בנו של מראדונה: "מי שמשווה בינו לבין מסי לא מבין בכדורגל"

play
ליאונל מסי שחקן ארגנטינה מאוכזב | רויטרס
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 23.11 06:00

דייגו סינגרה הבהיר כי אין ברצונו לבקר את "הפרעוש" אחרי "הרגע הקשה" בהפסד לערב הסעודית. וגם: ההוכחה ששערו של לאוטרו מרטינס היה חוקי

(גודל טקסט)

אחת ההפתעות הגדולות בתולדות משחקי גביע העולם נרשמה אתמול (שלישי) כאשר נבחרת ארגנטינה הפסידה 2:1 לערב הסעודית, אבל הכל היה נראה אחרת אילו היה מאושר שערו של לאוטרו מרטינס שהעלה את אלביסלסטה ליתרון כפול בדקה ה-27 – עד ששופטי המסך התערבו ופסלו את השער.

בתקשורת הארגנטינאית זועמים ותוקפים קשות את פסילת השער, לאחר שצילומים חדשים שעברו ניתוח מעמיק הובילו למסקנה שמדובר בשער חוקי. הסיבה היא שהשחקן הרחוק, המגן השמאלי של ערב הסעודית, שובר את הנבדל, אלא ששופטי המסך לא זיהו זאת ומתחו את קו הנבדל במיקום לא נכון. המערכת החדשה שנכנסה במטרה לסייע לשופטי המסך לזהות נבדלים אינה רלוונטית במקרה זה, כי היא מסייעת למתוח את הקווים, אולם לא מתריעה היכן צריך למתוח אותם ולא יכולה לזהות שחקן שנמצא במרחק רב מהכדור ושובר את הנבדל.

שערו של לאוטרו מרטינס שנפסל במשחק בין ארגנטינה לערב הסעודית
המגן הסעודי שובר את הנבדל, אך שופטי המסך לא בדקו זאת | צילום מסך, טוויטר

הארגנטינאים כבר ידעו בעבר הפסדים במשחקי פתיחת המונדיאל וזה לא מנע מהם לעבור שלב, ועל כן המאמן ליאונל סקאלוני והשחקנים מנסים לשדר מסרים שהכל עדיין תלוי בהם חרף המעידה המפתיעה.

עם זאת, ביקורת מפתיעה הגיעה הבוקר מכיוונו של דייגו סינגרה, בנו של דייגו ארמנדו מראדונה שטען: "ההשוואה ביון אבא שלי למסי נעשית על ידי אנשים שלא ראו את אבא שלי משחק ולא מבינים בכדורגל. מדובר בעולמות אחרים לגמרי, אבל אני לא רוצה לתקוף את מסי. זה רגע קשה לכולנו אני מתקשה להאמין שהפסדנו לערב הסעודית ושכל זה קרה".