המספרים: גנאברי כבש את לונדון, מרטנס עשה היסטוריה

סרג' גנאברי
סרג' גנאברי | ספורט1

שמינית גמר ליגת האלופות: הגרמני עשה היסטוריה נגד יריבות אנגליות, הבלגי עקף את האמשיק, לבנדובסקי עלה לראש טבלת המבקיעים בליגת האלופות

(גודל טקסט)

שלב שמינית גמר ליגת האלופות התחדש הערב עם התיקו 1:1 בין נאפולי לברצלונה והניצחון המדהים של באיירן מינכן, 0:3 על צ'לסי. מחר המשחקים ימשיכו כשריאל מדריד תארח את מנצ'סטר סיטי למשחק מלא בכוכבים, בעוד יובנטוס וכריסטיאנו רונאלדו יגיעו לליון.

גם הערב, הקבוצות הטובות ביבשת סיפקו לנו משחקים מרתקים, ואפילו כמה שיאים נשברו. מי שגנב את רוב תשומת הלב הוא סרג' גנאברי, הכוכב של באיירן מינכן, ששוב כיכב בלונדון, העיר שבה שיחק בעבר כנער במדי ארסנל.



* סרג' גנאברי הוא השחקן הראשון בהיסטוריה שכובש את 6 השערים הראשונים שלו נגד קבוצות מאותה מדינה: רביעייה נגד טוטנהאם, צמד נגד צ'לסי.

* בשני המשחקים הראשונים שלו במדי באיירן מינכן בלונדון, גנאברי כבש 6 שערים. כששיחק בארסנל, בין השנים 2012 ל-2014, לא כבש אפילו שער אחד בלונדון.

* גנאברי הפך לשחקן השני בהיסטוריה שכובש נגד שני מועדונים שונים בלונדון באותה עונה. היחידי שעשה זאת לפניו הוא לואיס פיגו בעונת 1999/00 (נגד ארסנל וצ'לסי)


* באיירן מינכן היא הקבוצה השלישית בהיסטוריה שמנצחת ב-7 המשחקים הראשונים שלה בליגת האלופות. רק ברצלונה בעונת 2002/03 וריאל מדריד ב-2014/15 עשו זאת לפניה. אף אחת מהם לא זכתה בתואר

* רוברט לבנדובסקי כבש 9 שערי חוץ בליגת האלופות העונה, והשווה את שיאו של כריסטיאנו רונאלדו מעונת 2013/14. החלוץ הפולני כבש את השער ה-11 שלו העונה בליגת האלופות, אחד יותר מארלינג הולאנד.

* ההפסד של צ'לסי הערב לבאיירן מינכן, הוא ההפסד הגדול ביותר של הבלוז בבית במפעל אירופי. 

*צ'לסי הפסידה 8 משחקים בסטמפורד ברידג' העונה, הכי הרבה הפסדי בית מאז עונת 1985/86

* מרקוס אלונסו הוא השחקן הראשון של צ'לסי שמורחק בליגת האלופות, מאז ג'ון טרי באפריל 2012, כשהורחק בחצי הגמר נגד ברצלונה

* אנטואן גריזמן כבש את שער החוץ הראשון שלו בליגת האלופות מאז פברואר 2017 – שלוש שנים!

* דריס מרטנס כבש הערב את השער ה-121 שלו בכל המסגרות עבור נאפולי, והפך לכובש הגדול ביותר בתולדות המועדון האיטלקי. הוא עקף את מארק האמשיק, והגדיל את הפער ממראדונה לשישה שערים. אגדה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי