דאבור לקראת נאפולי: "קשה להערים עליהם, נצטרך להתעלות"

מואנס דאבור עם טום רוגיץ'
מואנס דאבור עם טום רוגיץ' | AFP

מחר בשמינית גמר הליגה האירופית: החלוץ הלוהט של זלצבורג נגד החניכים של אנצ'לוטי, צ'לסי תארח את דינמו קייב וארסנל תצא למשחק חוץ בצרפת נגד ראן (שידורים ישירים בחבילת הערוצים של ספורט1)

(גודל טקסט)
שמונה משחקים יתקיימו מחר (חמישי) בליגה האירופית, כשאחד המשחקים הכי מסקרנים יהיה זה שבין נאפולי של קרלו אנצ'לוטי לזלצבורג עם מואנס דאבור שחזר לכושרו הטוב.


נאפולי – זלצבורג(21:50, שידור ישיר בספורט2)
לנאפוליטנים לא נשאר הרבה על מה להילחם העונה. אחרי ההפסד ליובנטוס 2:1 במחזור האחרון בסרייה A, הפער מהמקום הראשון צמח ל- 16 נקודות מהגברת הזקנה. למרות זאת, נאפולי עדיין במקום השני ולא נראה שיש סכנה שתפספס את הזכייה בכרטיס לליגת האלופות, לכן היא תשחק בלי לחץ, דבר שאמור לסייע לה לזכות בתואר הליגה האירופית ולהוסיף גביע לארון הגביעים של המועדון.


מאמן נאפולי קרלו אנצ'לוטי התייחס למשחק הקרוב במסיבת עיתונאים: "יש לנו הרבה מוטיבציה והקבוצה יודעת מה לעשות. לא צפוי לנו משחק קל. העובדה שאנחנו מארחים תעזור לסמן הכיוון והדרך שלנו, אבל המשחק המכריע יהיה רק בגומלין". המאמן, שהגיע בתחילת העונה, השווה בין יובנטוס לזלצבורג: "האוסטרים תוקפים יותר. הם יודעים לשמור על קצב משחק כך שנצטרך להיות מוכנים". על החמצת הפנדל של לורנצו אינסיניה: "הוא ימשיך לבעוט פנדלים. רק אלה שיש להם אומץ לבעוט פנדלים גם מחמיצים כמה מהם".


באתר אופ"א המליצו לפקוח עין על מונאס דאבור, שנמצא בכושר מעולה, ועם שבעה שערים בליגה האירופית עומד בראשות טבלת הכובשים של המפעל. גם בליגה המקומית החלוץ הישראלי מפגין נוכחות כשכבש צמד בניצחון 0:3 על וולפסברגר במחזור האחרון. דאבור, שצפה במשחק של נאפולי נגד יובנטוס יחד עם שאר חברי הקבוצה שלו, אמר: "נאפולי הרשימה מאוד. הם חזקים בכל העמדות וקשה להערים עליהם. נצטרך להיות טובים כפליים מבעבר כדי לעבור אותם". 



Mit jeder Menge Vorfreude im Gepäck machen wir uns auf die Reise nach Neapel! #NapoliFCSpic.twitter.com/3fQfyYYmzv

— FC Red Bull Salzburg (@RedBullSalzburg) 6 במרץ 2019


פרנקפורט – אינטר (19:45, שידור ישיר בספורט4)
פרנקפורט בלתי מנוצחת בתשעת המשחקים שלה בכל המסגרות ובליגה האירופאית העונה והיא ללא ספק אחת הקבוצות החזקות במפעל שיכולה לעשות צעד משמעותי נגד החניכים של לוצ'יאנו ספאלטי. אנטה רביץ', שנאלץ לרדת במחצית נגד הופנהיים במחזור האחרון בעקבות פציעה, צפוי שלא להיות בסגל. מאמן פרנקפורט אדי הוטר התייחס לעובדה שקבוצתו היא הגרמנית היחידה שנותרה במפעל: "אנחנו לא מחויבים להחזיק את הדגל הגרמני במפעל הזה עבור כל שאר הקבוצות, אבל אנחנו כן נהנים לעשות את זה". על האפשרות לעלות לגמר אמר: "אפשר תמיד לחלום, ובאקו (העיר בה יתקיים גמר הליגה האירופית) היא מקום נפלא להיות בו אם נצליח, אבל קודם יש לנו כמה קבוצות גדולות לעבור. לא הפסדנו תשעה משחקים בכל המסגרות ועלינו לנצל זאת".


אינטר ניצחה רק שלושה מ-11 המשחקים האחרונים שלהם בחוץ בכל המסגרות. לנארזורי מצפה משחק קשה והם יחסרו פעם נוספת את מאורו איקרדי שביקש לעבור ניתוח בברכו. ואם לא די בכך, גם ראג'ה נאינגולן הפצוע לא בסגל.


ראן – ארסנל (19:45, שידור ישיר בספורט2)
ראן הפסידה רק משחק ביתי אחד מבין 13 האחרונים שלה בגביעי אירופה. הקבוצה הצרפתית העיפה את ריאל בטיס בצורה מרשימה בשלב האחרון לאחר שגברה עליה 4:6 בסיכום שני המפגשים. אקס ניוקאסל חאטם בן ערפה ואיסמאילה סאר, מי שהיה על הכוונת של התותחנים תקופה ארוכה, הם שני השחקנים עליהם תצטרך ארסנל להשגיח.


מנגד, על הנייר התותחנים פייבוריטים לעבור בשני המפגשים מול הצרפתים, אבל רקורד החוץ שלהם העונה דל ביותר: הם ניצחו רק שניים מתוך עשרת משחקי החוץ שלהם בכל המסגרות ובנוסף הפסידו לבאטה בוריסוב במפגש החוץ בשלב הקודם אבל הצליחה לתקן עם 0:3 בגומלין באמירויות. אלכסנדר לאקזט יחמיץ את המשחק לאחר שהורחק מול באטה. מלבדו, רוב השחקנים כשירים.


We've got a busy day ahead…

️♂️ Training at Colney
✈️ Travel to @staderennais
#UEL press conference

Bring it on pic.twitter.com/t44vzTBXUt

— Arsenal FC (@Arsenal) 6 במרץ 2019



סביליה – סלביה פראג (19:45, שידור ישיר בספורט3)
סביליה, קבוצתו החדשה של מואנס דאבור שיגיע אליה בקיץ, נמצאת במשבר והתדרדרה למקום השישי ב"לה ליגה" עם חשש שלא תשחק בעונה הבאה בגביעי אירופה. ב"מארקה" נכתב שיש משבר חלוצים בקבוצה,  למעט וויסאם בן יידר שנמצא בכושר טוב, וגם השוער הצ'כי תומאש וצליק לא בשיאו. המאמן פבלו מאצ'ין, שמעמדו בסכנה, אמר לקראת המשחק: "אני הראשון שיודע שהתוצאות של הקבוצה לא מספקות. חשוב מאוד שהאוהדים ימשיכו לתמוך בנו". מנגד,  לצ'כים חמישה שחקני הרכב שיצטרכו להימנע מספיגת כרטיס צהוב שיותיר אותם מחוץ לסגל לקרת הגומלין בפראג.


The worldwide timetable for #SevillaFCSlavia#UEL

Don't miss it! #vamosmisevilla#WeareSevillapic.twitter.com/U5bG8wGGV3

— Sevilla FC (@SevillaFC_ENG) 6 במרץ 2019



צ'לסי – דינמו קייב (21:50, שידור ישיר בספורט1)
אחרי הסערות שעבר מאוריציו סארי במשחקים האחרונים, הוא נרגע עם ניצחון 1:2 על פולהאם בליגה ואמור לנצח גם את הקבוצה האוקראינית. קייב לא ניצחה בתשעה משחקי הנוקאאוט האחרונים שלה בגביעי אירופה, לא כולל משחקי מוקדמות. הניצחון הראשון היה בשלב הקודם 0:1 על אולימפיאקוס.


יתר המשחקים:
זניט – ויאריאל (19:45, שידור ישיר בספורט1)


ולנסיה – קרסנודר (21:50, שידור ישיר בספורט3)


דינאמו זאגרב – בנפיקה (19:55)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי