גווארדיולה: "הראו לי הוכחות, אני אופטימי שנשחק באלופות גם בשנה הבאה"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Angel Martinez/Getty Images

לקראת ריאל מדריד, מנג'ר מנצ'סטר סיטי הצהיר: "סומך על המועדון, נישאר עם אלו שיירצו להיות פה אם לא". וגם: חזרת סטרלינג, פציעת הזאר, מערכת ה-VAR וחוסר המזל בהגרלות. דויד סילבה: "רוצים לזכות השנה בתואר"

(גודל טקסט)

כשבועיים לאחר שנענשה בהרחקה מליגת האלופות לשנתיים הבאות ועוד לפני שתחל רשמית את מאבקה בבתי משפט בניסיון להפוך את ההחלטה, מחר (רביעי, 22:00) תעלה מנצ'סטר סיטי על כר הדשא בסנטיאגו ברנבאו ותפגוש את לא אחרת מאשר ריאל מדריד, מי שזכתה בגביע בעל האוזניים הגדולות בשלוש מתוך ארבע השנים האחרונות.

מנצ'סטר סיטי תגיע לברנבאו לאחר 0:1 על לסטר במפגש בין השנייה לשלישית בפרמיירליג והבשורה הגדולה של הסיטיזנס היא שלסגל ישוב הקשר ראחים סטרלינג, שנפצע בתחילת החודש במשחק הגביע נגד טוטנהאם והיום נצפה באימון המסכם ויצא עם הקבוצה לבירת ספרד. לקראת המשחק נגד הבלאנקוס, התייצב גווארדיולה למסיבת עיתונאים בבירת ספרד והצהיר: "ראחים יכול היה לשחק גם נגד ווסטהאם או לסטר. הרופא אמר לנו להיות זהיר איתו בשני המשחקים הקודמים, אבל הוא כשיר. הוא מוכן לשחק".

"לשחקנים שלי יהיו הזדמנויות רבות לזכות בליגת האלופות", טען המנג'ר, אולי בניסיון להוריד ציפיות, "אנחנו נפגוש קבוצה גדולה ואי אפשר לדעת מה יהיה. יש לנו כאן הזדמנות, אבל היא לא תהיה האחרונה – כשאתה מת, רק אז נגמרות לך ההזדמנויות. אנחנו ננסה להיות עצמנו. גם העונש מאופ"א לא נותן לנו מוטיבציה מיוחדת, זה הרצון לנצח בכל משחק שעושה את זה. זה הכל".


סטרלינג על כר הדשא היום. צפוי לפתוח בהרכב (Alex Livesey/Getty Images)

עוד אמר על השעיית המועדון מליגת האלופות בשנתיים הבאות: "היינו תחת חקירה במשך תקופה ארוכה וכעת יש לנו את הזכות לערער על ההחלטה. אני סומך על המועדון ועל האנשים, שהראו לי הוכחות שעושות אותנו אופטימיים. אנחנו ראויים לשחק בליגת האלופות, אבל אם זה לא יקרה אז יהיה עלינו לקבל את זה ונישאר עם אלו שיירצו להישאר. אני סומך על המועדון".

על ההגרלות הקשות שמקבלת סיטי בנוק אאוט מדי שנה: "קודם כל עלינו לשחק טוב – זה לפני הכל. אחר כך עלינו להיות חזקים, מספיק איכותיים וגם צריכים מזל. זה לא שלב שאנחנו יכולים לשלוט בדברים האלה. גם שופטים ומערכת ה-VAR היא חלק מהמשחק ולא משהו שאנחנו יכולים לשלוט בו, אני רק רוצה לנצח משחקים כשמתקבלות החלטות נכונות…".

יהיה זה כמובן גם מפגש פיקנטי בין פפ גווארדיולה לזינדין זידאן, שבמסיבת העיתונאים של ריאל מדריד כבר הצהיר שהוא יפגוש את המאמן הטוב בעולם בשני מפגשי שמינית גמר ליגת האלופות הקרובים. על ריאל מדריד אמר גווארדיולה: "לא שיחקתי נגד ריאל מדריד כבר חמש שנים. עצוב לי שאדן הזאר לא כאן, היה לי את הכבוד לצפות בו ולסבול ממנו באנגליה. ריאל מדריד עשתה מהלך נהדר כשצירפה אותו ובאמת חבל לי שהוא לא יהיה".

עוד לפני גווארדיולה, הקשר דויד סילבה שוחח עם התקשורת והצהיר: "לא זכינו בליגת האלופות ועכשיו אנחנו רוצים לעשות את זה. זה משחק מאוד חשוב וכך יהיו כולם בתקופה הקרובה – אנחנו רוצים לזכות. אנחנו לא מתעסקים בעונש של אופ"א, אלא בלשחק כדורגל ולעבוד קשה. לנו אין שום קשר לזה. בליגת האלופות כל הגרלה היא קשה וזה נורמלי שאנחנו נפגוש את ריאל מדריד עכשיו. מי השחקן האהוב עליי אצלם? סרחיו ראמוס, הוא מנהיג שגם יכול היה להתאים לנו".
 


דויד סילבה. רוצה לעזוב בסוף העונה עם תואר נוסף לרזומה (Angel Martinez/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי