מסתמן: ליסבון תארח את ליגת האלופות מהשמינית עד הגמר

אצטדיון האור, ליסבון
אצטדיון האור, ליסבון | Octavio Passos/Getty Images

כבר דווח כי בירת פורטוגל תארח את המשחקים משלב רבע הגמר, אולם כלי תקשורת מובילים ובהם "בילד" מדווחים שגם משחקי הגומלין של שלב 16 האחרונות ייערכו בעיר. בנוסף, נראה כי הליגה האירופית תושלם בגרמניה

(גודל טקסט)

בשבוע הבא תכריז אופ"א על חזרת הליגת האלופות והליגה האירופית במהלך חודש אוגוסט ואחרי שנחשפו פרטים ראשונים על כך שהחל מרבע הגמר כל המשחקים ייערכו במתכונת של "פיינל 8", משמע משחקי נוק-אאוט ללא גומלין, לטענת העיתון הגרמני "בילד" תהיה זו ליסבון, בירת פורטוגל, שתארח את כל המשחקים ב"אצטדיון האור" של בנפיקה – אבל כבר משלב שמינית הגמר שהופסק בעיצומו בעקבות התפשטות נגיף קורונה.

המשמעות היא, בניגוד לפרסומים המוקדמים, שגם משחק הגומלין בין ברצלונה לנאפולי (1:1 במשחק הראשון באיטליה), בין יובנטוס לליון (1:0 במשחק הראשון בצרפת), בין באיירן מינכן לצ'לסי (0:3 במשחק הראשון באנגליה) והמפגש הגדול בין מנצ'סטר סיטי לריאל מדריד (1:2 במשחק הראשון בספרד) יתקיימו בפורטוגל.

בגרמניה, שהציעה גם היא לארח את הפיינל-8 של ליגת האלופות, נראה שייערכו כל משחקי הליגה האירופית שנותרו באצטדיונים של פרנקפורט, מיינץ והופנהיים ואילו ספרד תארח את משחקי ליגת האלופות לנשים. אגב, את ה"סופר קאפ" האירופי שיפגיש בין שתי הזוכות הבאות תארח, כך מסתמן, בודפשט, בירת הונגריה.


דה בריינה ומנצ'סטר סיטי חוגגים בברנבאו. הגומלין בפורטוגל (David Ramos/Getty Images)

ההחלטה הרשמית צפויה להתפרסם ביום רביעי (17.6), אולם מספר כלי תקשורת מהמובילים ברחבי אירופה משוכנעים בשינוי הפורמט עד תום העונה הנוכחית בעקבות המגפה העולמית שהשביתה את הספורט למספר חודשים ובטוחים כי משחקי ליגת האלופות יתקיימו בליסבון. כזכור, לפני חודש נחשף בכלי התקשורת לוח הזמנים המתוכנן של אופ"א ועל פיו ב-7/8 באוגוסט ייערכו בליסבון ארבעת משחקי שמינית הגמר, ב-11/12 באוגוסט ייערכו משחקי רבע הגמר ואז נטען כי לאחר שבוע ייערכו משחקי חצי הגמר (18/19) והגמר ב-23.8.2020, מה שצפוי להפוך לרשמי בשבוע הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי