דיווח: ליסבון תארח את טורניר שמונה האחרונות בליגת האלופות

קווין דה בריינה
קווין דה בריינה | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

לפי "מונדו דפורטיבו", פורטוגל, שהתמודדה יפה עם נגיף הקורונה, שמה לעצמה מטרה לארח את הגמר באצטדיון "האור" של בנפיקה. הפורמט: משחק בודד משלב רבע הגמר. גם האליאנץ ארנה הוזכר. ההכרעה: ב-17 ביוני

(גודל טקסט)

בעוד הבונדסליגה כבר חזרה באמצע חודש מאי והליגות הגדולות יעשו זאת ממש בקרוב, עתידה של עונת 2019/20 בליגת האלופות לוט בערפל. ארבעה משחקי גומלין משלב שמינית הגמר טרם נערכו. נשאלת השאלה מה יהיה הפורמט הסופי, היכן ייערך הגמר ומתי? ב"מונדו דפורטיבו" נכתב על אפשרות חדשה: קיום טורניר שמונה האחרונות והגמר בליסבון שבפורטוגל.

 
 
איסטנבול היא העיר שאמורה לארח את הגמר אך ככל הנראה תבקש שלא לעשות זאת בשל סוגיות כלכליות שכן הגמר ישוחק בדלתיים סגורות. עדיין אין תאריך רשמי לגמר, שעשוי להתקיים ב-29 באוגוסט, אך המועדונים רוצים להקדים את המועד. החלטה בעניין אמורה להתקבל בעוד כשבועיים (ה-17 ביוני) בשיחת ועידה נוספת של אופ"א.
 
 
אצטדיון "האור" בליסבון יכול לארח את הגמר שכן השפעת נגיף הקורונה על פורטוגל היא נמוכה. במדינה שמו להם כמטרה לארח את הגמר, כשבמגרש חוסה אלבלדה ייערך גמר הליגה האירופית. אפשרויות נוספות הן אירוח הגמר באליאנץ ארנה (אצטדיונה של באיירן מינכן) או בוונדה מטרופוליטנו במדריד, מגרשה של אתלטיקו מדריד שאירח את הגמר בעונה שעברה.

נכתב כי לאור חוסר הוודאות לגבי הטיסות והשוני בין מדינה למדינה, הקבוצות הסכימו לשחק את יתר הטורניר במקום קבוע בתנאי שיעמוד לרשותן תנאים לוגיסטיים טובים לאימון. הרצון הוא לסיים את הטורניר כמה שיותר מהר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי