"ליאו מסי וחבריו הביכו אותנו בגמר 2011"

ליאו מסיף נמניה וידיץ'
ליאו מסיף נמניה וידיץ' | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

פרדיננד, בלם מנצ'סטר יונייטד, נזכר: "רונאלדיניו היה קוסם, אבל ליאו הוסיף לכך תמיד שער ובישול. הוא היה קילר. עמדנו שם והסתכלנו עליהם מניפים את הגביע ואמרתי לסקולסי וגיגסי שפשוט אין מה לעשות"

(גודל טקסט)

 בין השנים 2006 ו-2011, מנצ'סטר יונייטד וברצלונה הגיעו שנה אחר שנה לשלבים הגבוהים בליגת האלופות. הן נפגשו פעם אחת בחצי הגמר בעונת 2007/08 כשהאנגלים ניצחו, ופעמיים נוספות בגמר כשהקבוצה ההיסטורית של פפ גווארדיולה הניפה את הגביע. ריו פרדיננד, שסיפר שהיה קרוב להצטרף לבארסה, חשף בשיחה עם " Copa90" את מה שהוא וחבריו הרגישו בגמר ב-2011. כזכור, פדרו כבש ראשון, וויין רוני השווה עבור האנגלים ובמחצית השנייה ליאו מסי ודויד וייה הכריעו את המשחק.

 
 
פרדיננד דיבר על כוכב הגמר אז: "מסי היה רוצח. רונאלדיניו (בעבר) אמנם היה לא מציאותי, קוסם שעשה כל מה שרצה עם הכדור והיה כיף לראות אותו, אבל מסי לקח אחריות, הוא תמיד סיים את המשחק עם שער או בישול".
 
 
על ברצלונה: "היא העבירה לנו שיעור מוחלט בוומבלי באותו ערב. עמדתי שם, הסתכלתי עליהם מניפים את הגביע ושוחחתי עם גיגסי (ראיין גיגס) וסקולסי (פול סקולס), עמדנו עם הידיים על הצדדים ואמרתי להם: 'אנחנו מרגישים כמו בחורים מובכים".


מסי והגביע. אוהדי בארסה מתגעגעים (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)

 
 
המאמן אלכס פרגוסון הודה אז: "הם הטובים באירופה, ללא ספק. בזמני כמאמן הייתי אומר שהם הקבוצה הכי טובה שעמדה בפנינו. כולם מכירים בכך ואני מקבל את זה. לא קל כשמנצחים אותך ככה". 
 
 
פרגוסון תהה בזמנו כמה זמן הקבוצה הגדולה ההיא תמשיך לזלול תארים בקצב ואמר שלמרות הפילוסופיה הנכונה, קשה למצוא שחקנים כמו צ'אבי, אנדרס אינייסטה ומסי כל הזמן. מאז 2015, בארסה רודפת אחרי הגביע עם האזניים הגדולות. זה יקרה העונה?
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי