דירוג בבריטניה: ליאונל מסי הטוב בכל הזמנים, כריסטיאנו רונאלדו רק שלישי

play
שחקן פריז סן ז'רמן ליאונל מסי | GettyImages
תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 9.10 05:55

המגזין הבריטי Four Four Two דירג את 100 הכדורגלנים הטובים ביותר בהיסטוריה, כשהפרעוש בפסגה. במקום השני ניצב דייגו ארמנדו מראדונה, כשהפורטוגלי ופלה מתחתיו

(גודל טקסט)

הויכוח הבלתי נגמר על זהות הכדורגלן הטוב בהיסטוריה קיבלה דעה נוספת מצד מגזין הכדורגל הבריטי הותיק Four Four Two, אשר דירג את מאה הכדורגלנים הגדולים בכל הזמנים. במקום הראשון ניצב מי שנחשב בעיניי רבים לכדורגלן הטוב בעולם כיום, וכן גם כטוב בהיסטוריה, ליאונל מסי.

הפרעוש, שזכה בשבעה כדורי זהב ועוד אינספור תארים קבוצתיים ואישיים, זכה לכבוד בפסגת הדירוג וגבר על המושא להערצה שלו בדמותו של דייגו ארמנדו מראדונה, כוכב ארגנטינאי אחר שהצליח להביא לנבחרתו את גביע העולם בשנת 1986. במקום השלישי ניצב יריבו הנצחי של מסי, כריסטיאנו רונאלדו, שמחזיק בחמישה כדורי זהב, חמישה גביעי ליגת האלופות וזכייה היסטורית ביורו 2016 עם נבחרת פורטוגל. את החמישייה הבכירה נועלים גדול שחקני נבחרת ברזיל, פלה, וזינדין זידאן הצרפתי.

מי שלא הצליח להיכנס לעשירייה הראשונה הוא גרד מולר, כוכב נבחרת גרמניה ובאיירן מינכן לשעבר, כשמי שהקדים אותו הוא רונאלדו הברזילאי. לפני החלוץ, שמחזיק בבעלות ריאל ויאדוליד הספרדית כיום, נמצאים פרנץ פושקאש במקום התשיעי, פרנץ בקנבאואר הגרמני, שהוא שחקן ההגנה במקום הגבוה ביותר, ג'ורג' בסט הצפון אירי ויוהאן קרויף במקום החמישי.

ליאונל מסי ברצלונה מקדיש גול לזכרו של דייגו מראדונה
במקום הראשון מעל אגדה ארגנטינאית אחרת. ליאונל מסי | רויטרס

השוער הבכיר ביותר בדירוג 100 הגדולים הוא מנואל נוייר במקום ה-28, אשר גבר על לב יאשין מברית המועצות שנמצא במקום ה-31.

דירוג עשרת הגדולים:

1. ליאונל מסי
2. דייגו מראדונה
3. כריסטיאנו רונאלדו
4. פלה
5. זינדין זידאן
6. יוהאן קרויף
7. ג'ורג' בסט
8. פרנץ בקנבאואר
9. פרנץ פושקאש
10. רונאלדו