה את קרלוס קורבאן בשבוע שעבר. בנוסף, עם הפסדה של יובנטוס 1:0 במחזור האחרון ופתיחת העונה הרעה שעוברת על הביאנקונרי, הפורטוגלי מועמד גם להחליף את מסימיליאנו אלגרי שמעמדו מתערער יותר ויותר אחרי כל משחק. על פי הדיווחים, סוזה מחכה לראות מה להתפתחויות מכיוון הקבוצה מטורינו לפני שהוא מקבל החלטה על עתידו.

פאולו סוזה מאמן נבחרת פולין
בדרך חזרה לאירופה? פאולו סוזה | רויטרס

פאולו סוזה, כאמור, פוטר מאימון פלמנגו בחודש יוני האחרון לאחר חצי עונה במועדון הפאר הברזילאי. מאמנה לשעבר של מכבי תל אביב אימן לפני כן את נבחרת פולין, בורדו הצרפתית, טיאנג'ין מהליגה הסינית, פיורנטינה ופ.צ. באזל. בתור שחקן, לסוזה היסטוריה עשירה עם יובנטוס, שם שיחק במשך שלוש עונות והיה חלק מהזכייה השנייה של המועדון בליגת האלופות בעונת 961995. ביוון, הפורטוגלי שיחק במדי היריבה המרה של אולימפיאקוס, פנאתינייקוס, שם לבש את המדים הירוקים במשך שנתיים.