באיטליה לעגו: "מההופעות הכי גרועות של יובנטוס בתשע שנים"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו נגד ליון. הגומלין ייערך בטורינו | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

סארי ושחקניו חטפו על ההופעה ב-1:0 נגד ליון: "בעיה חמורה שככה הם נראים במשחק קריטי". המאמן השיב לטענות: "אין לי שום בעיה עם השחקנים". בונוצ'י חשף עימות עם מטווידי: "גם מי שלא בהרכב צריך להתחמם"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

על הנייר נראה היה שזה אחד המפגשים שיוכרעו כבר במשחק הראשון, אבל אחרי ההופעה של יובנטוס אתמול (רביעי) בליון וההפסד 1:0, לכריסטיאנו רונאלדו ולחבריו בגברת הזקנה בהחלט יש סיבה לדאגה. בדומה לריאל מדריד שהעצימה את המשבר רגע לפני הקלאסיקו הגדול נגד ברצלונה, גם אלופת איטליה תארח ביום ראשון את אינטר למשחק עונה – שייערך ללא קהל בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בארץ המגף – וגם במקרה זה בהחלט ניתן לומר שמשהו לא טוב עובר על יובנטוס.

"זה המשחק הכי גרוע של יובנטוס העונה. זו אחת ההופעות הכי גרועות של יובנטוס בתשע השנים האחרונות במשחק מכריע", נכתב הבוקר ב"טוטוספורט", שכמו כל כלי התקשורת באיטליה לא עשה שום הנחות לאלופה ולמאמנה, "יובנטוס נראתה חסרת חיים, כאילו לא עלתה על המגרש בכלל. היא הייתה חלשה מנטלית וגם פיזית, בקושי איימה על השער ואלה סיבות שמשאירות מקום לדאגה רצינית. שום משחק לא יכול לבטל את הדברים הטובים שיובנטוס עשתה לאורך העונה, אבל זו בעיה חמורה שככה נראתה הקבוצה במשחק קריטי", נכתב בנוסף.

המאמן מאוריציו סארי, למרות האמור לעיל, בחר דווקא לבקר את השופט: "זה לא היה משחק טוב שלנו, זה לא מספיק לליגת האלופות ועלינו לעבוד על הדברים. לא הייתי מרוצה מהנעת הכדור שלנו וגם סבלנו בהגנה בחצי הראשון. לא עשינו תנועה נכונה ולא שיחקנו מהר כמו שאנחנו מתרגלים באימונים. בליגה האיטלקית היינו מקבלים שני פנדלים על עבירות נגד רונאלדו ודיבאלה וכאן לא שרקו, אז כנראה שאנחנו צריכים להתאקלם לשוני במפעל".


גם סארי התלונן שהיה פנדל (FRANCK FIFE/AFP via Getty Images)

מי שהצית את האש היה הבלם הוותיק לאונרדו בונוצ'י, שאחרי המשחק לא התבייש לומר: "אמרתי למטווידי בחימום לפני המשחק שגם מי שלא נמצא בין 11 שחקני ההרכב צריך להתחמם כמו שצריך. אלה הדברים הקטנים שעושים את ההבדל. לא הופענו למחצית הראשונה, אחר כך זה כבר היה יותר טוב וליון אפילו לא בעטה לשער. הם פגעו בנו, אבל כעת אנחנו חושבים רק על לנצח את המשחק נגד אינטר ביום ראשון".

לאחר מכן נשאל על כך סארי, שדחה את הטענות על מערכת יחסים בעייתית עם שחקניו: "מעולם לא אמרתי שהם לא מיישמים את ההוראות שלי. יש הבדל בין ביצוע מושלם לבין בעיות שיש לנו, אבל זה לא אומר שיש בעיות בינינו. לא הייתי עם השחקנים בחימום, אבל הצוות שלי אמר לי שהכל היה בסדר".

פאביו פראטיצ'י, המנהל המקצועי של יובנטוס, יצא להתראיין לכלי התקשורת לאחר המשחק בניסיון להרגיע את הרוחות ואמר: "יש קבוצות שנבנו כדי לזכות בליגת האלופות, אנחנו לא היחידים שמנסים לעשות זאת. זה כמובן החלום שלנו ואנחנו עושים את הכל כדי לנצח בכל משחק, אבל אנחנו פוגשים קבוצות שמגיעות במטרה להקשות עלינו. זכינו בשמונה אליפויות רצופות באיטליה ונעשה את הכל כדי לזכות גם באליפות התשיעית והעשירית ולנצח את כל המשחקים בכל מסגרת אפשרית. יש לנו את כריסטיאנו רונאלדו שהוא השחקן הטוב ביותר בכל הזמנים וזה יתרון שהוא איתנו".

בעוד בכל התקשורת באיטליה לעגו להופעה של יובנטוס, מאמן ליון רודי גרסיה זכה לשבחים על יכולת קבוצתו ועמידתה הטקטית. בסיום אמר המאמן: "אני ממש לא מצטער על זה שלא ניצחנו 0:2 – ידענו שנסבול מול קבוצה כמו יובנטוס וזה היה מאוד חשוב שלא ספגנו בבית. אהבתי את מה שראיתי, האמנו שאפשר לנצח ואנחנו בכיוון הנכון. הגומלין יהיה מאוד מסובך ויהיה לנו קשה להעפיל לרבע הגמר, אבל ננסה להפתיע אותם ולעלות".


שחקני ליון חוגגים את ה-0:1 (FRANCK FIFE/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי